Elämä muuttaa

10ja11

Olen seurustellut pari vuotta miehen kanssa, emme asu yhdessä. Miehen tilanne on muuttunut totaalisesti viimeisen puolen vuoden aikana. Hänen taloudellinen ja muukin tilanne on parantunut huomattavasti. En koko miestä tunnista samaksi.

Ikävää kun joutuu itselleen myöntämään, että mettään meni, eikä toisella ole enään aikaa eikä näköjään kiinnostustakaan yhteiseen aikaa.

No elämäähän tämä on, mutta turhan surullista

4

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en_ihan_ymmärtänyt

köyhä, rahaton masentunut mies olisi siis parempi kuin sellainen jolla menee hyvin.
      Just. Aikamoinen logiikka sulla.

• 10ja11

Sepä onkin asian ydin. Kun tutustuu toiseen aivan erilaisessa elämäntilanteessa, niin tämä uusi hän on jotain aivan muuta kuin se huomioonottava, helposti lähestyttävä, rehellinen ihminen johon tutustuin.

• Roksi

Ehkä on niin että ''parempi elämä'' on noussut miehelle päähän! Hän on ylpistynyt ja nyt menee lujaa kun itsetunto on kohonnut pilviin.
      Sinä kuuluit siihen köyhään elämään vaikket suoraan siihen liittynytkään, eikä hän halua minkäänlaista muistutusta siitä. Nyt hän kulkee varakkaampana ja tyylikkäämpänä pää pilvissä ja haluaa uudistaa koko elämänsä.
      Jos näin on, niin hän on tyhmä ja lapsellinen. Hyvä sinun kannaltasi kun tyhmyys tuli esiin nyt eikä 10 vuoden päästä.

• kyssäripyssäri

mihin se miehen aika nykyään menee?
      töihin vai vapaan viettoon?
      Onko tullut kuvioihin mukaan omasta kunnosta huolehtiminen vai päinvastainen suunta, ryyppäminen uusien tuttavuuksien kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe