etsimme koehenkilöitä THL-tutkimuxeen

Tältä palstalta on ilmennyt jopa wanhmpia gentlmanneja

joilla on vielä poikuus tallella ja yritämme selvittää syyn
28124
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

Meitä olisi jo heti neljäkin:

_MinäRatikka--kokemusta vain nuken kaa

Hármilehtinen----homo

-Ruunantaja-----ulkonäkö esnteenä naiskontaktii

_modelli----muistihäiröinen ja uskoo taxin tuovan naisia

Äänestä
  • Listasta puuttuu eräs varissuolainen Lasolin kittaaja, nimittäin anzzy ammeamiraali alve, 70.

Äänestä

• Asub kylläkin Randellin seinänaapurina

fixuja äämiä sillä käy karaokea möykkäämässä

sivistybeinä puhuvat puhtaasti venäjää

Äänestä

• Alexi .R Jumputteli nauhattomalla sähköbassolla

Minulla kävi kylässä oikeita muusikkoja absoluuttisella

sävelkorvallaOlivat ensin järkyttyneitä

Mutta ymmrsivät kylläsen,ettäaploodeeramallasai

kaupungin hyväpalkkaisesn viran

toimekuvana...eimitään

vain hyvävelirupusakki

Äänestä

Kannattaisi laittaa jotain täkyksi, jotta osallistujia löytyy.

nm. sinä synnyit, koska äitiäsi nain

Äänestä

Noin surkeet tutkimusilmoitust e oo nähny sitte jälkeen milloinkaan.
Ilmost paljo inffoo puuttuu.

Äänestä

Itse jos eroan joskus alan vain korkkaan korkkaamattomia😱 olisiko kohtuullista olla sen kaltainen vai iskeisikö tuo kato miehissä? Haluta vain yhtä laatua😂

Kunhan vitsailin

Äänestä

• Minusta kohtuus näkyy siinä että parisuhteeni lujuutta epäillään. 😍

Äänestä

• sakurossi kirjoitti:

saat vaik kuun taivaalta

ku tulet mun muijaxi

https://www.youtube.com/watch?v=Kb_WhFa44LQ&list=RDKb_WhFa44LQ#t=36

Ukkoni on luvannut minulle kaiken ilman pyytämättä.
    Talon ja korunkin haluu ostaa, vie erikseen liikkeekseen koska minula ei ole koruja. Näin hän monesti jo luvannut.

Minulla on mies joka haluu toteuttaa toiveeni myös saan oman panokoneen 700€ eestä että täyttämään himoni. Laitoin sinkku palstalle kerran linkin,osalla huuto ihmisten suusta karmaiseva koska "joutuvat" maksaa sen verorahoista mutta joudun odottamaan ostettiin miehelle 1200€ työkone

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Ukkoni on luvannut minulle kaiken ilman pyytämättä.
    Talon ja korunkin haluu ostaa, vie erikseen liikkeekseen koska minula ei ole koruja. Näin hän monesti jo luvannut.

Minulla on mies joka haluu toteuttaa toiveeni myös saan oman panokoneen 700€ eestä että täyttämään himoni. Laitoin sinkku palstalle kerran linkin,osalla huuto ihmisten suusta karmaiseva koska "joutuvat" maksaa sen verorahoista mutta joudun odottamaan ostettiin miehelle 1200€ työkone

Vähän odotus kiduttaa.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Vähän odotus kiduttaa.

Mutta kyllä suihku passaa vaikka pihtaan koska pelkään kohta tulee vesilasku suurkulutuksesta😱

Äänestä

• suihkun luuriko on sun ainoa sexy?

Tule heti tänne

mullon painepesuri

Äänestä

Oletan, ett jos Rose pyllistää paljalla pepulla

maisema on lumoava

Äänestä
  • Rosella on valupeppu

Äänestä

geishani jätti kirjeen

https://www.bing.com/images/search?q=karvainen peppu&view=detailv2&&id=6748DCF98ED57994C685147653AADDE0B6ED3645&selectedIndex=0&ccid=jeZkp0cQ&simid=608020087271263505&thid=OIP.M8de664a747108190263ede856653aca2o0&ajaxhist=0

Äänestä

pääsiskö tässä tutkimuksessa mihinkään tarkastuksiin? esimerkiksi kauniin naislääkärin tai hoitajan kopeloitavaksi? jos pääsee suostun

Äänestä

Kommentoi aloitusta

THLsexoloogi kirjoitti:

Tältä palstalta on ilmennyt jopa wanhmpia gentlmanneja

joilla on vielä poikuus tallella ja yritämme selvittää syyn

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu