Miksi ihmiset valitsevat kadotuksen tien?

sinun-ratkaisusi-pitää

Ihmisen oman valintansa mukaan joutuu helvetin tuleen.

Rom 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat

Tämä ratkaisee kuoleman jälkeisen sijoitus paikkasi.

16

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadomaso

      Siksi koska maailmahan on täynnä masokisteja!

      Oiskohan asia niinkin, että moni ei vaan voi uskoa satuina pitämiinsä juttuihin. Jos joku nyt alkaisi väittää, että totuus löytyy vaikka Taru sormusten herrasta ja sinä väittäisit sitä pelkäksi saduksi, niin olisitko sinä silloin väärässä?

      Monen elämässä kun ei ole mitään sellaista mikä viittaisi siihen, että uskovien jutut olis totta. Mitään ihmeellistä ei koskaan tapahdu, missään ei näy enkeleitä, ei paholaisia, eikä Jeesustakaan, Jumalasta puhumattakaan. Eikös se ole aika normaalia, että silloin ei sellaisiin usko?

      Psykiatria luokittelis sellaisiin uskomisen harhaisuudeksi. Mielisairaalat ovat täynnä ihmisiä, jotka kärsivät uskonnollisista harhoista, varmaan jopa 90% heistä on kokenut niitä.

      Itse kyllä uskon siihen, että maailmassa on todella kummia juttuja, jopa niitä mistä Raamattu kertoo. Annan kyllä tilaa niillekin, jotka ovat kanssani eri mieltä.

      • päätöksesi-ratkaisee

        ”Amadeus raitistui ja eheytyi homoudesta.
        Olin voissa paistettu homo.
        Ystävä kysyi haluaisitko Amadeus rukoilla.
        Tuo ehdotus huvitti.
        Olen pienestä pitäen uskonut Jumalaan, mutta en ole rukoillut.
        Ajattelin, että minulla ei ole mitään menetettävää, kokeilen.
        Mutta rukoilen tasan tämän yhden kerran.
        Jeesus jos olet olemassa, tämän on parasta toimia nyt!
        Lausuttuaan aamenen Amadeus tunsi jotain merkillistä.
        Oli kuin möykky olisi otettu rinnastani pois.
        Minut valtasi rauha, jollaista en ollut koskaan ennen kokenut.”
        Ihanaa Herrani Jeesus! Ihanaa ja helppoa! Me Naiset (36/2013) mukaelma kirjoituksesta: Ja RV (38/2013) lehden sivulta 8.

        Näinkin mahtavia asioita on, "Usko, jonka Jeesus vaikuttaa" on saanut aikaan ajassamme.

        Itsekin vapauduin tupakasta sätkä hampaissa, kun sanoin kannon päällä istuessani, Herra, Jeesus olen pulassa itse en pääse irti tästä tupakan himosta. Herra auta ja tupakan polttamisen pahe jäi siihen.
        Iskelmä musiikin saastuttamat aivoni tuotti myös ongelmia. Ja lukiessani Raamattua huomasin tällaisen jakeen: "teitä ei ole kohdannut muukuin inhimillinen kiusaus. Jumala on uskollinen eikä salli teitä kiusattavan yli voimienne, salliessaan kiusauksen, Hän valmistaa myös siitä pääsyn , niin että te sen kestäisitte."
        Aina kun jonkin rallin sanat tuli ajatuksiin toistin tuota jaetta niin monta kertaa, että noita iskelmä musiikki ei enää saastuta ajatuksiani. Kiitos Jumalan Pojan voimasta.

        En todellakaan itse nähnyt Jumalaa enkä Jeesustakaan, mutta vapauduin myös kuoleman pelosta. Ajatuksiini eikä puheisiinikaan tule edes kirosanoja.

        Muista, että näkyväiset ovat ajallisia. Mutta "näkymättömät ovat iankaikkisia".


      • sadomaso
        päätöksesi-ratkaisee kirjoitti:

        ”Amadeus raitistui ja eheytyi homoudesta.
        Olin voissa paistettu homo.
        Ystävä kysyi haluaisitko Amadeus rukoilla.
        Tuo ehdotus huvitti.
        Olen pienestä pitäen uskonut Jumalaan, mutta en ole rukoillut.
        Ajattelin, että minulla ei ole mitään menetettävää, kokeilen.
        Mutta rukoilen tasan tämän yhden kerran.
        Jeesus jos olet olemassa, tämän on parasta toimia nyt!
        Lausuttuaan aamenen Amadeus tunsi jotain merkillistä.
        Oli kuin möykky olisi otettu rinnastani pois.
        Minut valtasi rauha, jollaista en ollut koskaan ennen kokenut.”
        Ihanaa Herrani Jeesus! Ihanaa ja helppoa! Me Naiset (36/2013) mukaelma kirjoituksesta: Ja RV (38/2013) lehden sivulta 8.

        Näinkin mahtavia asioita on, "Usko, jonka Jeesus vaikuttaa" on saanut aikaan ajassamme.

        Itsekin vapauduin tupakasta sätkä hampaissa, kun sanoin kannon päällä istuessani, Herra, Jeesus olen pulassa itse en pääse irti tästä tupakan himosta. Herra auta ja tupakan polttamisen pahe jäi siihen.
        Iskelmä musiikin saastuttamat aivoni tuotti myös ongelmia. Ja lukiessani Raamattua huomasin tällaisen jakeen: "teitä ei ole kohdannut muukuin inhimillinen kiusaus. Jumala on uskollinen eikä salli teitä kiusattavan yli voimienne, salliessaan kiusauksen, Hän valmistaa myös siitä pääsyn , niin että te sen kestäisitte."
        Aina kun jonkin rallin sanat tuli ajatuksiin toistin tuota jaetta niin monta kertaa, että noita iskelmä musiikki ei enää saastuta ajatuksiani. Kiitos Jumalan Pojan voimasta.

        En todellakaan itse nähnyt Jumalaa enkä Jeesustakaan, mutta vapauduin myös kuoleman pelosta. Ajatuksiini eikä puheisiinikaan tule edes kirosanoja.

        Muista, että näkyväiset ovat ajallisia. Mutta "näkymättömät ovat iankaikkisia".

        Niin, jokaisella on omat kokemuksensa asioista, joihin heidän näkemyksensä, uskonsa yms. perustuu. Ihan vaan hienoa, että jotkut pääsevät huonoista tavoista ja tottumuksista eroon.

        Olen minäkin joskus joutunut pyytämään apua "korkeimmilta voimilta" ja aina sieltä on jotain pientä tullutkin. Ehkä se tietynlainen aitous ja nöyryys on kovaa valuuttaa silloin, kun pyytää vähän jeesiä. Itsekkäitä toivomuksia ei niissä piireissä vastaanoteta. Pitää olla myös valmis ottamaan apua vastaan. Heikkouskoiselle ei mitään vastausta anneta. No, joskus kyllä tuntuu aika kohtuuttomalta, jos kyseessä on vaikeasti sairas ihminen, että sitä vastausta ei tule. Mikään automaattihan rukous tai pyyntö ei ole. Oishan se jotenkin halpaa, jos aina tapahtuis jonkinlainen ihme, kun ihminen vähän vaan pyytäs. Ei se niinkään voi mennä.


      • Reunaehdot
        sadomaso kirjoitti:

        Niin, jokaisella on omat kokemuksensa asioista, joihin heidän näkemyksensä, uskonsa yms. perustuu. Ihan vaan hienoa, että jotkut pääsevät huonoista tavoista ja tottumuksista eroon.

        Olen minäkin joskus joutunut pyytämään apua "korkeimmilta voimilta" ja aina sieltä on jotain pientä tullutkin. Ehkä se tietynlainen aitous ja nöyryys on kovaa valuuttaa silloin, kun pyytää vähän jeesiä. Itsekkäitä toivomuksia ei niissä piireissä vastaanoteta. Pitää olla myös valmis ottamaan apua vastaan. Heikkouskoiselle ei mitään vastausta anneta. No, joskus kyllä tuntuu aika kohtuuttomalta, jos kyseessä on vaikeasti sairas ihminen, että sitä vastausta ei tule. Mikään automaattihan rukous tai pyyntö ei ole. Oishan se jotenkin halpaa, jos aina tapahtuis jonkinlainen ihme, kun ihminen vähän vaan pyytäs. Ei se niinkään voi mennä.

