Erosin aivan vasta poikaystävästäni, jonka todella uskon olevan paras mies jota koskaan tulen tapaamaan. Tavallaan sisälläni tuntuu ontolta ja äärimmäisen tyhjältä, kun tiedän ettei hän enää ole osa elämääni - hän siis oli mahdollisesti maailman tärkein henkilö minulle.
Kuitenkin, en osaa itkeä tai varsinaisesti kaivata häntä. Tyhjä olo on luonnollisesti häiritsevä ja hankaloittaa arkielämää, mutta varsinaista surua en tunne. Välillä tuntuu rintakipua jne. kun "suruaaltoja" tulee, mutta ne todella kestävät alle minuutin ja se menee ohi.
Tuntuu, että ylipääsy hidastuu tolkuttomasti, kun ei koe varsinaista surua. Tunne on aivan kamala, enkä osaa lakata ajattelemasta häntä.
Siispä kysymys kuuluu: miten tätä voisi helpottaa, missä se suru luuraa ja kuinka kauan tämä kestää? Kokemuksia kuulisin mielellään myös.
Kummallinen olo eron jälkeen
9
412
Vastaukset
- HgÅg
Et ole inhimillinen olento, tai muutoin nainen, jos näin. Meitä on moneksi, moneen junaan.
- payp
Ehkä olet vielä shokissa? Miten kauan tätä on kestänyt?
- apihh
Minkä takia ylipäätään erositte?
- miksierositte
Miksi erosit jos hän oli sulle se täydellinen mies? Etkö ollutkaan täydellinen hänelle?
- Minuet_
Eiköhän se suru ja itku sieltä vielä tule. Uskon että olet vielä sekaisin siitä mitä tapahtui, eikä aivosi vielä ole alkanut käsitellä eroa. Voi myös olla että olet shokin lisäksi "kieltämisvaiheessa", että kyllä se routa vielä porsaan kotiin tuo tai se oli vain pahauni.
Eron ja surun kokeminen on myös subjektiivinen kokemus, joten kaikki kokee ne erilailla. Se että et vollota lattialla valtamerta ei tarkoita, että sinussa olisi jotain vikaa. Kaikki tyylillään. - nytkunkysyit
Ehkäpä hän oli sinulle täydellinen vain idean tasolla, mutta kehosi tietää, ettei hän käytännössä ollutkaan sellainen rakastava kumppani, jota toivoit.
- surullista
6-12kk uskon näin
- johkukk
Joko helpottaa? Olisi mukava kuulla. Olen itse aivan rikki vastaavassa tilanteessa. Meidät oli tarkoitettu yhteen :(
- jasyöt
jumppa
vettä
lenkille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708