Aiotteko runkata viikonloppuna?

Kyselijä-

Vai aiotteko ihan hakea naista/ miestä jotta saisitte seksiä?

18

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pankaa.nussikaa

Onko munassa painetta?

• eimitääänuutta

Kyllä viina pleikka runkku

• Naisasialooser1

Aion hakea miestä sänkyyn

• Kyllä aion runkata, koska vaimoni ei ole kiinnostunut seksistä, enkä tahtoisi pettääkään häntä.

• En koskaan runkkaa. En mene baariin koska naiset ajattelee kaikkea negatiivista miehestä joka on yksin baarissa.

• eimullamuuta-

Ei tarvii runkata koska on oma nainen.

• himo_runkkari

Olen jo runkannutkin.

• SiksPäkki

Kyllä minä runkkaan. Nainenkin on jo katseltu, mutta aika ei ole kypsä ja haluan, että molemmat haluaa -jotain muutakin kuin seksiä. Seksiseuraa saisin, mutta en ole koskaan ajatellut sitä vain hauskana harrastuksena.

• Tauolla

2 viikkoon en ole runkannut.

• perjantaiputeli

laskehha paineita hyvvää tekkee :D

• Nivea, kontti olutta ja pari pakettia makkaraa ostettuna illaksi.

• Runk.Kari

Runkkaan just nyt.

• sdg2

Kävin neljässä baarissa kokeilemassa. Taas päädyn vetämään käteen. Maksullista harkitsin, mutta maksaisi liikaa.

• pilluu9

Mä kävin houorissa...ei jaksa säätää... saa aina ...

• sinkkumies34-

Pillua sain eilen Kävin kans baarissa ja mukaan lähti 20 v nainen. Olin jäkis pelissa ja se tyttö oli siellä myös ja jotain siinä juteltiin ja mentiin sitten baariin oluelle ja sieltä menin tytön luokse. Oli selvää että saan pillua koska tyttö halaili kovasti ja huomasin että sitä panettaa. Tulin sitten taxilla kotiin 6 aikaan aamulla.

• eikiitosenää

En, ei kiinnosta ne jutut ollenkaan.

• enymmärrä-pihtaamista

Kaikille pillua. Naiset antakaa kaikille miehille pillua?

• kaisanoasaa

Kannatan tätä ehdotusta vilipittömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe