Two witches

Maiju69

Täällä on mainittu useampaan kertaan tuo nimi. Joku sisäpiirin juttuko, kun kaupoissa ei myyjät tienneet edes nimeä. Vitsiä koko homma? Vai yritättekö leikkiä viisaampaa kuin muut? Hankkikaa elämä.

14

3197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändi
    • Stigmata Demonic

      On se oikea bändi, mutta et sä mitään menettänyt vaikka et levyjä löytänytkään. The 69 Eyes tekee paljon parempaa goottia.

      • Lucretia

        goottia??? Jos two witches ei ole goottia ja 69 eyes on, niin siinä tapauksessa hanna pakarinenkin on goottia!


      • Sir Slut
        Lucretia kirjoitti:

        goottia??? Jos two witches ei ole goottia ja 69 eyes on, niin siinä tapauksessa hanna pakarinenkin on goottia!

        two witches edustaakin synkkää mököttelyä.
        goottigenren nirppanokkapuolta.
        ihan sama vaikka räjäytettäs koko ryhmä maata kiertävälle radalle, kukaan huomais mitään ;)


      • Stigmata Demonic
        Sir Slut kirjoitti:

        two witches edustaakin synkkää mököttelyä.
        goottigenren nirppanokkapuolta.
        ihan sama vaikka räjäytettäs koko ryhmä maata kiertävälle radalle, kukaan huomais mitään ;)

        Sir Slut ilmaisi asian ytimen. En ole koskaan tajunnut mitä ihmiset Two Witchesissa näkee? Huonoja soittajia ja vielä huonompia biisejä. Tai onhan ne eukot ihan hyvän näköisiä, mutta ei se niistä hyvää bändiä saa aikaiseksi.


      • Incubi Notturni
        Sir Slut kirjoitti:

        two witches edustaakin synkkää mököttelyä.
        goottigenren nirppanokkapuolta.
        ihan sama vaikka räjäytettäs koko ryhmä maata kiertävälle radalle, kukaan huomais mitään ;)

        Mistä tuollaisen olet saanut päähäsi? Näin bändin 1999 Tuskassa makasiineilla, eikä se kyllä mitään mököttelyä ollut. Ihan helvetin rock ja hyvä lavalla. Se kosketinsoittaja (Iiris?) oli tosi seksikäs.


    • osastoa

      two witches oli ja on jossain muodossa edelleen toimiva marginaalisemman linjan goottiporukka jota luotsaa jyrki-witch (huomattavasti kaljumpi jyrki, kuin jyrki69). yhtye on nimekkäämpi keskieuroopassa ja etelä amerikassa, ja tampereella edelleen elävä legenda. yhtyeen suomen kulta-aika taisi olla siinä 96~97~98 kun pystyssä oli myös legendaarinen mexas-ravintola. kuitenkin jyrkillä on tiettävästi sormensa pelissä esim lumous tapahtuman tiimoilla ja pumpun kotipaikka on tainnut vaihtua tampereelta tuonne saksanmaalle...

      ne jotka tietävät enemmän sanokoon sanansa

      • Katti

        Juu, Noidat loitsivat kyllä edelleen ja voin kertoa tämän erittäin luotettavasta lähteestä eli Jyrki-noidalta itseltään. Hän on Saksassa tällä hetkellä, mutta levynkansia on hiottu viime aikoina, sillä kolme uutta levyä on ilmestymässä ympäri Eurooppaa ensi kuussa.

        Bändi on goottirockia soittava synkistelijäporukka, joka ei lähemmin katsottuna ole ollenkaan synkkä (siis omasta mielestäni, sillä bändin jäsenet ovat oikein ihania ihmisiä). 69:t ovat tämän poppoon henk.koht frendejä vuosien takaa, mutta noidat ei 69silmiä arvosta enää, sillä, no joo, se on heidän asiansa. Undergroundmenoa, mutta kovaa sellaista. :)


    • Siege

      Aika koskettavaa. Suosittelisin lämpimästi googlettamaan ennen kuin avautuu keskustelupalstoille pätemisestä. Eivät levykauppojen myyjät kaikkea voi tietää, minkäs sille mahtaa. Kannattaa olla itse aktiivinen ja etsiä tietoa, tosin saahan sitä näinkin.

      • Keskiyön mato Tampereelta

        Suosittelen tsekkaamaan yhtyeen Agony Of The Undead Vampire Part 2 levyn jos ei ole vielä tuttu tämä Suomalaisen _underground_ goottirockin kivijalka. Julkaistiin uusintapainoksena muutama vuosi takaperin ja luulisi löytyvän esim Cyberwaren postimyynnistä.

        Taas porukka sai aikaan yhden mainstream VS underground keskustelun. Onko nyt hyvä ja tyytyväinen olo? ;)


      • mona
        Keskiyön mato Tampereelta kirjoitti:

        Suosittelen tsekkaamaan yhtyeen Agony Of The Undead Vampire Part 2 levyn jos ei ole vielä tuttu tämä Suomalaisen _underground_ goottirockin kivijalka. Julkaistiin uusintapainoksena muutama vuosi takaperin ja luulisi löytyvän esim Cyberwaren postimyynnistä.

        Taas porukka sai aikaan yhden mainstream VS underground keskustelun. Onko nyt hyvä ja tyytyväinen olo? ;)

        tuon agonyn jälkeen ehdottomasti ostolistalle bändin uusin, tuo kesällä ilmestynyt sacrifice. kuulette miten hyvältä noidat nykyisellään kuulostaa. myös bites-levy on tajuttoman hyvä.


    • Plaah13

      Laulaja taitaa kaksi nuottia. Ei jatkoon.

    • Kaksi_witsiä

      Laulaja on kolmen soinnun ihme :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3086
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1083
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      98
      917
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      903
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      784
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe