Kummallinen olo eron jälkeen

asdfghjklx

Erosin aivan vasta poikaystävästäni, jonka todella uskon olevan paras mies jota koskaan tulen tapaamaan. Tavallaan sisälläni tuntuu ontolta ja äärimmäisen tyhjältä, kun tiedän ettei hän enää ole osa elämääni - hän siis oli mahdollisesti maailman tärkein henkilö minulle.
Kuitenkin, en osaa itkeä tai varsinaisesti kaivata häntä. Tyhjä olo on luonnollisesti häiritsevä ja hankaloittaa arkielämää, mutta varsinaista surua en tunne. Välillä tuntuu rintakipua jne. kun "suruaaltoja" tulee, mutta ne todella kestävät alle minuutin ja se menee ohi.
Tuntuu, että ylipääsy hidastuu tolkuttomasti, kun ei koe varsinaista surua. Tunne on aivan kamala, enkä osaa lakata ajattelemasta häntä.
Siispä kysymys kuuluu: miten tätä voisi helpottaa, missä se suru luuraa ja kuinka kauan tämä kestää? Kokemuksia kuulisin mielellään myös.

9

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HgÅg

Et ole inhimillinen olento, tai muutoin nainen, jos näin. Meitä on moneksi, moneen junaan.

• payp

Ehkä olet vielä shokissa? Miten kauan tätä on kestänyt?

• apihh

Minkä takia ylipäätään erositte?

• miksierositte

Miksi erosit jos hän oli sulle se täydellinen mies? Etkö ollutkaan täydellinen hänelle?

• Minuet_

Eiköhän se suru ja itku sieltä vielä tule. Uskon että olet vielä sekaisin siitä mitä tapahtui, eikä aivosi vielä ole alkanut käsitellä eroa. Voi myös olla että olet shokin lisäksi "kieltämisvaiheessa", että kyllä se routa vielä porsaan kotiin tuo tai se oli vain pahauni.
      Eron ja surun kokeminen on myös subjektiivinen kokemus, joten kaikki kokee ne erilailla. Se että et vollota lattialla valtamerta ei tarkoita, että sinussa olisi jotain vikaa. Kaikki tyylillään.

• nytkunkysyit

Ehkäpä hän oli sinulle täydellinen vain idean tasolla, mutta kehosi tietää, ettei hän käytännössä ollutkaan sellainen rakastava kumppani, jota toivoit.

• surullista

6-12kk uskon näin

• johkukk

Joko helpottaa? Olisi mukava kuulla. Olen itse aivan rikki vastaavassa tilanteessa. Meidät oli tarkoitettu yhteen :(

• jasyöt

jumppa
      vettä
      lenkille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      137
      13124
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3599
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2884
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1359
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      1351
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      144
      1279
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1236
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1147
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1031
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      923
    Aihe