Two witches

Maiju69

Täällä on mainittu useampaan kertaan tuo nimi. Joku sisäpiirin juttuko, kun kaupoissa ei myyjät tienneet edes nimeä. Vitsiä koko homma? Vai yritättekö leikkiä viisaampaa kuin muut? Hankkikaa elämä.

14

3197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändi
    • Stigmata Demonic

      On se oikea bändi, mutta et sä mitään menettänyt vaikka et levyjä löytänytkään. The 69 Eyes tekee paljon parempaa goottia.

      • Lucretia

        goottia??? Jos two witches ei ole goottia ja 69 eyes on, niin siinä tapauksessa hanna pakarinenkin on goottia!


      • Sir Slut
        Lucretia kirjoitti:

        goottia??? Jos two witches ei ole goottia ja 69 eyes on, niin siinä tapauksessa hanna pakarinenkin on goottia!

        two witches edustaakin synkkää mököttelyä.
        goottigenren nirppanokkapuolta.
        ihan sama vaikka räjäytettäs koko ryhmä maata kiertävälle radalle, kukaan huomais mitään ;)


      • Stigmata Demonic
        Sir Slut kirjoitti:

        two witches edustaakin synkkää mököttelyä.
        goottigenren nirppanokkapuolta.
        ihan sama vaikka räjäytettäs koko ryhmä maata kiertävälle radalle, kukaan huomais mitään ;)

        Sir Slut ilmaisi asian ytimen. En ole koskaan tajunnut mitä ihmiset Two Witchesissa näkee? Huonoja soittajia ja vielä huonompia biisejä. Tai onhan ne eukot ihan hyvän näköisiä, mutta ei se niistä hyvää bändiä saa aikaiseksi.


      • Incubi Notturni
        Sir Slut kirjoitti:

        two witches edustaakin synkkää mököttelyä.
        goottigenren nirppanokkapuolta.
        ihan sama vaikka räjäytettäs koko ryhmä maata kiertävälle radalle, kukaan huomais mitään ;)

        Mistä tuollaisen olet saanut päähäsi? Näin bändin 1999 Tuskassa makasiineilla, eikä se kyllä mitään mököttelyä ollut. Ihan helvetin rock ja hyvä lavalla. Se kosketinsoittaja (Iiris?) oli tosi seksikäs.


    • osastoa

      two witches oli ja on jossain muodossa edelleen toimiva marginaalisemman linjan goottiporukka jota luotsaa jyrki-witch (huomattavasti kaljumpi jyrki, kuin jyrki69). yhtye on nimekkäämpi keskieuroopassa ja etelä amerikassa, ja tampereella edelleen elävä legenda. yhtyeen suomen kulta-aika taisi olla siinä 96~97~98 kun pystyssä oli myös legendaarinen mexas-ravintola. kuitenkin jyrkillä on tiettävästi sormensa pelissä esim lumous tapahtuman tiimoilla ja pumpun kotipaikka on tainnut vaihtua tampereelta tuonne saksanmaalle...

      ne jotka tietävät enemmän sanokoon sanansa

      • Katti

        Juu, Noidat loitsivat kyllä edelleen ja voin kertoa tämän erittäin luotettavasta lähteestä eli Jyrki-noidalta itseltään. Hän on Saksassa tällä hetkellä, mutta levynkansia on hiottu viime aikoina, sillä kolme uutta levyä on ilmestymässä ympäri Eurooppaa ensi kuussa.

        Bändi on goottirockia soittava synkistelijäporukka, joka ei lähemmin katsottuna ole ollenkaan synkkä (siis omasta mielestäni, sillä bändin jäsenet ovat oikein ihania ihmisiä). 69:t ovat tämän poppoon henk.koht frendejä vuosien takaa, mutta noidat ei 69silmiä arvosta enää, sillä, no joo, se on heidän asiansa. Undergroundmenoa, mutta kovaa sellaista. :)


    • Siege

      Aika koskettavaa. Suosittelisin lämpimästi googlettamaan ennen kuin avautuu keskustelupalstoille pätemisestä. Eivät levykauppojen myyjät kaikkea voi tietää, minkäs sille mahtaa. Kannattaa olla itse aktiivinen ja etsiä tietoa, tosin saahan sitä näinkin.

      • Keskiyön mato Tampereelta

        Suosittelen tsekkaamaan yhtyeen Agony Of The Undead Vampire Part 2 levyn jos ei ole vielä tuttu tämä Suomalaisen _underground_ goottirockin kivijalka. Julkaistiin uusintapainoksena muutama vuosi takaperin ja luulisi löytyvän esim Cyberwaren postimyynnistä.

        Taas porukka sai aikaan yhden mainstream VS underground keskustelun. Onko nyt hyvä ja tyytyväinen olo? ;)


      • mona
        Keskiyön mato Tampereelta kirjoitti:

        Suosittelen tsekkaamaan yhtyeen Agony Of The Undead Vampire Part 2 levyn jos ei ole vielä tuttu tämä Suomalaisen _underground_ goottirockin kivijalka. Julkaistiin uusintapainoksena muutama vuosi takaperin ja luulisi löytyvän esim Cyberwaren postimyynnistä.

        Taas porukka sai aikaan yhden mainstream VS underground keskustelun. Onko nyt hyvä ja tyytyväinen olo? ;)

        tuon agonyn jälkeen ehdottomasti ostolistalle bändin uusin, tuo kesällä ilmestynyt sacrifice. kuulette miten hyvältä noidat nykyisellään kuulostaa. myös bites-levy on tajuttoman hyvä.


    • Plaah13

      Laulaja taitaa kaksi nuottia. Ei jatkoon.

    • Kaksi_witsiä

      Laulaja on kolmen soinnun ihme :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1246
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe