Bad Boys Blue

TeeKoo

Löytyykös täältä BBB:n musiikista pitäviä? "Löysin" ko. bändin tässä uudelleen vuosien jälkeen ja nyt heidän 80 ja 90-lukujen levyt soivat jatkuvalla syötöllä. En muistanutkaan kuinka hyvää tämä on. Nykyään ei hittilistoilta enää vastaavaa löydy.

25

3566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CoolHand

      Täälläpä on. BBB on tottakai kaikkien aikojen paras bändi, ei puhettakaan siitä. Juuri nuo 80- ja 90-lukujen levyt ovat tietty niitä parhaita, varsinkin tuo Fifth-levy, jossa monta suosikkibiisiäni, mm. I'm Not A Fool, Show Me The Way, Where Are You Now, sekä muilta levyiltä esimerkiksi: Come Back And Stay, Don't Walk Away Suzanne, Gimme Gimme Gimme Your Lovin´, Jungle In My Heart ym. ym, listaa voi jatkaa loputtomiin. Kyllä on tosiaan listat muuttuneet noista ajoista, BBB:n viimeisin levy eli Around The World käväisi Suomen Top-listalla muutaman viikon, joka on sinänsä ihme. Levyllä on muutama ihan ok biisi, mutta kovasti on taso laskenut vanhoilta hyviltä ajoilta.

      • hyvvveeeeee!!!

        on on ,huippumusaa


      • m33Hki
        hyvvveeeeee!!! kirjoitti:

        on on ,huippumusaa

        Olen kuunnellut ensihitistä You´re a woman alkaen. Olen myös Modern Talking fani :)

        Joo, Around the world oli vähän pettymys, kaipaan vanhan BBB-ajan soundia. Bang Bang Bang ja To Blue Horizons levyt tuntuu olevan harvinaisia ja vaikea löytää.

        Kyllä oli meikäläinen innoissaan, kun v. 98 tulivat takaisin rytinällä :)

        Ihmeen uutterasti viitsivät levyjä tehdä vuodesta toiseen, vaikka menestys ei tunnu kummoista enää olevan.
        Uusi levy kuulemma jo tekeillä, toivottavasti tulee olemaan Follow The Light / Continued tasoista tavaraa.

        Suosikkeja muutama:

        Come back and stay
        Follow the light
        Where are you now
        Jungle in my heart
        Charlene
        Youre a woman
        Anywhere forever

        ja koko To Blue Horizons-levy.


      • CoolHand
        m33Hki kirjoitti:

        Olen kuunnellut ensihitistä You´re a woman alkaen. Olen myös Modern Talking fani :)

        Joo, Around the world oli vähän pettymys, kaipaan vanhan BBB-ajan soundia. Bang Bang Bang ja To Blue Horizons levyt tuntuu olevan harvinaisia ja vaikea löytää.

        Kyllä oli meikäläinen innoissaan, kun v. 98 tulivat takaisin rytinällä :)

        Ihmeen uutterasti viitsivät levyjä tehdä vuodesta toiseen, vaikka menestys ei tunnu kummoista enää olevan.
        Uusi levy kuulemma jo tekeillä, toivottavasti tulee olemaan Follow The Light / Continued tasoista tavaraa.

        Suosikkeja muutama:

        Come back and stay
        Follow the light
        Where are you now
        Jungle in my heart
        Charlene
        Youre a woman
        Anywhere forever

        ja koko To Blue Horizons-levy.

        Mistäs tuollaista olet kuullut, että levyä ovat tekemässä?

        Joo, onhan se Modern Talking ihan jees myös, muutamat biisit ainakin, esim.
        In 100 Years
        You're My Heart, You're My Soul
        Cherry Cherry Lady
        Brother Louie


      • CoolHand
        m33Hki kirjoitti:

        Olen kuunnellut ensihitistä You´re a woman alkaen. Olen myös Modern Talking fani :)

        Joo, Around the world oli vähän pettymys, kaipaan vanhan BBB-ajan soundia. Bang Bang Bang ja To Blue Horizons levyt tuntuu olevan harvinaisia ja vaikea löytää.

        Kyllä oli meikäläinen innoissaan, kun v. 98 tulivat takaisin rytinällä :)

        Ihmeen uutterasti viitsivät levyjä tehdä vuodesta toiseen, vaikka menestys ei tunnu kummoista enää olevan.
        Uusi levy kuulemma jo tekeillä, toivottavasti tulee olemaan Follow The Light / Continued tasoista tavaraa.

        Suosikkeja muutama:

        Come back and stay
        Follow the light
        Where are you now
        Jungle in my heart
        Charlene
        Youre a woman
        Anywhere forever

        ja koko To Blue Horizons-levy.

        Joo tosiaan, ei mikään huono levy tuo Follow The Light, siinähän on aika monta ihan hyvääkin biisiä, omasta mielestä ainakin Sweet Love, Thinking About You, Follow The Light ja oli siinä jotain muitakin...ja Blue Horizonsilta Go Go!, What Else, Is It You, Luv 4 U, Prove Your Love, Grand Illusion, Save Your Love...ym.


      • m33Hki

        http://www.badboysblue.info/

        Noita kaikenlaisia kokoelmia näkyy pukkaavan jatkuvasti :)
        mutta albumi ihan uutta matskua loppuvuodesta, jos hyvin käy.


      • CoolHand
        m33Hki kirjoitti:

        http://www.badboysblue.info/

        Noita kaikenlaisia kokoelmia näkyy pukkaavan jatkuvasti :)
        mutta albumi ihan uutta matskua loppuvuodesta, jos hyvin käy.

        Mielenkiinnolla odotetaan...

        Kuuntelin tuossa muuten Tonite -levyn biisejä, eivätkä mitenkään huonoja olleet, ainakaan muutamat, esim. Somewhere In My Heart.


      • m33Hki
        CoolHand kirjoitti:

        Mielenkiinnolla odotetaan...

        Kuuntelin tuossa muuten Tonite -levyn biisejä, eivätkä mitenkään huonoja olleet, ainakaan muutamat, esim. Somewhere In My Heart.

        joo Tonite ehdottomasti parempi ja monipuolisempi kuin Around The World.

        Olen yllättynyt, että pojat aina vaan pukkaa uusia albumeja, vaikkei niitä kuule radiossa koskaan, eikä näytä olevan mitään menestyksiä ainakaan enää.

        Muita samankaltaisia bändejä ja artisteja: Silent Circle, Joy, Fancy, Secret Service.


      • CoolHand
        m33Hki kirjoitti:

        joo Tonite ehdottomasti parempi ja monipuolisempi kuin Around The World.

        Olen yllättynyt, että pojat aina vaan pukkaa uusia albumeja, vaikkei niitä kuule radiossa koskaan, eikä näytä olevan mitään menestyksiä ainakaan enää.

        Muita samankaltaisia bändejä ja artisteja: Silent Circle, Joy, Fancy, Secret Service.

        Mitäs tuo Secret Service on? Silent Circlen tiedän (Stop The Rain In The Night, Touch In The Night, huippubiisejä), sekä Fancyn (China Blue, Bolero ym.) Kannattaa myös kuunnella New Order -bändin True Faith, Bizarre Love Triangle sekä 1963, ihan huippubiisejä!


      • m33Hki
        CoolHand kirjoitti:

        Mitäs tuo Secret Service on? Silent Circlen tiedän (Stop The Rain In The Night, Touch In The Night, huippubiisejä), sekä Fancyn (China Blue, Bolero ym.) Kannattaa myös kuunnella New Order -bändin True Faith, Bizarre Love Triangle sekä 1963, ihan huippubiisejä!

        Secret Service oli ruotsalainen syntikkabändi, hittejä esim. Flash in the night ja Oh Susie.

        Varsinkin toi Flash... on tunnettu ja Antiloop remixasi sen jokunen vuosi sitten (90-luvun lopulla muistaakseni).

        Ruotsissa tehtiin hyvää poppia 80luvulla, ja toki yhä.

        http://listen.to/secretservice


    • pilvi =)

      mä tykkään sen biiseistä. .esim:.. hungry for love ja come back and stay.. siinä on ihania viisuja...
      ja muutki sen biisit on loistavia.. bad boys blue on hyvää musiikkia.. =)
      ei voi muuta sabnoo.. =)

    • 8o)

      Kerrankin täällä puhutaan asiaa! Siis ei ole BBB:n voittanutta, Modern Talkingkin vetäsee hopeat.
      Olen ostanut aikalailla koko Bad Boys Bluen tuotannon alkuperäisinä levyinä eka levy vaan puuttuu.
      BBB:n musiikin yhdistän aina "miliisilaseihin" ja nahkarotsiin sekä kromin kiiltävään autoon. Se tuo mieleeni 80- luvun "hullut" vuodet.
      Rytmi vie ainakin minut mukaansa ja hitaatkin biisit ovat ihan kuunneltavia. Siihen basson jytkeeseen voi rauhoittua sekä sen tahdissa voi bilettää.
      I keep it in my soul...;)
      Nykyajan hitit on p***aa tähän verrattuna, ehkä Firevisionin musiikissa on jotain piirteitä bad boys bluesta, mutta hyvin vähän kuitenkin.

      • CoolHand

        Tottahan tuo on. Firevisionilla ihan hyviä biisejä jopa muutama, hienoa, että Suomesta tulee tuollainen bändi.

        Nyt laitan tähän, ei mitään mainostusta tms. mutta linkin itsetekemääni mielestäni 80's vaikutteiseen musiikkisivuun. Pikkuveli, 8-vuotias laulaa ;)
        www.mikseri.net/popunation tai www.popunation.tk, tänään myöhemmin tulee pari uutta biisiä.


    • eurodisco freak

      Juu, Bad Boys Blue, yhtye joka sytytti
      mun kiinnostuksen 80-luvun discomusaan vuonna
      1998. Ilman tätä bändiä olisi varmaan jääny
      nauttimatta monesta muusta 80-lukulaisesta
      discomusiikki elämyksestä/bändistä.
      Bad Boys Blue on kyllä mun oma henkilökohtainen
      suosikki bändi. Toivottavasti kohta BBB
      julkaisisi uutta materiaalia.

      Mut laitanpa nyt parit omat suosikkibiisit
      BBB:ltä:

      Vanhoista biiseistä:

      Come Back and Stay
      Hungry For Love
      Save Your Love
      I Totally Miss You
      Chains of Love
      A Train to Nowhere
      Gimmie Gimmie Your Lovin' (Little Lady)
      Lady Blue
      A World Without You (Michelle)
      Lonely Weekend
      Love Me Or Leave Me
      Show Me The Way
      Jenny, Come Home
      Jungle In My Heart
      Deep In My Emotion

      Uusista biiseistä:

      From Heaven To Heartaches
      From Heart To Heart
      Follow The Light
      Thinking About You
      Listen To Your Heart
      I'll Be Good
      S.O.S. For Love
      Somewhere In My Heart
      Cold As Ice
      A Bridge Of Heartaches
      I'm Your Lover
      Cold As Ice
      Baby Come Home
      Lover On The Line

      Ugh, olen puhunut.

      • CoolHand

        Siinäpä ne parhaat tulikin...tuolta vielä nostan esille Lonely Weekendin, joka on oikeasti aika mahtava biisi...ei muuta voi sanoa. Tiedätköhän sattumalta, että millä levyllä nuo vanhat biisintekijät K. Van Haaren ja T. Hendrik (en muista oliko noin) niin lopettivat biisien tekemisen BBB:lle? Ei tuolla Back-levyllä nuo From Heart To Heart ja tuo From Heaven To Heartaches niin huonoja ole, itse asiassa oikein meneviä biisejä, eli olisiko nuo vanhat tekijät tehneet nuokin? Hmm...


      • eurodisco freak
        CoolHand kirjoitti:

        Siinäpä ne parhaat tulikin...tuolta vielä nostan esille Lonely Weekendin, joka on oikeasti aika mahtava biisi...ei muuta voi sanoa. Tiedätköhän sattumalta, että millä levyllä nuo vanhat biisintekijät K. Van Haaren ja T. Hendrik (en muista oliko noin) niin lopettivat biisien tekemisen BBB:lle? Ei tuolla Back-levyllä nuo From Heart To Heart ja tuo From Heaven To Heartaches niin huonoja ole, itse asiassa oikein meneviä biisejä, eli olisiko nuo vanhat tekijät tehneet nuokin? Hmm...

        Kysymykseen miksi T. Hendrik ja K. Van Haaren eivät tee enää biisejä BBB:lle, johtuu koska yhtye vahtoi levy-yhtiötä "Tonite" albumin
        jälkeen kokonaan Coconut Recordsilta Bros Musicille, tarkoituksenaan taas menestyä paremmin (mm. markkinointi). Ja se todella näkyi auttavan sillä uusin "Around The World" albumi menestyi ihan kivasti europaassa ja jopa täällä suomessakin kiikkui listalla parisen viikkoa. Nuo biisit "Heaven To Heartaches" ja "From Heart To Heart" teki Bros Musicin säveltäjät David Brandes/John O'Flynn kumppaneineen.


      • YesSir
        CoolHand kirjoitti:

        Siinäpä ne parhaat tulikin...tuolta vielä nostan esille Lonely Weekendin, joka on oikeasti aika mahtava biisi...ei muuta voi sanoa. Tiedätköhän sattumalta, että millä levyllä nuo vanhat biisintekijät K. Van Haaren ja T. Hendrik (en muista oliko noin) niin lopettivat biisien tekemisen BBB:lle? Ei tuolla Back-levyllä nuo From Heart To Heart ja tuo From Heaven To Heartaches niin huonoja ole, itse asiassa oikein meneviä biisejä, eli olisiko nuo vanhat tekijät tehneet nuokin? Hmm...

        Eikös Hendrik/Van Haaren lopettanut alunperin jo vuoden 1992 "Totally" albumin jälkeen? Tulivat sitten takaisin mukaan kuvioihin "Back":n aikaan.

