Elämä muuttaa

10ja11

Olen seurustellut pari vuotta miehen kanssa, emme asu yhdessä. Miehen tilanne on muuttunut totaalisesti viimeisen puolen vuoden aikana. Hänen taloudellinen ja muukin tilanne on parantunut huomattavasti. En koko miestä tunnista samaksi.

Ikävää kun joutuu itselleen myöntämään, että mettään meni, eikä toisella ole enään aikaa eikä näköjään kiinnostustakaan yhteiseen aikaa.

No elämäähän tämä on, mutta turhan surullista

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en_ihan_ymmärtänyt

      köyhä, rahaton masentunut mies olisi siis parempi kuin sellainen jolla menee hyvin.
      Just. Aikamoinen logiikka sulla.

    • 10ja11

      Sepä onkin asian ydin. Kun tutustuu toiseen aivan erilaisessa elämäntilanteessa, niin tämä uusi hän on jotain aivan muuta kuin se huomioonottava, helposti lähestyttävä, rehellinen ihminen johon tutustuin.

    • Roksi

      Ehkä on niin että ''parempi elämä'' on noussut miehelle päähän! Hän on ylpistynyt ja nyt menee lujaa kun itsetunto on kohonnut pilviin.
      Sinä kuuluit siihen köyhään elämään vaikket suoraan siihen liittynytkään, eikä hän halua minkäänlaista muistutusta siitä. Nyt hän kulkee varakkaampana ja tyylikkäämpänä pää pilvissä ja haluaa uudistaa koko elämänsä.
      Jos näin on, niin hän on tyhmä ja lapsellinen. Hyvä sinun kannaltasi kun tyhmyys tuli esiin nyt eikä 10 vuoden päästä.

    • kyssäripyssäri

      mihin se miehen aika nykyään menee?
      töihin vai vapaan viettoon?
      Onko tullut kuvioihin mukaan omasta kunnosta huolehtiminen vai päinvastainen suunta, ryyppäminen uusien tuttavuuksien kanssa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe