Olen 27 vuotias nuorehko mies, omaa painoa on noin 80-82kg ja pituutta 182cm. Epäsäännöllistä treenitaustaa on joitakin vuosia, en omista mitään erityistä lahjakkuutta lajiin eikä minulla juurikaan ole aikaisempaa urheilu/liikunta taustaa. Mutta itse asiaan nyt... Penkistä olen saanut viimeksi 95kg puhtaalla tekniikalla nousemaan, dipistä taasen menee helposti 30kg lisäpainolla 3-5 puhdasta toistoa. Je ellen väärin muista niin 45kg lisäpainolla on mennyt parhaimmillaan 1 toisto, oma painoa tosiaankin on sen reilut 80 kiloa.
Onko tuo nyt siis normaalia että dippimaksimi on noin paljon penkkimaksimia edellä? Itsellä olisin siis yhteen laskettuna dippimax noin 125kg ja penasta menee sen hikiset 95...
Kertokaan muut mikälainen ero teillä on penkin ja dipin välillä?
Penkin ja dipin suhde?
6
316
Vastaukset
- kjvjjvvh
Kaks eri liikettä. Dippi on penkin apuliike ja käy enempi ojentajiin...
- LUyhv
Maastaveto paranee vetämällä, kyykky kyykkäämällä ja penkki penkkaamalla.
Unohda ne ainaiset sarjapainot ja keskity tekemään liikkeet oikeasti puhtaasti loppuun asti. - seurapiirimielisairas
penkillä ei tietääkseni ole suhdetta dipin kanssa
- rfgjmbv
Itse elin kanssa siinä uskossa, että dipin tekeminen parantaa penkkiä, mutta vaikutus oli tasan 0. Sarjapainot kyllä nousivat alussa, mutta penkissä se ei näkynyt yhtään mitenkään. Edes käsipainopenkki ei auttanut tankopenkkiä kasvattamaan. Ainut mikä paransi tankopenkkiä oli tankopenkki. Itse teen nykyään tankopenkkiä vain tauon kanssa, että huijaamiseen mahdollisuus minimoituu ja tekniikka pysyy kunnossa. Muista että penkki on kaikista tekniikkariippuvaisin liike, kun tekniikka paranee, sarjapainot nousevat.
- dippaa-pippeliäsi
Estrellan Holiday -dippi on aivan paras. Eikä mitään saatanan rasvattomia, hyla tai laktoosittomia kermaviilejä, vaan kunnon rasvakermaviiliä tai smetanaa mihin sekottaa sen jauheen. Sillon toimii!
- Rane___
Itse taas tykkään taffelin ranch dipistä.
Joskus menee koko pussillinen sipsejä pari dippi purkkia.
Penkillä en yleensä tällöin istu, vaan makaan sohvalla. Joka kerta olen jaksanut nousta sohvalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2556523Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2016072Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai275589Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1274838Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1733625Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313405HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok323107Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2912638Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan192552- 1442446