        Listaanpa tässä myös omia suosikkeja:

        For Your Love
        I Wanna Hear Your HeartBeat (Sunday Girl)
        Love Really Hurts Without You
        Charlene
        Bad Reputation
        a Train To Nowhere
        I'm Not a Fool
        Hungry For Love
        Jenny, Come Home
        I Don't Wanna Lose You
        Train At Midnight
        When Our Love Was Young
        Save Your Love
        Sooner Or Later
        Heart Of Midnight
        Prove Your Love


    • Cowman1969

      Itselläni BBB kolahti tossa 1987, kun heiltä tuli "Come Back and Stay". Sen jälkeen olen ollut myytyä miestä BBB musiikin suhteen ja se on soinut "paljon" joskaan ei riittävästi. Vieläkin kuuntelen lähes päivittäin BBB:tä.

      BBB:llä on monta hyvää kappaletta. Heidän paras kappale on "A World without You" (samalla maailman paras raita) ja paras albumi on "My Blue World".

      BBB aina ja ikuisesti...

    • 1981

      Joo Bad Boys Bluehan rulaa. "Löysin" bändin 1998 ku ilmesty se BACK levy.
      Parhaat vanhat biisit:

      I wanna hear your heartbeat
      Kisses & Tears
      You´re a woman
      Come back and stay
      a world without you michelle
      Don´t walk away suzanne

      Ja uusista parhaat:

      Cold as ice
      Lover on the line
      Power of the night
      Do what you do

      Näin on näreet.

      • m33Hki

        BMG teki kyllä karhunpalveluksen BBB:lle, kun lopettivat yhtyeen promotoimisen Back`in jälkeen.

        Sitten vielä kun halusivat päästä myöhemmin BBB:stä eroon, vetosivat siihen, että "kun ei ole markkinoita BBB:lle enää".

        No ei kai, jos ei edes radiossa biisejä soiteta.


      • Kaius
        m33Hki kirjoitti:

        BMG teki kyllä karhunpalveluksen BBB:lle, kun lopettivat yhtyeen promotoimisen Back`in jälkeen.

        Sitten vielä kun halusivat päästä myöhemmin BBB:stä eroon, vetosivat siihen, että "kun ei ole markkinoita BBB:lle enää".

        No ei kai, jos ei edes radiossa biisejä soiteta.

        Omat suosikkibiisit

        Lady in black
        Hungry for love
        Jungle in my heart
        House of silence
        Save your love
        How i need you
        A world without you
        a train to nowhere
        Lonely weekend
        Queen of hearts
        Baby blue
        Dont walk away suzanne
        Come back and stay

        monta muutakin biisiä olen kuullut mutten läheskään kaikkia.


      • Kaius
        Kaius kirjoitti:

        Omat suosikkibiisit

        Lady in black
        Hungry for love
        Jungle in my heart
        House of silence
        Save your love
        How i need you
        A world without you
        a train to nowhere
        Lonely weekend
        Queen of hearts
        Baby blue
        Dont walk away suzanne
        Come back and stay

        monta muutakin biisiä olen kuullut mutten läheskään kaikkia.

        Omasta suosikki listastani jäi vielä yksi tärkeä kappale pois, nimittäin When our love was young.


      • kaius
        Kaius kirjoitti:

        Omat suosikkibiisit

        Lady in black
        Hungry for love
        Jungle in my heart
        House of silence
        Save your love
        How i need you
        A world without you
        a train to nowhere
        Lonely weekend
        Queen of hearts
        Baby blue
        Dont walk away suzanne
        Come back and stay

        monta muutakin biisiä olen kuullut mutten läheskään kaikkia.

        Onkohan Jenkkilässä tällä kyseisellä yhtyeellä kuuntelijoita tai mitenkähän siellä mahtaa ylipäänsä yhtyeen kappaleita soida.


      • jgjtgdhtfjy
        kaius kirjoitti:

        Onkohan Jenkkilässä tällä kyseisellä yhtyeellä kuuntelijoita tai mitenkähän siellä mahtaa ylipäänsä yhtyeen kappaleita soida.

        Hassu kysymys. Onhan bändi kansainvälisesti melko tunnettu, ja ennenkaikkea Euroopassa hyvin tunnettu.


    • ILoveBBB

      Kyllä. Yksi ehdottomista suosikkiyhtyeistäni 80-luvulta lähtien. Niillä on ihan oma, omanlaisensa soundi. Tarttuvaa kuin sinitarra. Tietääkö joku kävikö 1993 levy "Kiss" Suomen virallisella listalla ollenkaan? Ei tainnut. Bändi joka on tottunut saamaan kultalevyjä juuri Suomesta, rynnisti takaisin listojen kärkeen "vasta" 1998, kun Back ilmestyi. Good times, hyviä muistoja. Mahtavaa musaa, ikuisesti. Tykkään niistä jopa enemmän kuin Modern Talkingista :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe