Mitä mieltä B-L on tuosta taktisesta lampusta,

valorunoilija

8

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • valorunoilija

        Hyvin mahdollista


    • hmmmppeli

      Vitsi kai tuo oli?

      • valorunoilija

        Varmaan, kun klikkaa sitä tilausjuttua, aina alennusaika alkaa juoksemaan 30stä minuutista.


    • Vaikuttaa tehon suhteen huijaukselta.
      Lisäksi niillä oikeasti maailman tehokkaimmilla voi sytyttää nuotion, eikä tuo voi olla lähellekään sitä.
      Eikä tuossa ole edes riittävästi jäähdytyspintaa jos tuo olisi oikeasti tehokas.
      En ostaisi.

      • valorunoilija

        Tuosta bimbon linkistä löytyi mielenkiintoinen keskustelu.

        "Mika Mäkinen
        Kauhee tykki. Valotehoo löytyy, mutta ite olisin toivonu tiukempaa keskustaa niin, että kantama olis pitempi. Mettässä hyvä, mutta pellolla/järvellä ei kanna ku 200 metriä"

        Vastaus siihen
        "Michael Andrew
        Kaikkien lamppujen kantamat on mitattu (lue: laskettu) pilvikerroksen yläpuolella parin kilometrin korkeudessa jossa ilma on ohuempaa ja moninkertaisesti vähemmän kaikkea saaste-hiekkasta joka heijastava ja estävät valon kulkua."

        Aikanaan yksi venäläinen tai virolainen yritti inkoon torilla myydä minulle yökiikareita 70,00 € kpl. Jo painosta tunsi, ettei kyseessä ollut aito kiikari. Vaikka yritti myydä kympillä, en ostanut.
        Arviolta painoivat alta puolen kilon ja oma peruskiikari 12x50 painaa toista kiloa.
        Lamppuja minulla on tarpeeksi ja tehokkain on kahvalla varustettu. Valaisee noin 20 m hyvin ja sadan metrin päästä heijastaa eläinten kiiluvat silmät


    • Anzzy

      Ihmettelen ylineron buddyn kannanottoa..

      valokuvauxest tietää varmasti enemmän kuin

      minä, ylinero Anzzy

      Häikästytoimintoon on minulla jo mainoslahjatuote

      joka häikäistyxen lisäxi antaa ilkeän hälytysäänen

      Muinaiset salamavalolamput antavat valoa kauemmin, kuin

      nämä kännykkäsalamat

      Riittävät häikäisemään jo päivänvalossakin

      Tuskinpa yöllä työmatkaa kulkeva nainen tarvitsee

      raiskaajia vastaan 3km häikäisyn

      jos luvan saa, nih kunnollinen mm poliisien käyttämä pippurikaasu

      pudotaa ahdistelijan jo 10metrin päästä oksentamaan

      niitä ei räkälän portseille-THEONE ei saa lupaa

      Etälamauttimen voi vaikka tekniikan emeritusprof rakentaa vaikkapa

      telkkarin suovamuuntajasta

      vain sotilaat voivat tarvita tuollaista vehjettä

      Nyt, kun ilkivaltaa on tehty mm autoilijoille

      pelkän lasertuikun kaa


      Pidän booby-loven mielipidettä pahastikin epätieteelisenä

      • Anzzy

        Ylivoimakkaita lasertähtämiä on on jonkinverran käytetty sodassa

        ne voivat viedä näön lopux iäxi---samalla voi nähdä mistä säde tulee

        ja sniper saa oivallisen maalin ja laserukkeli saa reiän silmien väliin

        Mutkun sotilastietoa ei ole syytä käsitellä tällä femujen

        valtaamalla palstalla.......

        Olisi aiheellisempa jutskata itsepuolustuxesta vain

        Ihmisen sokaisemiseen riittää kax sormeakin vain

        Outo on kukkahattutäti, joka torjuu raiskaajan jo 3km päästä

        ei niin lähelle tule raiskaaja edes -valkoistavalhettakaan

        Sulotar Rose raiskattin niin pahasti

        että plastiikkakirurgeilla meni viikko saada hymy pois he-hee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe