Mistä saisi pillua?

sinkkumies--

Krapulassa panettaa?

13

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keittiöekspertti

Mene thai-hierontaan.

• Kuningaskuluttaja-

On kokeiltu ja nussittu mutta thait ei reikää kovin innokkaasti markkinoi. Mieluiten vaan hieroo ja runkkaa. Sinänsä turhauttavaa kun samaan hintaan melkein saa jo muualta pillua.

• keittiöekspertti
        Kuningaskuluttaja- kirjoitti:

On kokeiltu ja nussittu mutta thait ei reikää kovin innokkaasti markkinoi. Mieluiten vaan hieroo ja runkkaa. Sinänsä turhauttavaa kun samaan hintaan melkein saa jo muualta pillua.

Kyllä niiltakin asiakaspalvelua voi saada kun vain osaa vaatia. Joskus vuonna 1 ja 2 ajelin aamupäivällä ihan pienessä krapulassa Lahtea kohden pohjoisesta kun päätin että käväsen niissä rautatieaseman liepeillä olevissa hieromalaitoksissa katsastamassa minkänäköistä daamia sieltä löytyy.

Olisinko kolmeen paikkaan kurkannut ja todennut että laatu on kehnoa kaikissa, mutta paineet on pakko purkaa. Ei kun sisään yhteen ja tilaamaan hierontaa daamilta, sovittiin joku hinta siitä ja menin koppiin odottamaan hierojaa.

Sisään tuli hetken päästä vähän arka ja vaatimattoman oloinen naisparka, mutta alalle koulutettuna ryhtyi kuitenkin tiedustelemaan haluaisinko lisämaksusta kenties muutakin kuin pelkkää hierontaa. Sovittiin että laitetaan lisämaksusta poskihoito ja tyrkkäsin rahat kouraan. Ei siinä mennyt kun 10 sekuntia kun tajusin että se on pimeää ennenkuin pikkuekspertti sylkee laavaa.

Tiesin että olin laittanut rahani väärään hevoseen, ja sanoin naiselle suoraan ettei tästä tule mitään, onko täällä muita hierojia työvuorossa. Nainen ilmoitti menevänsä soittamaan jollekin ja pyytävänsä toisen hierojan paikalle. Rupesin siinä miettimään ettei tästä mitään tule kun hierojaa pitää alkaa etsimään muualta, pistän pelin poikki ja lähden matkoihini.

Juuri kun olin nousemassa patjalta, koppiin asteli tyrmäävän kaunis thai-nainen. Vartalo oli kuin luotu minun himojeni tyydyttämiseen, leveät lanteet, kapea uuma ja isot kiinteät rinnat. Daami katsoi minua suoraan silmiin niin itsevarmasti, että tiesin olevani hyvissä käsissä.

Heitin vaatteet pois päältä ja menin selälteni patjalle makaamaan ja näytin daamille että eikun ratsaille. Ja näin tapahtui, daami päällä ja minä alla, hyväilin jumalaisen kaunista vartaloa, ihanaa pyöreää persettä ja suukottelin kauniita rintoja, eikä aikaakaan kun huomasin että nautimme yhteisestä ratsastustuokiosta molemmat.

Eihän tuossa pitkään tarvinnut nauttia ihanan daamin ratsastuksesta kun tajusin että mulle käy kuin keskenkasvuiselle poikalapselle, ennenaikainen siemensyöksy perkele.

Otin daamia lanteilta kiinni ja nostin häntä pois päältäni ilmoittaen että nyt laitetaan takaapäin. Daami meni kontilleen patjalle niin kauniisti selkä notkolla, maailman kaunein ja pyörein perse pystyssä, olkapäät ja poski patjalla. Näky oli niin kiihottava, että jäin tuijottamaan sitä hetkeksi kunnes tajusin daamin katsovan minua odottavasti.

Edessäni oli kontillaan upeavartaloinen seksin jumalatar, ja minä tiesin jo takaapäin sisään tunkeutuessani että tässä mennään hyvää matkaa kohti päämäärää. Välillä hieroin rintoja, välillä pyllyä ja kokoajan lykin menemään, kunnes räjähdin. Se oli pojat jotain sellaista mitä ei saa kotonakaan.

Tuota minä muistelen välillä vieläkin, tuosta ei asiakaspalvelu juuri parane.

• Sujuvaatekstiä

Kirjoitteletko novellejakin? Hyvin sujuu.

• keittiöekspertti
        Sujuvaatekstiä kirjoitti:

Kirjoitteletko novellejakin? Hyvin sujuu.

En kirjoittele novelleja, mutta tuo pano oli yksi parhaista elämässäni. Daami oli kaunis ja vartalo täydellinen, siihen kun yhdistyy vahva seksuaalinen itseluottamus ja kyky nauttia työstään, niin asiakkaan näkökulmasta tyytyväisyys on taattu.

• kaluareikään

Kalua reikään

• kaisanoasaa

Mua panettaa vaikken ole edes rapulassa. Koko ajan jöpöttää niin helvetisti.

• Kurfswr

Kesäkurpitsasta saisi pillun. Ei kun kovertamaan

• kaisanoasaa

En osaa kun en ole tottunut muuta tekemään käsilläni kuin runkkaamaan.

• kiltti-ja-kunnollinen

Pillua tekis mieli. Antakaa naiset pillua minulle sillä olenhan kiltti ja kunnollinen mies.

• atmi-

Naiset nussii vain väkivaltaisia jännämiehiä.

• jännämies-

runkatkaa, pillu kuuluu jännämiehille.

• Anonyymi00013

No olen pikkuvanha mut kun lukee ei oo mun paikka. Sieltä näkee mitä on suomalainen . Hävetää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      47
      1012
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      902
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      837
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      88
      802
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      790
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      699
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      48
      696
    Aihe