Vai aiotteko ihan hakea naista/ miestä jotta saisitte seksiä?
Aiotteko runkata viikonloppuna?
18
97
Vastaukset
- pankaa.nussikaa
Onko munassa painetta?
- eimitääänuutta
Kyllä viina pleikka runkku
- Naisasialooser1
Aion hakea miestä sänkyyn
Kyllä aion runkata, koska vaimoni ei ole kiinnostunut seksistä, enkä tahtoisi pettääkään häntä.
En koskaan runkkaa. En mene baariin koska naiset ajattelee kaikkea negatiivista miehestä joka on yksin baarissa.
- eimullamuuta-
Ei tarvii runkata koska on oma nainen.
- himo_runkkari
Olen jo runkannutkin.
- SiksPäkki
Kyllä minä runkkaan. Nainenkin on jo katseltu, mutta aika ei ole kypsä ja haluan, että molemmat haluaa -jotain muutakin kuin seksiä. Seksiseuraa saisin, mutta en ole koskaan ajatellut sitä vain hauskana harrastuksena.
- Tauolla
2 viikkoon en ole runkannut.
- perjantaiputeli
laskehha paineita hyvvää tekkee :D
Nivea, kontti olutta ja pari pakettia makkaraa ostettuna illaksi.
- Runk.Kari
Runkkaan just nyt.
- sdg2
Kävin neljässä baarissa kokeilemassa. Taas päädyn vetämään käteen. Maksullista harkitsin, mutta maksaisi liikaa.
- pilluu9
Mä kävin houorissa...ei jaksa säätää... saa aina ...
- sinkkumies34-
Pillua sain eilen Kävin kans baarissa ja mukaan lähti 20 v nainen. Olin jäkis pelissa ja se tyttö oli siellä myös ja jotain siinä juteltiin ja mentiin sitten baariin oluelle ja sieltä menin tytön luokse. Oli selvää että saan pillua koska tyttö halaili kovasti ja huomasin että sitä panettaa. Tulin sitten taxilla kotiin 6 aikaan aamulla.
- eikiitosenää
En, ei kiinnosta ne jutut ollenkaan.
- enymmärrä-pihtaamista
Kaikille pillua. Naiset antakaa kaikille miehille pillua?
- kaisanoasaa
Kannatan tätä ehdotusta vilipittömästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922