Järjestän pikkujouluna ryhmäsexybileet

potenssianzzy

Kutsun siihen......

Rosen
blueangelin
mämmyn...

Sithän meitä on jo neljä kerroshamprilaisina

Asiasta kiinnostuneet _hottixet_ voin lisätä vieraslistaani

mjom njom

20

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hamparista tulee mieleen muistoja, on joskus ennenkin tehty. Harmi etten avointa harrasta jään katsomaan yleisöön.

      Kauniille silmäparille varmaan riittää tekemistä.

      • Eihän nyt konkreettisesti tapahtunut vaan kirjaimin😍


      • Palsta tuo muistoja esiin.


      • ojosespanoles

      • catrossi

      • ojosespanoles kirjoitti:

        Onxx toi silmä sinun?

        Jaon toinenkin tallella se kolmas ruskea silmäkin

        Rakastuin heti, enkä sinne bileisiin muita äämiä tarvikkaan

        Kyllä noillakin aisakellot tyhjenee

        https://www.youtube.com/watch?v=S1Q62RgzIRE

        Aattelitko oikein silmiä puhkoa urakalla.
        kyllä tuo silmäni taas eri valossa ja et sinä minun silmiäni puhko yhtäkään.



      • Anzzy

    • Mikäli blueangelilla tarkoitat minua, SININEN.ENKELI, niin voit jättää kutsulistalta pois. Minulle seksi on privaattia kahden keskistä, joka parhaiten tapahtuu sormussormessa ja avioliitossa! :) Siihen tarvitaan tunnesuhde.

      • ring4U

        woi pikkuenkelini........

        Taas höynäilet:

        Haluan sinut vain esittämään tämän biisin

        Tarvittaessa niitä sormuxia on kenkälaatikollinen eri nimillä

        enimmäxeen soikeaxi vääntyneitä, kun äämät paiskovat niitä eron hetkellä

        https://www.youtube.com/watch?v=S1Q62RgzIRE


      • ring4U kirjoitti:

        woi pikkuenkelini........

        Taas höynäilet:

        Haluan sinut vain esittämään tämän biisin

        Tarvittaessa niitä sormuxia on kenkälaatikollinen eri nimillä

        enimmäxeen soikeaxi vääntyneitä, kun äämät paiskovat niitä eron hetkellä

        https://www.youtube.com/watch?v=S1Q62RgzIRE

        "Tarvittaessa niitä sormuxia on kenkälaatikollinen eri nimillä"

        Aloitusvitsi on ihana hyvä! :) Miesvieraani kello 23 aikoihin nauroi aloitukselle ihan makeasti. Ainut seksivitseissä ja moneudessa on se, että moneus ei oikein toimi. Esimerkiksi kerran minuun ihastui ravintolassa mies. Annoin hänen tulla seuraani myöhemmin yliopistolla, sillä oli syvästi ihastunut. Kuinkas sattuikaan kävin pari viikkoa myöhemmin Helsingissä. Siellä olessa noin 21-vuotias nuori mies taisi rakastua tai jotain sinne päin, kun kalliita lahjoja osteli minulle. Valitettavasti silloin minulla oli jo miestuttava ennestään. Seuraan ei voi ottaa tai olla yhtä aikaa useamman miehen kanssa. Naisilla tämä on sitä, että yhtä miestä ei oikein halua jakaa useamman naisen kanssa (aloittajan vitsailema ryhmäseksi). Nainen haluaa sen yhden hyvän miehen ja monesti sellaisen suhteen, jossa voisi perustaa perheen lapsineen. Itse pelkään sen, että nyt minulla on illalla vieraileva miesystävä, mutta sitten vielä ihastuu joku "Anzzy", joka jää nettiin kolmanneksi pyöräksi huvittavine juttuineen. Tämänkaltainen moneus ei toimi - eikä normaali nainen suostu mihinkään kolmen naisen ja yhden miehen kimppakivaan pikkujoulussa (huumori tietysti kivasta). Saa täällä tietysti vitsailla, eikä kaikkea kannata ottaa tosissaan. :D

        Ei ole vitsi, että odotan sormusta sormeen ennen kuin, vaikka tosirakkaudessa voi mennä kihloihin ja sitten, eikä tarvitse odottaa papin aamenta. Sinä ja moni muu voi ajatella toisin, mutta minä uskon tosi rakkauteen ja oikeisiin tunnesiteisiin sormuksineen! :)


      • sönkkis

        Anzzy pappa on harmiton, kuten jutuista voi päätellä, kaikki seksuaalinen on jo kaukana takanapäin. :)


      • sönkkis kirjoitti:

        Anzzy pappa on harmiton, kuten jutuista voi päätellä, kaikki seksuaalinen on jo kaukana takanapäin. :)

        Minä pidin häntä kohtalaisen nuorena miehenä, en pappana, vaikka jostain tuli esiin se, että hän ei ole enää 17-vuotias. Tuli muuten kirjoitusvirheitä yöllä väsyneenä - hänen aloituksensa ei ole minulla "ihana hyvä" vaan "ihan hyvä". :D

        Tänään on kiireitä, miksi seuraavan kerran netissä käyn joskus yhdeksän jälkeen, jolloin lapsiperhe on tainut mennä jo untenmaille. Törmäillään joku toinen päivä, sillä ajoittain olen täällä päivälläkin, ehkä ensi maanantaina! :)


    • Blondeil keikka sillo o, e ehi siis

      • tulnyvaan


      • oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Fotoprofiilissain e kabunki oo

        Kabuki siis


    • Anzzy

      tulossa on syytä shit tulla ajoissa

      että ejdin perumaan muut kutsuni

      asuxi riittää vaikka Chanel 5

      pihallani on jo lauma riivinrautoja tulossa kuokkimaan

      • Anzzy

      • Anzzytriste

        Siinä tli sattumalta myös <delilah

        Hänellä oli kauniin vihreä silmät..... :''o (


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      330
      11091
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      54
      2272
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      164
      1859
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1354
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1349
    Aihe