Ihannemies

Ikinaisesi

Miehekäs mies !!!!!
Pitkä. Hiuksia ja saa olla karvojakin sopivasti.
Ei liian laiha,mikään kukkakeppi.
Lihaksia saa olla.
Tärkeintä ulkonäossä pituus, hyvät lihaksikkaat käsivarret ja se,että saa tuntea hänet turvallisena ja selväjärkisenä, joka seisoo omilla jaloillaan ja luottaa itseensä ilman ulkoisia tehostuskeinoja.

12

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmoistasecc

      täällähä me ollaan ilmoiteltu treffissä vuosikymmen kohta, mikset poimi pois?

      yläpidon mukaan tuhannet löytää joka kuukausi

      heikkoa on, täytyy naisissa itsessää olla vikaa..

    • lentoaodotellessa

      Komppaan! Pitkät ja normaalipainoiset miehet rules!! Nettideitille tarjolla vaan lihavia ja kaljuuntuvia, liian itsekeskeisiä tai über-rumia ukkoja, missä kaikki mokeat uroot lymyää - ulkomailla varmaan.

      • kohtalähteeee

        Korjaus: komeat komeat komeat!!!!!!


    • Eipä ole naisia näkynyt,vaikka olen 185cm,n.85kg,blondit hiukset,karvoja on ja en mikään sänkileuka,mutta missä minun hakema leveälanteinen kaunotar pitkillä hiuksilla

    • JagVet

      Kaikkein paras sellainen, jolla erittäin voimakkaat miinuslinssiset silmälasit, koska voimakkaasti likinäköiset silmälasipäiset ovat älykkäitä !

    • hyivittuunläskit

      Kun nainen käyttää sanaa "kukkakeppi" miehestä niin takuuvarmasti nainen on vitunmoinen mörssäsi eli LÄSKI ÄMMÄ.

      t: ei kukkakeppi joka sanoo läskeille ei

      • Voimamies

        nimenomaan lihavat naiset tuntuu olevan paljon nirsompia kuin normaalipainoiset naiset


      • Joukostaerottuvanainen

        Just nämä lyhyttukkaiset pullukat vaatii itselleen miehekästä miestä, pitäisi olla pitkä, johtajatyyppiä, vahva, naistaansa puolustava ja mitä nyt miehekkään miehen ominaisuuksiin luetellaan. Hyvänä esimerkkinä on oma äitini, jonka mielestä miehen pitää olla miehen kokokoinen, eikä mikään pätkä. Äitini on itse ylipainoinen ja hänen mielestä naisellinen pukeutuminen on alistamista, mutta kuitenkin kehtaa vaatia miehekästä miestä. Ei tosin äitini pukeudu mitenkään äijämäisesti, lähinnä tavallisesti eli t-paitoihin ja housuihin. Juurikin käytännöllisesti. Juhlissa toki hänellä on ne hienommat vaatteet päällä. Suomalaisen naisen logiikkaa ei ymmärrä. Jos mies haluaa naisellisen naisen, niin johan on helvetti irti. Mutta kun naisen mielestä mies ei ole miehekäs vaikkapa pituuden osalta, niin on ihan ok sanoa nounou. Makuasioita saa toki olla, mutta ihmetyttää vain tämä, miksi heti miehiä pidetään naisten alistajina kertoessaansa ihannenaisestaansa ja turn offeista.


    • ItsetuntoKunnossa

      Mä oon just tällainen, jos ei kelpaa niin moro!

    • MäOonJou

      Tumppaa läpees, sano JVG

    • SelvästiRakastunut

      Minä olen löytänyt oman ihannemieheni. Hän on raitis, savuton, huumorintajuinen, hyvä seuramies. Osaa kuunnella ja ymmärtää. Turvallinen olkapää. Hänen kanssaan voi jakaa ilot ja surut. Hänen kanssaan voi mennä mihin vain. Hän on hellä ja romanttinen.

    • Skunkkixxx

      Miehet on perseestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe