Järjestän pikkujouluna ryhmäsexybileet

potenssianzzy

Kutsun siihen......

Rosen
blueangelin
mämmyn...

Sithän meitä on jo neljä kerroshamprilaisina

Asiasta kiinnostuneet _hottixet_ voin lisätä vieraslistaani

mjom njom

20

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hamparista tulee mieleen muistoja, on joskus ennenkin tehty. Harmi etten avointa harrasta jään katsomaan yleisöön.

      Kauniille silmäparille varmaan riittää tekemistä.

      • Eihän nyt konkreettisesti tapahtunut vaan kirjaimin😍


      • Palsta tuo muistoja esiin.


      • ojosespanoles

      • catrossi

      • ojosespanoles kirjoitti:

        Onxx toi silmä sinun?

        Jaon toinenkin tallella se kolmas ruskea silmäkin

        Rakastuin heti, enkä sinne bileisiin muita äämiä tarvikkaan

        Kyllä noillakin aisakellot tyhjenee

        https://www.youtube.com/watch?v=S1Q62RgzIRE

        Aattelitko oikein silmiä puhkoa urakalla.
        kyllä tuo silmäni taas eri valossa ja et sinä minun silmiäni puhko yhtäkään.


      • catrossi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=_w5NaiU6RLM

        ei ku toi..kissa vieköön, mitkä silmät

        Kyllä jolla kulla on aina kauniimmat😍


      • Anzzy

    • Mikäli blueangelilla tarkoitat minua, SININEN.ENKELI, niin voit jättää kutsulistalta pois. Minulle seksi on privaattia kahden keskistä, joka parhaiten tapahtuu sormussormessa ja avioliitossa! :) Siihen tarvitaan tunnesuhde.

      • ring4U

        woi pikkuenkelini........

        Taas höynäilet:

        Haluan sinut vain esittämään tämän biisin

        Tarvittaessa niitä sormuxia on kenkälaatikollinen eri nimillä

        enimmäxeen soikeaxi vääntyneitä, kun äämät paiskovat niitä eron hetkellä

        https://www.youtube.com/watch?v=S1Q62RgzIRE


      • ring4U kirjoitti:

        woi pikkuenkelini........

        Taas höynäilet:

        Haluan sinut vain esittämään tämän biisin

        Tarvittaessa niitä sormuxia on kenkälaatikollinen eri nimillä

        enimmäxeen soikeaxi vääntyneitä, kun äämät paiskovat niitä eron hetkellä

        https://www.youtube.com/watch?v=S1Q62RgzIRE

        "Tarvittaessa niitä sormuxia on kenkälaatikollinen eri nimillä"

        Aloitusvitsi on ihana hyvä! :) Miesvieraani kello 23 aikoihin nauroi aloitukselle ihan makeasti. Ainut seksivitseissä ja moneudessa on se, että moneus ei oikein toimi. Esimerkiksi kerran minuun ihastui ravintolassa mies. Annoin hänen tulla seuraani myöhemmin yliopistolla, sillä oli syvästi ihastunut. Kuinkas sattuikaan kävin pari viikkoa myöhemmin Helsingissä. Siellä olessa noin 21-vuotias nuori mies taisi rakastua tai jotain sinne päin, kun kalliita lahjoja osteli minulle. Valitettavasti silloin minulla oli jo miestuttava ennestään. Seuraan ei voi ottaa tai olla yhtä aikaa useamman miehen kanssa. Naisilla tämä on sitä, että yhtä miestä ei oikein halua jakaa useamman naisen kanssa (aloittajan vitsailema ryhmäseksi). Nainen haluaa sen yhden hyvän miehen ja monesti sellaisen suhteen, jossa voisi perustaa perheen lapsineen. Itse pelkään sen, että nyt minulla on illalla vieraileva miesystävä, mutta sitten vielä ihastuu joku "Anzzy", joka jää nettiin kolmanneksi pyöräksi huvittavine juttuineen. Tämänkaltainen moneus ei toimi - eikä normaali nainen suostu mihinkään kolmen naisen ja yhden miehen kimppakivaan pikkujoulussa (huumori tietysti kivasta). Saa täällä tietysti vitsailla, eikä kaikkea kannata ottaa tosissaan. :D

        Ei ole vitsi, että odotan sormusta sormeen ennen kuin, vaikka tosirakkaudessa voi mennä kihloihin ja sitten, eikä tarvitse odottaa papin aamenta. Sinä ja moni muu voi ajatella toisin, mutta minä uskon tosi rakkauteen ja oikeisiin tunnesiteisiin sormuksineen! :)


      • sönkkis

        Anzzy pappa on harmiton, kuten jutuista voi päätellä, kaikki seksuaalinen on jo kaukana takanapäin. :)


      • sönkkis kirjoitti:

        Anzzy pappa on harmiton, kuten jutuista voi päätellä, kaikki seksuaalinen on jo kaukana takanapäin. :)

        Minä pidin häntä kohtalaisen nuorena miehenä, en pappana, vaikka jostain tuli esiin se, että hän ei ole enää 17-vuotias. Tuli muuten kirjoitusvirheitä yöllä väsyneenä - hänen aloituksensa ei ole minulla "ihana hyvä" vaan "ihan hyvä". :D

        Tänään on kiireitä, miksi seuraavan kerran netissä käyn joskus yhdeksän jälkeen, jolloin lapsiperhe on tainut mennä jo untenmaille. Törmäillään joku toinen päivä, sillä ajoittain olen täällä päivälläkin, ehkä ensi maanantaina! :)


    • Blondeil keikka sillo o, e ehi siis

      • tulnyvaan


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Fotoprofiilissain e kabunki oo

        Kabuki siis


    • Anzzy

      tulossa on syytä shit tulla ajoissa

      että ejdin perumaan muut kutsuni

      asuxi riittää vaikka Chanel 5

      pihallani on jo lauma riivinrautoja tulossa kuokkimaan

      • Anzzy

      • Anzzytriste

        Siinä tli sattumalta myös <delilah

        Hänellä oli kauniin vihreä silmät..... :''o (


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe