Miehekäs mies !!!!!
Pitkä. Hiuksia ja saa olla karvojakin sopivasti.
Ei liian laiha,mikään kukkakeppi.
Lihaksia saa olla.
Tärkeintä ulkonäossä pituus, hyvät lihaksikkaat käsivarret ja se,että saa tuntea hänet turvallisena ja selväjärkisenä, joka seisoo omilla jaloillaan ja luottaa itseensä ilman ulkoisia tehostuskeinoja.
Ihannemies
12
139
Vastaukset
- semmoistasecc
täällähä me ollaan ilmoiteltu treffissä vuosikymmen kohta, mikset poimi pois?
yläpidon mukaan tuhannet löytää joka kuukausi
heikkoa on, täytyy naisissa itsessää olla vikaa.. - lentoaodotellessa
Komppaan! Pitkät ja normaalipainoiset miehet rules!! Nettideitille tarjolla vaan lihavia ja kaljuuntuvia, liian itsekeskeisiä tai über-rumia ukkoja, missä kaikki mokeat uroot lymyää - ulkomailla varmaan.
- kohtalähteeee
Korjaus: komeat komeat komeat!!!!!!
Eipä ole naisia näkynyt,vaikka olen 185cm,n.85kg,blondit hiukset,karvoja on ja en mikään sänkileuka,mutta missä minun hakema leveälanteinen kaunotar pitkillä hiuksilla
- JagVet
Kaikkein paras sellainen, jolla erittäin voimakkaat miinuslinssiset silmälasit, koska voimakkaasti likinäköiset silmälasipäiset ovat älykkäitä !
- hyivittuunläskit
Kun nainen käyttää sanaa "kukkakeppi" miehestä niin takuuvarmasti nainen on vitunmoinen mörssäsi eli LÄSKI ÄMMÄ.
t: ei kukkakeppi joka sanoo läskeille ei- Voimamies
nimenomaan lihavat naiset tuntuu olevan paljon nirsompia kuin normaalipainoiset naiset
- Joukostaerottuvanainen
Just nämä lyhyttukkaiset pullukat vaatii itselleen miehekästä miestä, pitäisi olla pitkä, johtajatyyppiä, vahva, naistaansa puolustava ja mitä nyt miehekkään miehen ominaisuuksiin luetellaan. Hyvänä esimerkkinä on oma äitini, jonka mielestä miehen pitää olla miehen kokokoinen, eikä mikään pätkä. Äitini on itse ylipainoinen ja hänen mielestä naisellinen pukeutuminen on alistamista, mutta kuitenkin kehtaa vaatia miehekästä miestä. Ei tosin äitini pukeudu mitenkään äijämäisesti, lähinnä tavallisesti eli t-paitoihin ja housuihin. Juurikin käytännöllisesti. Juhlissa toki hänellä on ne hienommat vaatteet päällä. Suomalaisen naisen logiikkaa ei ymmärrä. Jos mies haluaa naisellisen naisen, niin johan on helvetti irti. Mutta kun naisen mielestä mies ei ole miehekäs vaikkapa pituuden osalta, niin on ihan ok sanoa nounou. Makuasioita saa toki olla, mutta ihmetyttää vain tämä, miksi heti miehiä pidetään naisten alistajina kertoessaansa ihannenaisestaansa ja turn offeista.
- ItsetuntoKunnossa
Mä oon just tällainen, jos ei kelpaa niin moro!
- MäOonJou
Tumppaa läpees, sano JVG
- SelvästiRakastunut
Minä olen löytänyt oman ihannemieheni. Hän on raitis, savuton, huumorintajuinen, hyvä seuramies. Osaa kuunnella ja ymmärtää. Turvallinen olkapää. Hänen kanssaan voi jakaa ilot ja surut. Hänen kanssaan voi mennä mihin vain. Hän on hellä ja romanttinen.
- Skunkkixxx
Miehet on perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949