Niin...on monia eroja.
Rakkaus loppuu
Löytyi uusi
Pettäminen
Luottamuselimet
Kasvoi erilleen
Jne jne. Mutta mikä oli sinun syysi ?
syy miksi erotaan
4
390
Vastaukset
- Eroankovai
Salapano käykö?
- haluanomanelämän
en jaksa olla miehen piikana enää päivääkään.
- ei_enää_parisuhdetta
aika aikaansa kutakin.
Jatkossa elän vain itselleni. - Simima61
Pieni tauko seurustelussa, tapasimme hänen pyynnöstä, sanoi rakastavansa, palasikin uuden naisen luo jonka kanssa oli aloittanut suhteen 1kk meidän eron jälkeen, ei tarkoittanut sanoilaan mitään, oli kuulemma niin hämmentynyt tapaamisestamme, mitä tämä kertoo miehestä.Uusi nainen ei tiennyt että kävi mun luona..sai kyllä tietää myöhemmin..mies oli jättänyt hänet lyhyellä tekstiviestillä.Pelkäsi jäävänsä kiinni,,,katuu,,,koska tykkäsi tästä naisesta.Epärehellisyys suhteessa on pahinta, minussa vain särkyi jotain, en tunne yhtään mitään,,,ei itketä, ei,,mikään ei hetkauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle893139Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382588- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311316Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129