Nainen halusi erota, 4 päivää myöhemmin uusi mies

Guitarroth

Ajattelin nyt tänneki purkaa tunteitani ensimmäistä kertaa elämässäni. Aion puhua täysin totta mitään kaunistelematta omalta puoleltani.
Olimme parisuhteessa hieman yli 2 ja puoli vuotta. Omasta mielestäni suhde oli hyvä, toki ongelmiakin oli, mutta ei ne mitään ylitsepääsemättömiä olleet. Itselläni on ongelma, että saatan hermostua joskus pienistäkin asioista, varsinki nälissään. Ja silloin saatan korottaa ääntäni varmasti liikaa. En koskaan haukkunut hänen ulkomuotoaan millään tavalla, en ole koskaan sellaista kellekään tehnyt. Asiat mistä mainitsin, liittyivät hänen käytökseensä minua kohtaan tai sitten siihen iänikuiseen rahankäyttöön.

Koko aikana pillastuin vain kuusi kertaa. Viimeinen kerta oli hänen mielestään "liikaa" ja hän sanoi, että nyt sai riittää. Minä sanoin siihen, että jos sinä näin päätit, niin sitten sen varmaan täytyy mennä niin. Halusin kuitenki että oltaisiin vielä puhuttu asiat läpi, koska sitä ei tehty aiemmin. Missään vaiheessa aiemmin nainen ei sanonut, että jokin muukin olisi ollut pielessä hänen mielestään. En koskaan vaatinut häntä tulemaan luokseni (asuimme kumpikin omillamme), hän tuli aivan omasta tahdostaan lähes joka ilta minun luokseni. Kaiken piti olla seksiä myöten ihan kunnossa. Kunnes sitten viime torstaina pommi räjähti.

Halusin tietää, miksi kaikki yhtäkkiä muuttui täysin kokonaan, riita ei kuitenkaan ollut juuri aiempia kertoja kummempi. Koskaan en käynyt häneen millään tavalla käsiksi. Hän vältteli asiaa ja sanoi että "kaikki on nyt ohi, me ollaan ohi". Mä sitte aloin jo aavistaa asiaa. Kysyin häneltä monta kertaa, että ei kai hän oo menny uutta jo ottamaan. Lopulta hän myönsi, että uusi on jo kuvioissa.

Menin ihan suunniltani. Tällainen tilanne oli käynyt itselleni jo kerran aiemmin 10 vuotta sitten ja hän tiesi sen. Menin käymään hänen luonaan, huusin, puhuin ja itkin. Yritin kysyä häneltä, minkä vuoksi hän haluaa olla näin julma minulle. Sitten hän sanoi, että on joutunut "esittämään" minulle koko tämän vuoden. Olin aivan ihmeissäni, koska hän ei ollut maininnut mitään tuollaisesta koko vuoden aikana. Seksuaalisesti hän ei kuulemma yltänyt "tasolleni" ja se ei ollut hänestä ollut enää pitkään mukavaa. En kyllä joutunut seksiä koskaan vonkaamaan häneltä. Ihan itse hän sitä mielestäni halusi. Kaikki olikin ollut yhtäkkiä täysin paskaa, vaikka olin lähes satavarma siitä, ettei mikään ollut muuttunut.

Aloin jo rauhoittumaan asiasta ja sanoin hänelle, että eikö hän voisi antaa minulle aikaa hieman toipua. Tämä juttu sen uuden tyypin kanssa ei ollut alkanut edes viikkoa aiemmin. Kysyin uudestaan kun hän ei vastannut mitään. "Ei" hän sanoi. En ollut uskoa korviani. Sanoin uudestaan että tarvin vain hiemaa aikaa toipua tästä erosta. "Ei". Mä että et voi oikeasti sanoa noin. Mä en todellakaan tienny että kaikki meidän kohdalla oli pielessä ennenku just sillä hetkellä.

Sitten kävi ilmi että tämä uusi tyyppi oli tulossa hänen luokseen jo samana viikonloppuna. Mä en kestäny vaan itku pääsi taas entistä kovemmin. Kyllä minä eron kestän ja yksinolon, mutta tuo oli minulle hieman liikaa. Mä sanoin, että en lähde tästä sohvalta ennenku lupaa, ettei se mies tule. "Ei". Lopulta siinä kävi niin että naisystävän velipoika soitti poliisit ilman, että ees tuli katsomaan mikä on oikeasti tilanne. Mä sitten nöyrryin ennen ku virkavalta oikeasti ois tullu ja lähdin paikalta. Oli kohtuullisen paska olo.

Seuraavana päivänä mä laitoin viestiä, että ei oikeasti voi kellekään ihmiselle tehdä näin, ettei puhu asioista aiemmin ja lataa vain uutta pesään. Illalla pienessä kännissä avauduin viesteillä lisää, haukuin häntä ja varsinki sitä uutta miestä mitä moninaisimmin ikävin sanankääntein. Lopulta nainen suostui siihen, ettei se uus mies tule sinä vkl. Olin jo aiemmin sanonut, etten kestä tällaista ja tuntuu oikeasti siltä että kaikki loppuu nyt. Se oli ihan faktaa kaiken lisäksi, tunne ainakin oli sellainen. En kylläkään sitä heti olisi ollut tekemässä. Viimeseksi viestiksi laitoin kuitenki viisaudessani, että "hyvästi iäksi" ja blokkasin hänet puhelimestani.

No hommassahan kävi sitte vielä illalla niin, että naisystävä ja hänen äitinsä päättivät soittaa hätäkeskukseen ja kohta ovella rimputtikin poliisit. Poliisit jutteli rauhallisesti ja käskivät nousta rauhallisesti myös maijaan, minkä teinkin. Istuin sitten seuraavat kahdeksan tuntia putkassa. Oli muuten ensimmäinen kerta ja kohtalaisen ahdistava sellainen. Toivottavasti ei tarvi enää koskaan joutua.

Oli kohtalaisen outoa, että hänen äitinsäkään ei soittanut mulle, vaikken ollut häntä blokannut. Muutenkin hänen äitinsäki sanoi vaan "sun pitää vaan päästä eteenpäin" Tätä hän hoki mulle. Ja he eivät itse vaivautuneet edes tulemaan katsomaan, oliko jokin oikeasti hätänä. Ja tämänkään jälkeen hän ei antanut minulle aikaa toipua. Olen henkisesti aika rikki tällä hetkellä. Tiedän että varmaan jossain vaiheessa toivun. En voi tällä hetkellä muuta kuin ajatella häntä. Ja sitä että hän ilakoi jonkun muun kanssa.

15

1547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Naisesi teki likaisen teon. Lopettaessaan seurustelun hän olisi voinut esittää sen varovaisemmin ja hienotunteisemmin.

      No, hän ei tehnyt niin. Sinä et voi saada enää tehtyä tekemättomäksi. Olet hyvin kuvaillut kuinka paljon tuo on sattunut sinuun.
      Sekin on jo terapeuttista kun voi purkaa ikävän asian verbaalisti ulos.

      Ainoa mitä sinä voit tehdä, on hyväksyä naisen poistuminen elämästäsi. Ota sen tilalle muuta joka vie mielesi muihin ajatuksiin; urheilu kaikista hlpoin ja heti toteutettavissa. Kunnon tunnin parin kävelylenkki päivittäin - aloita jo tänään, korvakuulokkeilla haluamasi musiikkia tai nauhoittamasi äänikirja tai radio-ohjelmaa.

      Ala tietoisesti hakeutumaan muiden seuraan jonkin tekemisen ympärille (ei räkälävisiittejä tai muita viinaan liittyviä!!!!!!!!!!!!)

      Saat huomata että maapallo jatkaa pyorimistään ja sinäkin tapaat muita ihmisiä, kiinostavia ja vähemmän kiinnostavia. Anna ajan kulua, kokoa aivan rauhassa itsesi. Jokainen uusi päivä on eilistä parempi. Keskittäydy hyviin ja kauniisiin asioihin joita sinulla on jo ennestävn niin paljon. Loppujen lopuksi naisen poistuminen ei todellakaan kaada elämääsi!!!!!!!!!!!

      • Kiitos asiallisesta kommentista. Ei tällainen ole aiemminkaan minua kaatanut, vaikka hyvin hankalaa on ollut. Ja olenkin käynyt nyt kävelylenkeillä viimesen viikon ajan päivittäin. Siitä en tiedä minkä tekemisen ympärille pitäisi hakeutua, baarit minua ei ole kiinnostanut koskaan. Ja kyllä se päivä päivältä on aina hieman helpompaa kuitenki olla.


    • tekihyvänteon

      Eihän nainen ollut julma, hän oli rehellinen.
      Oli puhunut asioista ennenkin ilmeisesti monta kertaa, mutta sinä et ymmärtänyt.
      Naisen tunteet sinua kohtaan kuolivat eikä rakkautta enää ollut. Minusta nainen teki sinulle hyvän teon kun lopetti suhteen kerralla. Ei ole mitään järkeä näytellä vuositolkulla rakkautta kun sitä kerran ei ole.

      Se että naisella oli toinen mies taustalla, no, sehän ei oikeastaan kuulu enää sinulle. Sinut on jätetty, se on se fakta johon sinun pitää tyytyä, ja se siitä parisuhteesta.

      • Sehän siinä oli kun ei oikeasti ollut puhunut yhtään mitään. Ja eropäätös ei ollut yhteinen. Miksipä minä tätä selitän, jos et ymmärrä yhtään mistä puhun.


    • juttunne_on_loppu

      Sanot, että vaikeuksia oli ennenkin. Et ilmeisesti osaa lukea kumppanin antamia merkkejä etkä kuunnella mitä hän sanoi oikeasti aiemmin.
      Eropäätöksen ei tarvitse olla yhteinen. Nainen ei enää halua olla kanssasi, hän sanoi, että nyt hänelle riittää, hän ei halua seurustella kanssasi enää.
      Ei hänen tarvitse selitellä mitään, eikä hän ole tilivelvollinen sinulle mistään.
      Hän on valintansa tehnyt ja nyt sinun pitäisi tajuta, että sinut on jätetty ja jatkaa elämääsi.

    • Eeva35

      Luultavasti nainen on miettinyt eroa viimeisen vuoden, koska sanoi että on joutunut esittämään sinulle koko tämän vuoden. Nainen teki sinulle paskan tempun, vaikka toisaalta ymmärränkin häntä. Olen myös itse vähän sellainen, että negatiivisten tuntemuksien jakaminen on minulle äärimmäisen hankalaa. Tiedän, ettei se ole hyvä ja yritän oppia siitä poiskin, mutta se on vaikeaa.

      Mun olisi vaikea sanoa toiselle, että olen miettinyt eroa, vaikka olisinkin miettinyt. Myös muiden negatiivisten tunteiden jakaminen ja näyttäminen on hankalaa. Tai sen kertominen, että olisin hänestä epävarma, tai jos meidän suhteessa häiritsisi minua hirveesti jokin jne. Ymmärrän toki että näitä ajatuksia tulee väkisinkin jossain vaiheessa. Olen kuitenkin parempi ottamaan mieheltäni vastaan hänen epävarmuuksiaan tai häntä häiritseviä juttuja, kuin itse siltikään jakamaan. Miehenikin on tämän kyllä ensimmäisenä ihmisenä huomannut ja olemme joutuneet tästä monesti riitelemään, jonka takia itsekin ensimmäistä kertaa kunnolla ymmärrän, että niistä negatiivisistakin fiiliksistä pitää puhua oman rakkaan kanssa.

      Olen tehnyt myös joskus noin exälleni. Hän luuli, että kaikki on hyvin ja olin oikeasti miettinyt jo kuukausia eroa, kunnes lopulta sanoin sen hänelle. Hän teki kaikkensa kääntääkseen pääni, mutta sillä ei ollut enää mitään merkitystä mitä hän sanoisi tai tekisi, olin tehnyt jo päätökseni. Pelkään ottaa eroajatuksia esille, koska pelkään toisen ottavan sen ajatuksen liian vakavasti, ja että jopa menettäisin toisen ja sitten myöhemmin tajuaisin että en haluakaan erota ja sitten olisikin myöhäistä jatkaa. Siksi haluan mainita asiasta vasta kun olen 100 prosenttisen varma, jolloin ei tarvitse myöhemmin katua, jos sanominen oikeasti johtaisi eroon. Ymmärrän toki, että luultavasti vain hyvin harva ottaisi heti jalat alleen, jos kertoisi olevansa epävarma, mutta silti pelkään sitä, ja se on äärimmäisen hankalaa. Ero oli exälle hyvin vaikea, koska se tuli niin yhtäkkiä. Minulla oli myös heti paria päivää myöhemmin uusi suhde. Olin päässäni käsitellyt eroa jo niin pitkään, että koin olevani valmis eteenpäin. Hän masentui ja yritti tappaa itsensä. Ymmärrän, että tekoni oli hyvin itsekäs. Sen jälkeen meninkin ihan sekaisin, lopetin uuden suhteen ja olin pari vuotta yksin, koska syytin niin pahasti itseäni siitä, että hän yritti tappaa itsensä. Nykyisessä suhteessa olen yrittänyt olla avoimempi, jos negatiivisia fiiliksiä tulee ja sitä on helpottanut se että nykyinen myös näkee lävitseni paremmin kuin exä näki. Mutta hankalaa se on edelleen. Luultavasti siis exälläsi oli niitä erotunteita jo hyvin pitkään ja lopulta kun asiasta sanoi oli jo täysin varma ja kaikenlisäksi jo ihastunut toiseen.

      • Äänesti_jaloillaan

        Kyllä se uusi mies oli katsottuna jo valmiiksi. Katsos kun nainen pääsi vertailemaan teitä, niin sinä sait hopeamitalin sijaan kouraasi pussillisen koiranpaskoja.


    • dkjfkajdfkjdk

      Ihan järkyttävä tilanne. Muijakaverisi oli lapsen tasolla, eikä asiaa osannut oikein hoitaa.

      Mikään syy mihinkään ei ole, eikä ollut sinussa. Muijakaverisi eli omaa elämäänsä.

      Ei kannata antaa liikaa tilaa päässä hänelle. Hyväksy se, että hän vie osan tilasta vielä hetken, mutta aina ajatellessasi sitä,ajattele että nyt meni 20% ja seuraavalla kerralla ehkä viis prossaa jne.

      Katsoin tota sun kuvaasi,sulla ei tule elämässä olemaan mitään vaikeuksia naismarkkinoilla.

      Toi oli toi hetki ja sitt usvaa putkeen. eikö?

      • Tietenkin syytä oli myös minussa. Ei sitä voi kieltää, eikä mulla ole mitään ongelmia myöntää sitä. En oo ite vaan koskaan pystynyt kieltämään ja hylkäämään totaalisesti ihmistä, jolla on hirvittävän paha olla tietyllä hetkellä. Varsinkaan sellaista joka on edes joskus ollut läheinen.

        Ja mitä tulee vaikeuksiin naismarkkinoilla.. En oo koskaan ollu pelimies, eikä mua sellanen kiinnosta. Pitäisi panostaa asioihin ja sellasiin naisiin, jotka ei viehätä minua millään tavalla. Hankala selittää.


      • Anonyymi
        Guitarroth kirjoitti:

        Tietenkin syytä oli myös minussa. Ei sitä voi kieltää, eikä mulla ole mitään ongelmia myöntää sitä. En oo ite vaan koskaan pystynyt kieltämään ja hylkäämään totaalisesti ihmistä, jolla on hirvittävän paha olla tietyllä hetkellä. Varsinkaan sellaista joka on edes joskus ollut läheinen.

        Ja mitä tulee vaikeuksiin naismarkkinoilla.. En oo koskaan ollu pelimies, eikä mua sellanen kiinnosta. Pitäisi panostaa asioihin ja sellasiin naisiin, jotka ei viehätä minua millään tavalla. Hankala selittää.

        Pystytkö sä tosiaan itse väittämään,ettet sä säätänyt mitään muiden kanssa millään tavalla?Ollenkaan?
        Kuulostat hieman siltä,että väistelet omaa vastuutasi.Mitä tuli tehtyä?


    • Sensuelisti avionrikkoja vaimosi oli. Ei kunnioitusta aviomiestään kohtaan. Sinun tulee hakeutua hyvänlaiseen seuraan.

    • Anonyymi

      Kiitoksia kun nostitte tän ketjun, en oo vähään aikaan näin maireasti nauranut mielipuolelle internetissä. Haha kaikki oli kunnossa paitsi nainen oli julma haha

    • Anonyymi

      Et voi omistaa toista. Jos toinen sanoo ei, niin ei ole nokan koputtamista.

    • Anonyymi

      Joo toista ei voi omistaa ja huomista ei voi ennustaa.

      Et voi luottaa koskaan keneenkään.

      Miksi helvetissä kukaan sitten edes ryhtyy parisuhteeseen kenenkään kanssa, jos luottoa ei ole, jokaisella on oikeus tehdä itsenäisellä päätöksellä varoittamatta mitä huvittaa ja paskat välittää toisen osapuolen tunteista?

      Koko ajattelumalli on aivan sairas.

    • Anonyymi

      Aina kun pahan olon kirjotaa on hyvä asia.Purkaa ulos patoutumia ja pikku hiljaa patoutumat aukee ja eivät ole pahojaenää.Naisetkin osaa olla samanlaisia kuin miehet. Luulaan ruohovirheämpää aidan toisella puolella.Samaan pätyy kuin sinun ja hänen suhde.Etsii koko ajan parempaa.Ei löydä sitä koskaan.Oletetavasti mies on hänelle rahaa ja asunto.Niinkuin sinäkin olit.Joten tulee viellä päivä löydät kumpanin ja siloin tajuat minkä lainen on aikuinen nainen joka ei kytää rahaa ,materialia,asuntoa.Vaan on tasavertainen kanssasi. terv.itä Helsinki vanha nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      799
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      660
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      78
      626
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      571
    Aihe