panhuilu??

soska

onks panhuilulle nuotteja??minkälaisia?

netissä ei oikein oo tietoo...mut ois kirjastossa mut ajattelin kysyä täältä..

kiitos vastanneille etukäteen.

13

11256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne tavalliset

Kyllä niistä tavallisista nuoteista pystyy yleensä soittamaan, siihen mitään erikoisia tartte. Näin äkkiä ajatellen alttonokkahuilun nuoteista vois olla apua, joten etsippä sellasia.

• ufetz

Löytyy nuotteja, mutta kaikki biisit, jotka
      on vartavasten sävelletty panhuilulle, ovat modernia. Iteltäni löytyy muutama teos, joka on sävelletty panhuilulle minua varten ja ne ovat erittäin tuoreita, mutta hyvin vaativia.
      Joissakin panhuilukouluissa on helpotettu mm. sävellajia viihdemusiikkia varten, jolloin harrastajan on helpompi soittaa...
      Jos klassista musiikkia haluaa soittaa, suosittelen oboe- ja poikkihuilukirjallisuutta valikoiden. Mihin tarkoitukseen halajat?

• Jaffa

Onko sinulla itselläsi panhuilu? Minulla on ollut suunnitteilla hankkia tuommoinen soitin, mutta siitä ei tunnu löytyvän tietoa mistään... onko sitä vaikea soittaa?

• Suosittelija

Kyllähän Googlekin antaa lähes pari sataa osumaa
        jo niin yksinkertaisella pyynnöllä kuin
        panhuilu. Löytyy panhuilun myyjiä, hintoja,
        historiikkia, soiton opetusta ja vaikka mitä.
        Niin, että mitä vielä. "Nyansit" varmaankin
        pitää sitten jo hankkia muuten kuin surffaillen.
        Onnea etsinnöille.

• kiinnostunu..

olen kiinnostunut panhuilusta ja haluaisin tietää miten panhuilua voi opetella soittamaan tai onko panhuilulle opetusta??missä?

• panhuilisti

panhuilun soittoon ei ole opetusta. jouduin itsekin opettelemaan soiton aivan itse. Meni kymmenkunta vuotta. Mutta toivottavasti löydät jonkun joka voi huvikseen opettaa sinua.

• Leida
        panhuilisti kirjoitti:

panhuilun soittoon ei ole opetusta. jouduin itsekin opettelemaan soiton aivan itse. Meni kymmenkunta vuotta. Mutta toivottavasti löydät jonkun joka voi huvikseen opettaa sinua.

Täytyishä panhuilulle olla opetust. mä oon kans halajannu soittaa sit, mut esteenä on ollu tietämättömyys!! sis eihän toi voi olla totta!!

• minä
        Leida kirjoitti:

Täytyishä panhuilulle olla opetust. mä oon kans halajannu soittaa sit, mut esteenä on ollu tietämättömyys!! sis eihän toi voi olla totta!!

Minä haluaisin kans soittaa panhuilua.. Lähen ens viikolla kreikkaan ja aattelin ostaa sieltä.. tietääkö joku minkä hintasia ne on?? ja voisko joku suositella jtn erityistä panhuilua..? kuin isoa yms..

• ufetz
        minä kirjoitti:

Minä haluaisin kans soittaa panhuilua.. Lähen ens viikolla kreikkaan ja aattelin ostaa sieltä.. tietääkö joku minkä hintasia ne on?? ja voisko joku suositella jtn erityistä panhuilua..? kuin isoa yms..

Löytyy sitä!!!

Tämän vuoden alussa on
        Vantaan Musiikkiopistossa alkanut
        avoimella osastolla panhuilunopetus.
        Opettajana toimin minä :)

Voin kylläkin opettaa myös
        yksityisesti...

www.geocities.com/panflutestefan

Yllä olevasta linkistä löytää myös mailiosoitteeni,
        jos vaikka on kysyttävää... :)
        Lisäksi siellä on paljon tietoa
        panhuilusta, minusta sekä musisoinnistani
        (mm. paljon ladattavia MP3sia).

Kävin vuos sitten pistämässä tähän
        topicciin jotain ja vasta nyt palasin
        takas sivulle, vahingossa. :)

• dartvaneri
        ufetz kirjoitti:

Löytyy sitä!!!

Tämän vuoden alussa on
        Vantaan Musiikkiopistossa alkanut
        avoimella osastolla panhuilunopetus.
        Opettajana toimin minä :)

Voin kylläkin opettaa myös
        yksityisesti...

www.geocities.com/panflutestefan

Yllä olevasta linkistä löytää myös mailiosoitteeni,
        jos vaikka on kysyttävää... :)
        Lisäksi siellä on paljon tietoa
        panhuilusta, minusta sekä musisoinnistani
        (mm. paljon ladattavia MP3sia).

Kävin vuos sitten pistämässä tähän
        topicciin jotain ja vasta nyt palasin
        takas sivulle, vahingossa. :)

Itse suosittelen tätä panhuilua http://www.thomann.de/fi/gewa_700300_panfloete.htm . ei ole edes kallis, eikä vaikea hankkia. jos ny oikeen muistan, tässä panhuilussa viides putki on keski C;D... ei taida löytyä ainakaan nivala- ylivieska seudulta opetusta... mutta miten on tampereen seutu onko siellä? Ite tykkään soittaa ihan piano nuoteista panhuilua.

• coffee ♥

Itse soitan panhuilua ja oon oppinut soittaan sillä aika hyvin, mutta en osaa ylennyksiä ja alennuksia yms... Isosiskoni tilasi Sakasata sen panhuilun, hintaa en muista tarkalleen, mutta ei ne mitenkään järettömän kalliita ole. Kiva soitin *)

• simple1

Hei!
      Täällä myös yksi kiinnostunut. Tuli tuossa mieleen et kumpi parempi c- vai g-duuri panhuilu? Vaikuttaako ratkaisevasti soittamisen vaikeuteen tms.

Se myös kiinnostaa että kuinka kauan menee että jaksaa puhaltaa pitkiä kappaleita.

Edelliselle että eikös ne ylennykset ja alennukset tule kallistamalla huilua...?

Kiinnostava soitin kyllä, harmillisen vähän vain on tietoa saatavilla.

• Anonyymi

olen 78v ja aina tunnen olevani intiaanimusiikin ystävä ,,haluaisin sen panhuilun ,vaikka en ikinä soittaiskaan ,,mut se ääni ,,oletan kuoltuani liitävän jossain andien vuorilla korppien syötävänä,,jos sopii minun kukkarolle ,,haluaisin elämäni ehtoolle sen mistä oon unelmoinut koko ikäni..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      86
      4108
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      124
      3614
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      85
      3406
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1546
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe