mitä mainostetaan nyt myös näillä sivuilla?
Itse en löytänyt mikä on lampun teho.
Myöskin sivun maisemakuva vaikuttaa studiokuvalta
https://tacticlight360.com/landerfi/?gclid=CI-FvJStwM8CFcgGcwodqO4K8w
Mitä mieltä B-L on tuosta taktisesta lampusta,
8
74
Vastaukset
Veikkaan 360 lumenee.
2500 lumenee tos http://www.valostore.fi/tuote/olight_r50/- valorunoilija
Hyvin mahdollista
- hmmmppeli
Vitsi kai tuo oli?
- valorunoilija
Varmaan, kun klikkaa sitä tilausjuttua, aina alennusaika alkaa juoksemaan 30stä minuutista.
Vaikuttaa tehon suhteen huijaukselta.
Lisäksi niillä oikeasti maailman tehokkaimmilla voi sytyttää nuotion, eikä tuo voi olla lähellekään sitä.
Eikä tuossa ole edes riittävästi jäähdytyspintaa jos tuo olisi oikeasti tehokas.
En ostaisi.- valorunoilija
Tuosta bimbon linkistä löytyi mielenkiintoinen keskustelu.
"Mika Mäkinen
Kauhee tykki. Valotehoo löytyy, mutta ite olisin toivonu tiukempaa keskustaa niin, että kantama olis pitempi. Mettässä hyvä, mutta pellolla/järvellä ei kanna ku 200 metriä"
Vastaus siihen
"Michael Andrew
Kaikkien lamppujen kantamat on mitattu (lue: laskettu) pilvikerroksen yläpuolella parin kilometrin korkeudessa jossa ilma on ohuempaa ja moninkertaisesti vähemmän kaikkea saaste-hiekkasta joka heijastava ja estävät valon kulkua."
Aikanaan yksi venäläinen tai virolainen yritti inkoon torilla myydä minulle yökiikareita 70,00 € kpl. Jo painosta tunsi, ettei kyseessä ollut aito kiikari. Vaikka yritti myydä kympillä, en ostanut.
Arviolta painoivat alta puolen kilon ja oma peruskiikari 12x50 painaa toista kiloa.
Lamppuja minulla on tarpeeksi ja tehokkain on kahvalla varustettu. Valaisee noin 20 m hyvin ja sadan metrin päästä heijastaa eläinten kiiluvat silmät
- Anzzy
Ihmettelen ylineron buddyn kannanottoa..
valokuvauxest tietää varmasti enemmän kuin
minä, ylinero Anzzy
Häikästytoimintoon on minulla jo mainoslahjatuote
joka häikäistyxen lisäxi antaa ilkeän hälytysäänen
Muinaiset salamavalolamput antavat valoa kauemmin, kuin
nämä kännykkäsalamat
Riittävät häikäisemään jo päivänvalossakin
Tuskinpa yöllä työmatkaa kulkeva nainen tarvitsee
raiskaajia vastaan 3km häikäisyn
jos luvan saa, nih kunnollinen mm poliisien käyttämä pippurikaasu
pudotaa ahdistelijan jo 10metrin päästä oksentamaan
niitä ei räkälän portseille-THEONE ei saa lupaa
Etälamauttimen voi vaikka tekniikan emeritusprof rakentaa vaikkapa
telkkarin suovamuuntajasta
vain sotilaat voivat tarvita tuollaista vehjettä
Nyt, kun ilkivaltaa on tehty mm autoilijoille
pelkän lasertuikun kaa
Pidän booby-loven mielipidettä pahastikin epätieteelisenä- Anzzy
Ylivoimakkaita lasertähtämiä on on jonkinverran käytetty sodassa
ne voivat viedä näön lopux iäxi---samalla voi nähdä mistä säde tulee
ja sniper saa oivallisen maalin ja laserukkeli saa reiän silmien väliin
Mutkun sotilastietoa ei ole syytä käsitellä tällä femujen
valtaamalla palstalla.......
Olisi aiheellisempa jutskata itsepuolustuxesta vain
Ihmisen sokaisemiseen riittää kax sormeakin vain
Outo on kukkahattutäti, joka torjuu raiskaajan jo 3km päästä
ei niin lähelle tule raiskaaja edes -valkoistavalhettakaan
Sulotar Rose raiskattin niin pahasti
että plastiikkakirurgeilla meni viikko saada hymy pois he-hee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823792
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322639Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942146Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251401Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu701392Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111274