        Mat 1:18 Jeesuksen Kristuksen syntyminen oli näin. Kun hänen äitinsä Maria oli kihlattu Joosefille, huomattiin hänen ennen heidän yhteenmenoaan olevan raskaana Pyhästä Hengestä.
        3:Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen. Mutta tämä esteli häntä sanoen: "Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus." Silloin hän salli sen hänelle. Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä. Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt." Vaikka Jeesuksen syntyperä oli Taivaallinen ja itse Isä Jumala kasteen jälkeen sanoi ”Tämä on minun rakas Poikani,” niin ei Jeesus suinpäin aloittanut parantaa sairaita, vaan Pyhä Henki vei Jeesuksen erämaahan per-ke-leen kiusttavaksi ja vasta sen jäleen Hän Jeesus tuli erämaasta voittajana täynnä ja täynnä Voimaa. Mutta tämän jälkeen Jeesus ei saanut hetkenkään rauhaa, vaan hän julisti Tehkää parannus ja uskokaa julistani ilosanoma. Ja hän usein paransi kaikki jotka parantamista tarvitsivat.
        Kuolemansa ja ylösnousemisensa jälkeen Jeesus sanoi opetuslapsilleen:
        Mt 10: vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
        Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.'
        Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.


      • Autiomaassa
        Reunaehdot kirjoitti:

        Mat 1:18 Jeesuksen Kristuksen syntyminen oli näin. Kun hänen äitinsä Maria oli kihlattu Joosefille, huomattiin hänen ennen heidän yhteenmenoaan olevan raskaana Pyhästä Hengestä.
        3:Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen. Mutta tämä esteli häntä sanoen: "Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus." Silloin hän salli sen hänelle. Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä. Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt." Vaikka Jeesuksen syntyperä oli Taivaallinen ja itse Isä Jumala kasteen jälkeen sanoi ”Tämä on minun rakas Poikani,” niin ei Jeesus suinpäin aloittanut parantaa sairaita, vaan Pyhä Henki vei Jeesuksen erämaahan per-ke-leen kiusttavaksi ja vasta sen jäleen Hän Jeesus tuli erämaasta voittajana täynnä ja täynnä Voimaa. Mutta tämän jälkeen Jeesus ei saanut hetkenkään rauhaa, vaan hän julisti Tehkää parannus ja uskokaa julistani ilosanoma. Ja hän usein paransi kaikki jotka parantamista tarvitsivat.
        Kuolemansa ja ylösnousemisensa jälkeen Jeesus sanoi opetuslapsilleen:
        Mt 10: vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
        Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.'
        Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

        Jeesus oli kertomuksen mukaan autiomaassa yksin pirun kanssa. Paikalla ei ollut ketään muita. Mutta kuka silloin kirjasi tapahtumat muistiin?


      • Mahta-vaa

        Varmaankin ihmiset kyselivät mistä tavallinen puuseppän poika yht` äkkiä alkoi parantaa sairaita, herättää kuolleita, ajaa ulos riivaajia, kävelee vetten päällä ja onhan mahdollista että sielläkin oli ihmisiä jotka seurasivat mitä hänelle erämaassa tapahtuu.
        Mutta luulempa, että Pyhä Henki sen ilmoitti evankelistoille.

        Ovathan nuo meillekin kirjoitettu, ettemme anna minkään asian hämmästyttää, kuten Room. 8:38-39 "Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."


      • Vuorella

        Kertomus jatkuu, että Piru vei Jeesuksen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat. Parhaissa mahdollisissa olosuhteissa näkyvyys on noin 70 km. Olivatkohan maailman ihan kaikki valtakunnat 2000 vuotta sitten niinkin lähekkäin kuin 70 km säteen sisällä?


      • jdijfhg
        Vuorella kirjoitti:

        Kertomus jatkuu, että Piru vei Jeesuksen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat. Parhaissa mahdollisissa olosuhteissa näkyvyys on noin 70 km. Olivatkohan maailman ihan kaikki valtakunnat 2000 vuotta sitten niinkin lähekkäin kuin 70 km säteen sisällä?

        Kyseessä on tarinankerronnallinen tehoste, eli legenda. Tarina olis paljon tylsempi, jos ei sitä piruakin saatais jotenkin siihen mukaan.

        Oikeasti kyseessä oli aika tavanomainen koettelemus, johon jokainen todellinen henkinen etsijä väkisinkin törmää, eli egon turhamaisuuden kanssa kamppailu ja sen kukistaminen.


      • Halleluja-
        Vuorella kirjoitti:

        Kertomus jatkuu, että Piru vei Jeesuksen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat. Parhaissa mahdollisissa olosuhteissa näkyvyys on noin 70 km. Olivatkohan maailman ihan kaikki valtakunnat 2000 vuotta sitten niinkin lähekkäin kuin 70 km säteen sisällä?

        Näin video aikakaudella uskon, että piru näytti kaikkea ihanaa luksusta saadakseen Jeesuksen lankeamaan synneistä "suurimpaan eli Jumalan ja Pyhän Hengen pilkkaan" Mutta Jeesus tunsi raamatun kirjoitukset ja Jeesus sanoi saa-ta-nal-le: "Mene pois saa-ta-na, sillä kirjoitettu on Herraa sinun Jumallaasi pitää sinun kumartaman ja Häntä ainaa palveleman."
        Ja saa-ta-na poistui ajaksi.
        piruhan näytti kaiken maailmassa olevan loiston Jeesukselle, mutta ei onnistunut.

        Jos Jeesus olisi vedonnut baal-allahin kirjoituksiin saa-ta-na olisi vain nauranut eikä silloin syntimme olisikaan sovitettu.

        Kiitos Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, että sinä olit Kristuksessa ja sovitit maailman yhdessä Poikasi Jeesuksen kanssa.


      • Jeesus-Kristus-on-Herra
        Mahta-vaa kirjoitti:

        Varmaankin ihmiset kyselivät mistä tavallinen puuseppän poika yht` äkkiä alkoi parantaa sairaita, herättää kuolleita, ajaa ulos riivaajia, kävelee vetten päällä ja onhan mahdollista että sielläkin oli ihmisiä jotka seurasivat mitä hänelle erämaassa tapahtuu.
        Mutta luulempa, että Pyhä Henki sen ilmoitti evankelistoille.

        Ovathan nuo meillekin kirjoitettu, ettemme anna minkään asian hämmästyttää, kuten Room. 8:38-39 "Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

        http://www.tv7.fi/vod/player/11717/ Tässä Derek Prins puhuu juuuri mainitsemistasi asioista. Ja hän muummoassa sanoo, että kaikista pahimat riivaustilat, hän on kohdannut vapaamuurareiden keskuudessa.


      • Maailma on pahuuden vallassa,jumalattoma noudattavat vain omia etujaan ja himojaan. Kerran kun otetaan pois hedän himonsa jää vain tyhjiö ja tuska.


    • evomieli
      • Suolakin-on-hyvää

        Noinhan adventistit eksyttävät ihmisiä, mutta Jeesus Kristus sanoo näin:

        Mr 9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
        9:43 Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen,
        9:44 jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.
        9:45 Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin,
        9:46 jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu
        9:47 Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,
        9:48 jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.
        9:49 Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.


    • Ei ole mitään kadotusta.

      • oikaisu

        ilm 20:14-15 "Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. "


    • Tutki-Kirjoituksia

      Ruotsalaiset toivat Suomeen Borgioiden kristillisyyden ja nyt taas muslimit ovat tuomassa Mooseksen lakia kovemman sadistisen saria lain ja kaulan katkaisia mahdin = vale jeesuksen joka ei ole jumalan poika koska allahilla ei ole poikaa.
      http://www.tv7.fi/vod/player/26187/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      161
      28824
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      209
      18538
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      388
      9775
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6405
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4263
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3833
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      41
      2543
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1497
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1255
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      53
      1234
    Aihe