Kun nainen hakee miestä "arjen jakamiseen", tarkoittaa se, että miehen pitää avata lompakkonsa hövelisti ja olla maksaja, sen lisäksi, että pitää alkaa lapsenvahdiksi parille puolihullulle kakaralle, joita naiselle on edellisestä liitosta jäänyt.
Tässä yhteydessä miehen on turha kuvitella, että mitään rakkauteen liittyvää naiselta olisi "tarjolla".
Miestä haluttiin alun perinkin vain "välineeksi", maksajaksi, ja puolihullujen kakaroiden hoitajaksi, kun nainen menee viettämään tyttöjen kanssa "omaakin aikaa"
(=nussimaan ympäri kylää)
Korjatkaa naiset, mikäli olen tämän ymmärtänyt jotenkin väärin
Naisten uusin kusetus "Arjen jakaminen"
31
334
Vastaukset
- tasaarvosaavutettu
Naiset ovat siis alkaneet käyttäytymään miesten tavoin ;) Itsepä miehet ovat näyttäneet mallia miten parisuhteessa ollaan :D
Ex-mieheni oli "jakoi arkea" juurikin kuvaamallasi tavalla..- mitämitäh
Onko naiset alkaneet ihan itse maksajiksi? Ainakin itsellä aina ovat odottaneet, että herrasmiehet maksavat aina kaiken
- hmm___
jos olet huora siis herra mies maksaa
- Joomoivaan
Oon horo joka käyttää kaikkia muita ihmisiä hyväkseen ja jakaa pilluaan ympäriinsä mutta se on ihan ok koska joku mieski jossain joskus käyttäytynyt vastuuttomasti eiköstä juu
- Mahdatkosnaijata
"Joku mieski jossain joskus" ? Et selvästikään ole tämän maan asukas. Kandee ottaa läpyt ohimoilta pois ja aukaista silmien lisäksi mielen puoli.
- marskikekkonen
Hah. No arki on naiselle kaikki...miehelle taas se työviikko. Jakaminen tässä on sitten se, mikä oikeastaan on sitä haasteellista. Jos mies on lapseton, tai ei omistaan välitä, niin lapsellisen naisen tavatessaan takuulla se arki lyö sormille, kun nainen kokee, että voi tutustuttaa miehen lapsiin... ja muna suorana kulkeva aivoton mies ei edes tajua mistä on kyse. Ja kuitenkin kyse on siitä, että mitä mies on valmis tekemään minkäkin asian eteen... Itse en ainakaan maksa mistään sen kummasemmin. Tarjoan kyllä, kun sitä haluan. Minulta ei ole ikinä mitään vaadittu, hervoin pyydetty, mutta minusta itsestäni on jokatapauksessa kiinni, mitä annan.
Munaton ukko olet vaan. Kouluttajani intissä ois sanonut: Pitäis laittaa turkin hihaan ja nussia uudelleen tuollaiset!- ytmtoatm
Hoitelet kiltisti toisten lapset kuitenkin. Sinunkaltaisia sanotaan täällä aisureiksi
- marskikekkonen
No hoidan jos mua huvittaa. Ja on senverran kyllä jo isompia, että hoitavat itse itseään. Mutta kyllä minä sen verran tiedän, että äidit on vaan äitejä. Jos lapset kuuluu pakettiin, niin ne kuuluu. Sitten sinun on vaan etsittävä lapsettomia tai tyydyttävä oman käden toimintaan...mikä ois sinun tapauksessa suurta viisautta...Ei tuollaisia tarvita tänne lisää... Kyllä sun siemenet joutaa vessanpöntönkannella kuivamaan. :D
- Uuib
Pysy pönttö sinkkupalstalla äläkä täällä hörhöile!!
- Sussu-82
Tyttöjen illassa testataan oma markkina-arvo ja kyllä siihen kuuluu seksikin. Se ei todellakaan ole mieheltä pois.
- lutkatasialla
siis jos nainen jakaa pilluansa suhteessa oleva muille miehille miten se ei ole omalta mieheltä pois.
- alkelöhrje
Joo. Tämä kiinnostaa itseäkin. Jos suhteessa oleva nainen katsoo, että jakaa pilluansa ihan miten haluaa, vieläkö tämä sama nainen haluaa että mies olisi nussimatta muita naisia, kun tämän pillunjakajan kanssa on "arkea jakamassa"?
- JärkiKäyttöönRy
alkelöhrje kirjoitti:
Joo. Tämä kiinnostaa itseäkin. Jos suhteessa oleva nainen katsoo, että jakaa pilluansa ihan miten haluaa, vieläkö tämä sama nainen haluaa että mies olisi nussimatta muita naisia, kun tämän pillunjakajan kanssa on "arkea jakamassa"?
Oli kyllä ilmiselvä miehen kirjoittama provo.
- kummastelilija
Pitäisitkös itse siitä jos miehesi nussisi vieraita naisia ja testaisi näin omaa "arvoaan" markkinoilla.
- pijpejmkleep
Olet ymmärtänyt väärin. Tai toki voihan tuo olla jonkun naisen versio asiasta, mutta ei ainakaan minulle ja ystävilleni.
Minäkin kaipasin sinkkuäitinä jotakuta, jonka kanssa voi jakaa arjen. Löysinkin, ihanan ja upean miehen. Hän kyllä osallistuu myös taloudellisiin seikkoihin kuten toinen aikuinen perheessä, mutta käyn myös itse töissä ja osallistun ihan vastaavasti.
Mies omasta halustaan ei toivo olevansa vain "vieras talossa", vaan on vuosia ollut lapsilleni huikea isäpuoli. Hän osallistuu lasten hoitoon ja kasvatukseen täysipainoisesti yhdessä kanssani.
Minä en ole työttöjen iltaa viettämässä kuin ehkä kerran vuodessa, ja silloinkaan se ei pidä sisällään mitään baarireissua, vaan esimerkiksi saunailtaa ystävän luona, leffassa käyntiä tms. En koskaan ole miestäni pettänyt, eikä ole suunnitelmissa jatkossakaan. Luotan myös täysin siihen, että mieskin on uskollinen. Hänenkin harrastuksensa ovat hyvin maanläheisiä, eikä missään viihteellä juokse. Omaa aikaa hänellä on enemmmän kuin minulla, koska harrastusten takia sitä tarvitseekin enemmän.
Koko uusperhe ollaan hyvin tyytyväisiä ja voidaan hyvin. Koetaan suhde tasa-arvoiseksi ja rakastavaksi. Seksielämäkin on erinomainen, hellyyttä on riittävästi ja ennen kaikkea kunnioitamme toisiamme. Lapset eivät ole puolihulluja, vaan aivan tavallisia lapsia. Joskus ovat kilttejä kuin enkelit ja joskus kiukuttelevat vimmatusti, sellaistahan lapsuus on.;)
Ihan normaali perhe siis. Sillä erotuksella, että mieheni ei ole lasten BIOLOGINENisä. Suunnitelmissa kuitenkin on, että ensi vuoden alusta mieheni adobtoi lapseni. (Luonnollisestikaan biologista isää ei tässä tapauksessa ole enää. Hän häipyi kun kuopus oli 3kk ja sain tiedon hänen tapaturmaisesta kuolemastaan kun kuopus oli 4v. Tuona aikana ei lapsista kysellyt.) - eijatkoa
se ei ole vaimo joka käy iman miestä baarissa
- fgvjl
Mitäs otit sellasen muijan jolla on kakarat edellisestä suhteesta. Ootko varma, että jakaa samalla pillua, kun on plikkojen illassa?
Otapas asiat esiin muijasi kanssa, että on tultava muutos. - Sussu-82
No minä olenkin vahva itsenäinen nainen. Jos mies ei kestä, että mulla on oma elämä, saa jatkaa eteenpäin. Lapset ja ystävät kumminkin tukevat mua aina ja jos mies ei kestä tätä, se ei ole tarkotettu mulle.
- ErkkiErkinpoika
No sehän tarkoittaa sitten, että et valita vaikka miehesi pitää muitakin naisia sitten.
(Samalla tavalla kuin itsekin suhteisiisi sitoudut.) Eli pidetään monia, ja kannatetaan mormoonilaisittain moniavioisuutta - ällöttää
Lapsesi siis tukevat lumppua äitiään, pettämiseen saa opetuksen jo sitten kotona ja ihan omalta äitikullalta.
- glkuhf
Olet ihan tasan tarkkaan ymmärtänyt täysin väärin.
Arjen jakaminen on yhteisten asioiden hoitamista yhdessä.- fgvjl
noinhan sen naiset miehille myyvät. Totuus takaa vain lyö silmille, vaikkei noin räikeänä kuin aloittaja kärjistää, mutta erilaisin osin kuitenkin kuvatulla tavalla
- fjy
fgvjl kirjoitti:
noinhan sen naiset miehille myyvät. Totuus takaa vain lyö silmille, vaikkei noin räikeänä kuin aloittaja kärjistää, mutta erilaisin osin kuitenkin kuvatulla tavalla
No höpö höpö. Arjen jakaminen on todellakin yhteisten asioiden hoitamista - yhdessä ja myös erikseen. Eikä se, arjen jakaminen millään muotoa tarkoita kumpaisenkaan väärin kohtelua tai huonoa käytöstä toista kohtaan.
Ap: vuodatus on varsin häiriintynyt. Myöskään lapsia ei saa nimitellä.
- EiUusiKeksintö
Arjen jakaminen tarkoittaa juuri sitä; joku jonka kanssa jutella, suunnitella, tehdä ruokaa, käydä saunassa, jonka vieressä nukkua, katsoa elokuvia.. Arkisia juttuja, mutta toisen (rakkaan) ailuisen seurassa.
Ihan näin rautalangasta väännettynä. - pääpölkyllä
Miehellä on häviäjän rooli suhteessa, nainen haluaa kunhan toipuu synnytyksen jälkeisestä väsymyksestä juosta naisporukassa baareissa, laivaristeilyillä ja muissa tapahtumissa, miehen paikka kotona hoitaa lasta/lapsia. Ja jos joskus saattaa aikaa löytyä myös miehelle se on sitä arkista kamaa, istutaan sohvalla katsellen telkkarii kunhan vaan muistaa pitää sopivan haju raon ettei vaan tule mitään ajatuksia jonkun muun suhteen. Seksiä on turha toivoa se kun rasittaa ja on turhaa. Siitä lähteekin monella lähtölaskenta. Yks kaveri eros pitkästä liitostaan kun muija pihtas seksii, nyt nauttii sinkuudesta ja naiskentelee eikä sanojensa mukaan edes mieti tai halua uutta parisuhdetta, viisas päätös.
- lkdjgdsfg
Jos ottaa vaimoksi bileprinsessan, niin sitä saa, mitä tilaa. Onko yllätys, että hänestä ei äkkiä tulekaan mukavaa kodinhengetärtä, joka jaksaa iloisena käydä töissä, hoitaa kotia ja miehen tarpeita?
- Mahmoudmies
Naisenpaika on kotona ja hoita meehen ja koti. Meehenpitä laitta kuri naisella.
Näi meilä Turkissa
- Yöäääk
Aloituskommentista päätellen aloittaja on ymmärtänyt väärin paljon muutakin kuin naiset. Toivottavasti et 'tavoita' heistä yhtäkään.
- Hahahahaha
Näköjään osu ja uppos. Joku paljasti teidät. hahaha
- Selvästihukuksissa
Ehei, ei minuun. Mutta sinä olet näköjään saanut jonkun osuman ja uponnut.
- pientämuttaisoa
Voi.. arjen jakaminen tarkoittaisi minulle sitä, että saisin mennä nukkumaan illalla hänen viereensä ja aamulla herätä siitä. Toivottaa hyvät yöt ja huomenet. Töistä tullessa jutella päivän kuulumiset. Laittaa toiselle ruokaa tai laittaa yhdessä ruokaa, hieroa, pitää hyvänä. Istua sohvalla yhdessä katsomassa telkkua, rakastella kun siltä tuntuu. Silittää toisen paidat. Mennä lenkille ja saunaan yhdessä. Taivaallinen arki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893