Suosittele minulle Tampereelta hyvää pistäjää. Mitä täyteainetta suosittelisit? Olen 45 v. En ole koskaan käynyt ko hoidossa. Keväällä kävin mikroneulauksessa x 5.
Täyteainehoidot Tampereella
14
2279
Vastaukset
- pistäjä
Käy kysymässä s-market pendolinon vieressä olevilta kivirappusilta: siitä ja tullintorin sivulla sijaitsevasta nervistä löydät ammatti pistäjiä, eivätkä velota paljoa.
- huwa
eikö
- Hkiysjikgypj
Hyvä
- Täyteaineitakäyttänyt
Varaa aika Unelmaspan sairaanhoitajalle. Paikka on stockmannin talossa. Sillä on ilmainen konsultaatio ja katsotte yhdessä mikä on hyvä ja mitä toivot..
- neveragainnnn
Ihan heti en menisi.
- miksi123
Kuin?
- Kateellinentrolli
"neveragainnnn" on Trolli
- Kosultaatio
Kannattaa käydä konsultaatiossa. Siinä käydään läpi omat toiveet ja tarpeet. Samalla saa hinta-arvion ja lisätietoa aineista ja pysyvyydestä.
- mitäkieltä
kosultaatio?
- Juvedermultra
Juvederm on ollut hyvä, eikä paakkuunnu.
- täytettä
Katso nettisivulta Suomen esteettiset plastiikkakirurgit.fi
Sieltä löytyy asuinpaikkaasi lähimpänä toimivan kokeneen ammattilaisen yhteystiedot. - mikävituntrolli
Kävin fin estin sairaanhoitajalla kerran tuossa paikassa ja NEVERAGAIN
- eish
Se fin-est konsultoija on kosmetologi ei sairaanhoitaja. Harmi, kun on ollut huono kokemus, kosmetologit eivät ole koulutettuja tekemään kyseisiä konsultaatioita. Sama kun kosmetologit pistävät täyteaineita. Virallisesti pitää olla terveydenhuollon koulutus.
- lähihoitaja1234
Enkä siis tarkoita lähihoitajaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329