Olen seurustellut pari vuotta miehen kanssa, emme asu yhdessä. Miehen tilanne on muuttunut totaalisesti viimeisen puolen vuoden aikana. Hänen taloudellinen ja muukin tilanne on parantunut huomattavasti. En koko miestä tunnista samaksi.
Ikävää kun joutuu itselleen myöntämään, että mettään meni, eikä toisella ole enään aikaa eikä näköjään kiinnostustakaan yhteiseen aikaa.
No elämäähän tämä on, mutta turhan surullista
Elämä muuttaa
4
288
Vastaukset
- en_ihan_ymmärtänyt
köyhä, rahaton masentunut mies olisi siis parempi kuin sellainen jolla menee hyvin.
Just. Aikamoinen logiikka sulla. - 10ja11
Sepä onkin asian ydin. Kun tutustuu toiseen aivan erilaisessa elämäntilanteessa, niin tämä uusi hän on jotain aivan muuta kuin se huomioonottava, helposti lähestyttävä, rehellinen ihminen johon tutustuin.
- Roksi
Ehkä on niin että ''parempi elämä'' on noussut miehelle päähän! Hän on ylpistynyt ja nyt menee lujaa kun itsetunto on kohonnut pilviin.
Sinä kuuluit siihen köyhään elämään vaikket suoraan siihen liittynytkään, eikä hän halua minkäänlaista muistutusta siitä. Nyt hän kulkee varakkaampana ja tyylikkäämpänä pää pilvissä ja haluaa uudistaa koko elämänsä.
Jos näin on, niin hän on tyhmä ja lapsellinen. Hyvä sinun kannaltasi kun tyhmyys tuli esiin nyt eikä 10 vuoden päästä. - kyssäripyssäri
mihin se miehen aika nykyään menee?
töihin vai vapaan viettoon?
Onko tullut kuvioihin mukaan omasta kunnosta huolehtiminen vai päinvastainen suunta, ryyppäminen uusien tuttavuuksien kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427