Hei!
Meidän 4-henkinen Espanjalais-Suomalainen perhe etsii tammikuusta alkaen vähintään 6 kuukaudeksi ja mieluiten pidemmäksikin aikaa seuraavaa au-pairia. Asumme Espanjan Aurinkorannikolla lähellä kaupungin keskustaa josta on helpot kulkuyhteydet kielikouluihin, kauppoihin jne.
Meidän 2 poikaa (7-v ja pian 5-v) käyvät paikallista, espanjalaista koulua, joten suomenkielen jatkuva oppiminen on meille tärkeää sekä poikien kanssa puuhaaminen, puistoissa käyminen, ulkona pallopelien pelaaminen, jne. "Työajat" koulun lukuvuosien aikana sijoittuvat iltapäiviin ja iltoihin ja koulun lomien aikaan töitä olisi päivisin. Työtunteja tulee n 30 viikossa. Viikonloput ovat pääsääntöisesti vapaata. Kotitöitä teemme koko perhe yhdessä eli au-pairimme auttaa lasten pyykkien pesussa, tiskikoneen laitossa, lelujen korjaamisessa, jne. Meillä käy siivooja, joka hoitaa suuremmat siivoukset ja silitykset.
Meillä on tällä hetkellä meidän neljäs aupparimme.
Au pairille tarjoamme:
- Täyden ylläpidon
- Palkkaa 60 euroa/viikko
- Oma huone johon kuuluu myös kylpyhuone (ja suomalainen sauna :))
- Autamme matkavakuutuksen maksussa.
Lähettäkää sähköpostia: [email protected]. Meillä on profiili myös Au Pair Worldissä.
Au-Pairiksi Espanjan Aurinkorannikolle?
SatuSisko
3
187
Vastaukset
- joutsenet1
Olen laittanut sinulle sähköpostia
- kyselevä12
Onko paikka jo täytetty?
- kiinnostunut1
Itse etsin perhettä kesälle 2017, mutta ilmeisesti teillä on hakusessa pitkäaikaisempi au pair... Jos tarvetta tuleekin, olisin hyvin kiinnostunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk542071Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll671201- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789