Miesmakuni on kovin rajoittunut; tykkään lähinnä vain pitkätukkasista heviäijistä. Tavismies - varsinkin ruutupaitainen inssi, jolla hiukset ovat mallia potta- ei vain sytätä. Eikä muuten ananastukatkaan. Pitäisi varmasti laajentaa miesmskua, kun nuo heviäijät tuntuvat olevan joko varattuja tai sitten niitä kymmenen naisen pyörittäjiä.
Tavismiehet eivät sytytä
88
389
Vastaukset
- Naisasialooseri1
Sinut sen sijaan voisi pistää roviolle ja syttää palamaan.
Vittuako säkin saatanan tapettava ali-ihminen tulet tähän hyvään ja asialliseen keskustelun mukan tota vitun saatanan samaa paskaasi vittu kertomaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vittu että tollaiselta sun kaltaiselta paska-aivolta sitä pitäisikin pistää saatanna se kaula poikki kirveellä, niin vittu loppuisi siinä saatana sun autistin ulinat perkele!!!!!!!!!!!!!!
Mitä vittua sä vitun hinttari ja autisti siinä oikein viattomia naisia saatana syytät, jos itse oot vittu niin vitun ruma, ettet sä vitun ali-ihminen ulkonäkösi ja olemuksesi vuoksi kellekkään naisille ikinä kelpaa perkele!!!!!!!!!!!!!
Menisit vittu vaikka johonkin sosiaalisen taidon kursseille, jossa säkin autisti oppisit olemaan tekemisissä ihmisten kanssa normaalisti, kun se sulle vitun persepäälle tuntuu vittu olevan niin ylivoimaisen vitun vaikeaa saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vittu että niin tekisi mieli saatana vetää tollaiselta vitun autistilta saatana puukolla kurkku auki perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta eipä ne nuppitohtorit silti pystyisi sulle rumalle autistile sitä komeaa ulkonäköä millään aikaan saamaan:)))))))))- feminismivihaa
Triggered.
- kaljus.kii
Noh noh, rauhassa nyt. Kalju hehkuu kilometrien päähän autistisedällä.
kaljus.kii kirjoitti:
Noh noh, rauhassa nyt. Kalju hehkuu kilometrien päähän autistisedällä.
Eikö sitä sun mielestä saisi naiasialuuserille sanoa koskaan pahasti vai, mitä vittua sä oikein muuten viitsit tollaisen vitun atm-autistin puolella niin olla??
Onko sulla itselläsi joku ruma kalju vai ja taidat myös olla joku vitun autisti ja neekerimiesten perseitä nussiva hinttari saatana!!!!!!!!!!!!! Sullahan se ruma kalju varmaan näkyykin kilometrien päähän, ku se onkin kaikilla teillä persuja äänestävillä JUNTEILLA aina se kaikkein yleisin hiusmalli saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meinaatko sä ensi kuntavaaleissakin niit'ä persuja äänestää vitun kalju AUTISTIHINTTARI PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Fvfgvffxf
DarkFear kirjoitti:
Vittuako säkin saatanan tapettava ali-ihminen tulet tähän hyvään ja asialliseen keskustelun mukan tota vitun saatanan samaa paskaasi vittu kertomaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vittu että tollaiselta sun kaltaiselta paska-aivolta sitä pitäisikin pistää saatanna se kaula poikki kirveellä, niin vittu loppuisi siinä saatana sun autistin ulinat perkele!!!!!!!!!!!!!!
Mitä vittua sä vitun hinttari ja autisti siinä oikein viattomia naisia saatana syytät, jos itse oot vittu niin vitun ruma, ettet sä vitun ali-ihminen ulkonäkösi ja olemuksesi vuoksi kellekkään naisille ikinä kelpaa perkele!!!!!!!!!!!!!
Menisit vittu vaikka johonkin sosiaalisen taidon kursseille, jossa säkin autisti oppisit olemaan tekemisissä ihmisten kanssa normaalisti, kun se sulle vitun persepäälle tuntuu vittu olevan niin ylivoimaisen vitun vaikeaa saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vittu että niin tekisi mieli saatana vetää tollaiselta vitun autistilta saatana puukolla kurkku auki perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta eipä ne nuppitohtorit silti pystyisi sulle rumalle autistile sitä komeaa ulkonäköä millään aikaan saamaan:)))))))))Onko joku lääkäri tutkinut tota sun nuppias koskaan? Olet täysi sekoboltsi noiden juttujes perusteella. Naistasaamaton kaheli ja kyllästyttävä jankkaaja.
- 0915
Sinäkin löydät varmasti sen ruutupaita-insinöörisi. Kuvasit juuri 95% hevi-tukkaisisten henkilöiden elämän ajatusmalllin. Jos vielä lisäät siihen että tulevaisuutta ei osata eikä haluta miettiä seuraavaa viikonloppua pidemmälle, ja matemaattinen laskutaito on sitä luokkaa että talous on koko elämän kuralla, niin sanoisin että siinä on melko tarkka kuvaus hevitukista.
Yhteinen taival voi olla melko kuoppaista ja useammankin kerran voit saada nyrkistä ja saappaasta. Näitä on nähty käräjillä melkoinen määrä viimeisen 15 vuoden aikana.
Suosittelen kuitenkin sitä insssinörttiä. Ihmiset saattavat yllättää positiivisesti, mitä tulee yhteiselämään.Aika typerää yleistystä sulta, että kaikki tai suurin osa pitkätukkaisista hevimusaa diggaavista miehistä olisi muka väkivaltaisia ja alkoholin suurkuluttajia. Sanoisin itse kyllä mieluummin toisin päin, sillä varmasti heavymetallin ystävissä vähemmän väkivaltaista porukaa, kun mitä valtaväestössä.
Oon itse pidempitukkainen ja oon kuunnellut ikäni heavya ja raskampaa metallimusaa, enkä ole silti yhtään väkivaltainen ja nykyään en edes käytä alkoholia. Että ei pitäisi tehdä liika yleistyksiä ja olettaa asioista, joista ei itse välttämättä niin tiedä.- Tuskaisaa
DarkFear kirjoitti:
Aika typerää yleistystä sulta, että kaikki tai suurin osa pitkätukkaisista hevimusaa diggaavista miehistä olisi muka väkivaltaisia ja alkoholin suurkuluttajia. Sanoisin itse kyllä mieluummin toisin päin, sillä varmasti heavymetallin ystävissä vähemmän väkivaltaista porukaa, kun mitä valtaväestössä.
Oon itse pidempitukkainen ja oon kuunnellut ikäni heavya ja raskampaa metallimusaa, enkä ole silti yhtään väkivaltainen ja nykyään en edes käytä alkoholia. Että ei pitäisi tehdä liika yleistyksiä ja olettaa asioista, joista ei itse välttämättä niin tiedä.Poliisin mukaan Tuskafestareilla on vähiten järjestyshäiriöitä, kaikenlaiset tangomarkkinat siinä mielessä päihittävät Tuskan 6-0.
Tuskaisaa kirjoitti:
Poliisin mukaan Tuskafestareilla on vähiten järjestyshäiriöitä, kaikenlaiset tangomarkkinat siinä mielessä päihittävät Tuskan 6-0.
Totta. Näin mäkin on lukenut, että tuskassa on kaikkein vähiten noita järjestyshäiriöitä, vaikka ihmisillä onkin usein ennakoluuloja siitä, että metallimusan kuuntelijat olisivat väkivaltaisia.
- VarissuonVaris
DarkFear kirjoitti:
Aika typerää yleistystä sulta, että kaikki tai suurin osa pitkätukkaisista hevimusaa diggaavista miehistä olisi muka väkivaltaisia ja alkoholin suurkuluttajia. Sanoisin itse kyllä mieluummin toisin päin, sillä varmasti heavymetallin ystävissä vähemmän väkivaltaista porukaa, kun mitä valtaväestössä.
Oon itse pidempitukkainen ja oon kuunnellut ikäni heavya ja raskampaa metallimusaa, enkä ole silti yhtään väkivaltainen ja nykyään en edes käytä alkoholia. Että ei pitäisi tehdä liika yleistyksiä ja olettaa asioista, joista ei itse välttämättä niin tiedä."Oon itse pidempitukkainen ja"
Niin juice-tukkainen........ - sassukkaf
DarkFear kirjoitti:
Oon itse pidempitukkainen ja oon kuunnellut ikäni heavya ja raskampaa metallimusaa, enkä ole silti yhtään väkivaltainen ja nykyään en edes käytä alkoholia. Että ei pitäisi tehdä liika yleistyksiä ja olettaa asioista, joista ei itse välttämättä niin tiedä."Oon itse pidempitukkainen"
Just joo :D :D
Juije-tukkaa ei lasketa mikä sinulla just on. VarissuonVaris kirjoitti:
"Oon itse pidempitukkainen ja"
Niin juice-tukkainen........Ai sulla vitun tapettavalla ali-ihmisellä on itselläsi juice-tukka vai!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla itselläni onkin samanlainen tukka kun Andrea Pirlolla, mutta mä kun olenkin SUVAITSEVAINEN, SIVISTYNYT JA NYKYAIKAINEN EUROOPPALAINEN MIES!!!!!!!!!!!!!!
Sä sen sijaan oletkin tollainen vitun lantapersehinttari ja turkulainen ätmiluuseri ja oiekin talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persujuntti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- rasvaletti
DarkFear kirjoitti:
Ai sulla vitun tapettavalla ali-ihmisellä on itselläsi juice-tukka vai!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla itselläni onkin samanlainen tukka kun Andrea Pirlolla, mutta mä kun olenkin SUVAITSEVAINEN, SIVISTYNYT JA NYKYAIKAINEN EUROOPPALAINEN MIES!!!!!!!!!!!!!!
Sä sen sijaan oletkin tollainen vitun lantapersehinttari ja turkulainen ätmiluuseri ja oiekin talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persujuntti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kenellä Pirkolla?
- siis.homo
DarkFear kirjoitti:
Ai sulla vitun tapettavalla ali-ihmisellä on itselläsi juice-tukka vai!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä sen sijaan oletkin tollainen vitun lantapersehinttari ja turkulainen ätmiluuseri ja oiekin talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persujuntti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUVAITSEVAINEN, SIVISTYNYT JA NYKYAIKAINEN EUROOPPALAINEN MIES!
rasvaletti kirjoitti:
Kenellä Pirkolla?
Sä et taida futista seurata? Andrea Pirlo on italialainen futispelaaja ja hyvin paljon mun näköinen, ainakin jos katsoo hiustyyliä.
- rasvaletti
DarkFear kirjoitti:
Sä et taida futista seurata? Andrea Pirlo on italialainen futispelaaja ja hyvin paljon mun näköinen, ainakin jos katsoo hiustyyliä.
Sehän näyttää ihan Andrea Botticellilta. Joka taas on hyvä laulaja.
- kysyn-vaan
Pelkääkö se pimeää?
siis.homo kirjoitti:
SUVAITSEVAINEN, SIVISTYNYT JA NYKYAIKAINEN EUROOPPALAINEN MIES!
Niin eihän se vielä mitenkään sitä EUROOPPALAISUUTTA, nykyaikaisuutta ja sivistyneisyyttä poista, jos sitä antaa joidenkin itseään kiusaavien LANTAPERSEAIVOJEN kuulla kunnolla kunniansa, kun itse he ovat sen kuitenkin aivan täysin ansainneet.
- mitä.se.oikein.on
DarkFear kirjoitti:
Niin eihän se vielä mitenkään sitä EUROOPPALAISUUTTA, nykyaikaisuutta ja sivistyneisyyttä poista, jos sitä antaa joidenkin itseään kiusaavien LANTAPERSEAIVOJEN kuulla kunnolla kunniansa, kun itse he ovat sen kuitenkin aivan täysin ansainneet.
Eurooppalaisuus?
Tarkoitatko nyt saksalaista uusnatsia, brittiläistä jalkapallohuligaania vai ranskalaista viinijuoppoa? Vai ehkä ruotsalaista feministimiestä? - huomaaks.nyt.kaikki
DarkFear kirjoitti:
Oon itse pidempitukkainen ja oon kuunnellut ikäni heavya ja raskampaa metallimusaa, enkä ole silti yhtään väkivaltainen ja nykyään en edes käytä alkoholia. Että ei pitäisi tehdä liika yleistyksiä ja olettaa asioista, joista ei itse välttämättä niin tiedä.Aika typerää sekin, että hevin tai rockin harrastajan pitäisi tuoda musiikkimakuaan esille tukalla ja pukeutumisella.
mitä.se.oikein.on kirjoitti:
Eurooppalaisuus?
Tarkoitatko nyt saksalaista uusnatsia, brittiläistä jalkapallohuligaania vai ranskalaista viinijuoppoa? Vai ehkä ruotsalaista feministimiestä?Lähinnä tarkoitan sitä, ettei ole mikään talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt persuja äänestävä ahdasmielinen juntti.
Mä ainakin itse pidän itseäni ensijasesti EUROOPPALAISENA, kun oma arvomaailmani on suvaitsevainen, kansainvälinen, avarakatseinen, nykyaikainen ja kaikin puolin enemmän eurooppalainen, kun mikään suomalaisille junteille tyypillinen ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen.
Tämän palstan miehet sen sijaan ovatkin melkein kaikki muut enemmän näitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä ahdasmielisiä persujuntteja.- Xhhj
huomaaks.nyt.kaikki kirjoitti:
Aika typerää sekin, että hevin tai rockin harrastajan pitäisi tuoda musiikkimakuaan esille tukalla ja pukeutumisella.
Sehän on elämäntapa se pukeutuminen ja ulkonäkö rockmusiikissa.Se on myös luonnekysymys. Missä on julistettu, että kaikkien täytyy näyttää mitäänsanomattomalta ja persoonattomalta konservatiivilta?
- oletko_yksinkertainen
DarkFear kirjoitti:
Lähinnä tarkoitan sitä, ettei ole mikään talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt persuja äänestävä ahdasmielinen juntti.
Mä ainakin itse pidän itseäni ensijasesti EUROOPPALAISENA, kun oma arvomaailmani on suvaitsevainen, kansainvälinen, avarakatseinen, nykyaikainen ja kaikin puolin enemmän eurooppalainen, kun mikään suomalaisille junteille tyypillinen ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen.
Tämän palstan miehet sen sijaan ovatkin melkein kaikki muut enemmän näitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä ahdasmielisiä persujuntteja.Kai olet tietoinen, että suomalaisetkin ovat niitä EUROOPPALAISIA ja tuolla Etelä-Euroopassakin löytyy kaikenlaista vipeltäjää? Se, että on esim. ranskalainen ei kerro yhtään mitään henkilöstä.
- Xhhj
Xhhj kirjoitti:
Sehän on elämäntapa se pukeutuminen ja ulkonäkö rockmusiikissa.Se on myös luonnekysymys. Missä on julistettu, että kaikkien täytyy näyttää mitäänsanomattomalta ja persoonattomalta konservatiivilta?
Ja tuovathan konservatiivitkin omalla pukeutumisellaan mielipiteensä esille. Heidän pukeutumisensa kertoo, mitä he ajattelevat asioista. Ja kaikki nyt eivät ajattele ja koe elämää niin kuin konservatiivit.
- Old_school_man
DarkFear kirjoitti:
Lähinnä tarkoitan sitä, ettei ole mikään talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt persuja äänestävä ahdasmielinen juntti.
Tämän palstan miehet sen sijaan ovatkin melkein kaikki muut enemmän näitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä ahdasmielisiä persujuntteja.Suomikin on Eurooppaa.
- jdfk
Ei kai sentään.
- keittiöekspertti
Sinuna keskittyisin vain hyvään seksiin heviäijien kanssa, älä vaivaa sievää päätäsi millään parisuhdejutuilla.
Suomalaisella heviäijällä on mikropenis, joten hänestä ei varmasti paljon iloa ole mutta jenkkiläisellä rap lurppahuulella on sellainen hevonkulli että se räjäyttää suomalaisen naisen tajunnan ja pillu repee.
- HomousKannattaa
Hyvät tiedot miesten kaluista sulla.
- etuhammas
HomousKannattaa kirjoitti:
Hyvät tiedot miesten kaluista sulla.
Ammatiltaan tappinaisten rattopoika.
etuhammas kirjoitti:
Ammatiltaan tappinaisten rattopoika.
Kuka? minä vai? 28 vuotta olen elänyt ilman pillua ellen ole lykännyt muijan käteen 200 euroa. Sen tosin olen tehnyt monta kertaa.
Suomalaisista naisista ei ole MITÄÄN KOKEMUSTA.
Valtaosa heviäijistä on sisältä ruutupaitaisia inssejä.
Minulle tuli heti mieleen monta ruutupaitaista, heviä kuuntelevaa ja Harrikalla ajavaa insinööriä.
- miehet.sulla.mielessä
Ratikkakuski kirjoitti:
Minulle tuli heti mieleen monta ruutupaitaista, heviä kuuntelevaa ja Harrikalla ajavaa insinööriä.
Eipä varsinaisesti yllätä.
- insnööri
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo, niitä riittää, mutta pitkää lettiä niillä ei ole.
- voivoisentään
insnööri kirjoitti:
Joo, niitä riittää, mutta pitkää lettiä niillä ei ole.
Ton kykloopin juttuja ei kande lukee sehän on sokee.
voivoisentään kirjoitti:
Ton kykloopin juttuja ei kande lukee sehän on sokee.
Jollakin on kyllä mennyt nyt kalsarit ruttuun. :-/
- Tiituska02
Tulkaas juttelee ;) 358445040612
- munamies100
Tuuttaa edelleenkin varattua. En jaksa.
- MarkoPenis
Aina vaan varattu. Kova on trafiikki siinä osotteessa.
- Omppu02
Tulkaas mullekkii juttelee ;)) 0406877917
- 5568
Ei minuakaan sytytä tavisäijät. Minä olen aina pitänyt pitkätukkaisista miehistä, jotka kuuntelee rockmusiikkia ja pyörii niissä piireissä. En ole varsinaisesti heviäijistä kiinnostunut, mutta rock musiikista pitävistä kylläkin. Lyhythiuksiset konservatiivit eivät sytytä yhtään. He ovat aivan persoonattomia. Pitkähiuksiset miehet ovat usein seksikkäitä.
Nyt naisasialuuseria vitutaa, kun hänen mielestä naisten pitäisi kiinnostua vaan niistä lyhythiuksisista miehistä ja tietenkin myös mahdolisimman lyhyistä ja rumista sellaisista, sekä tieitenkin jostain autisteista ja sellaisista miehistä, joille se kommunikointi naisten kanssa on aivan ylivoimaisen vaikeaa, kuten just hänelle itselleen:))))
Varmasti se naisasialuuseri haluaisi meiltä hyviltä ja suvaitsevaisilta ihmisiltä sen metallimusiikin ja tuska-festaritkin kieltää ja vaihtaa ne mielummin johonkin vitun ätmipropagandaan.- hnnng
Missä ihmeen rockpiireissä?
Rock/hevi on listojen kärjessä, rockbändejä ja rockbaareja syntyy kuin sieniä sateella.
Jokainen perheenisä, insinööri ja kirjanpitäjä on "rock-henkinen" nykyään. - stetson
hnnng kirjoitti:
Missä ihmeen rockpiireissä?
Rock/hevi on listojen kärjessä, rockbändejä ja rockbaareja syntyy kuin sieniä sateella.
Jokainen perheenisä, insinööri ja kirjanpitäjä on "rock-henkinen" nykyään.Insinörttejä kun tunnen, tiedän niiden osaavan heavykappaleet ulkoa. Laulavatkin niitä ja käyvät Tuskassa.
Itse olen niin omituinen, että kuuntelen countrya. - ihana.elätti
Aika moni kanssasisaresi on mennyt samaan ansaan. Pitkää tukkaa, buutsia ja pilvenpolttoa. Siihen se jääkin, nämä äijät eivät ikinä kasva aikuisiksi.
- kalju_kiiltää
Juice-tukistako niiden pitäisi kiinnostua...........
- 565789000
Keskenkasvuisten lyhyt tukka vai pitkä tukka pohdiskelua.
Naurettavaa roskaa.- 5568
Kuulostaa ehkä naurettavalta roskalta, mutta rokkari on rokkari koko elämänsä yleensä, eikä vaihda kravattiin, pukuun ja attasea salkkuun vanhetessaankaan. Katso esimerkiksi Rollareita.
- rockrocketirock
5568 kirjoitti:
Kuulostaa ehkä naurettavalta roskalta, mutta rokkari on rokkari koko elämänsä yleensä, eikä vaihda kravattiin, pukuun ja attasea salkkuun vanhetessaankaan. Katso esimerkiksi Rollareita.
50-v rokkari onkin aika huvittava. Etkö ole huomannut, että useimmat ponnariäijät peittelevät kaljuaan keräämällä vähät kutrinsa kuminauhalla pään yli ponnariin?
- 5568
rockrocketirock kirjoitti:
50-v rokkari onkin aika huvittava. Etkö ole huomannut, että useimmat ponnariäijät peittelevät kaljuaan keräämällä vähät kutrinsa kuminauhalla pään yli ponnariin?
Hoitamaton mies on aina vastenmielinen ikään ja tyyliin katsomatta. Minäkään en ole enää teini, mutta en todellakaan vaihda miesmakuani ajan kanssa konservatiiviseen mieheen. Heissä ei sytytä mikään. Tuskin heidän kanssaan voi mistään puhuakaan. Ovat niin eri maailmasta ajatuksineen. Masentaisi todellakin jonkun persoonattoman taviksmiehen kanssa seurustelu. Olen mieluummin yksin vaikka loppuelämäni, jos omaan makuuni sopivia ei löydy.
- vaikea.valinta
5568 kirjoitti:
Hoitamaton mies on aina vastenmielinen ikään ja tyyliin katsomatta. Minäkään en ole enää teini, mutta en todellakaan vaihda miesmakuani ajan kanssa konservatiiviseen mieheen. Heissä ei sytytä mikään. Tuskin heidän kanssaan voi mistään puhuakaan. Ovat niin eri maailmasta ajatuksineen. Masentaisi todellakin jonkun persoonattoman taviksmiehen kanssa seurustelu. Olen mieluummin yksin vaikka loppuelämäni, jos omaan makuuni sopivia ei löydy.
Paskapuhetta. Raha se sytyttää, on huomattu. Ja inssillähän sitä on.
Tietysti rocktähti sopisi vielä paremmin, mutta kun siihen ei paukut riitä. - voi.hyvä.tavaton
5568 kirjoitti:
Kuinkahan "persoonallinen" neiti mahtaa itse olla? Tarotkortteja ja henkimaailmaa kynttilänvalossa vai?
- naisten.todellisuus
vaikea.valinta kirjoitti:
Paskapuhetta. Raha se sytyttää, on huomattu. Ja inssillähän sitä on.
Tietysti rocktähti sopisi vielä paremmin, mutta kun siihen ei paukut riitä.Danny, Frederik, Sedu ja Hjallis eivät saa baarissa hetken rauhaa, Matista nyt puhumattakaan. Heti työnnetään pillua nenän eteen.
Iällä ja ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, kun tilillä on tarpeeksi numeroita ja saattaa päästä vielä Seiskan julkkisjuoruihin. - käsi.kädessä.kuljen
5568 kirjoitti:
Just. Ja Dingofani on sitä koko elämänsä, sifonkihuivi ranteessa.
- davidbowienhaamu
5568 kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=mick jagger&biw=1920&bih=950&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwi9wKzqjNHPAhVGiSwKHazGBbEQ_AUIBigB&dpr=1#tbm=isch&q=mick jagger suit
Niinkö? Kukas se siinä puvussa komeilee?
Katsos kun esiintymisasut ovat sitten erikseen. - 8655
5568 kirjoitti:
Et ole enää teini, mutta silti ajattelet kuin teini. Jos kykenisit kypsään ajatteluun, et leimaisi ihmisiä noin vaan pelkän ulkonäön perusteella konservatiiveiksi ja persoonattomiksi taviksiksi. Paljon elämää nähneenä ja kokeneena miehenä tiedän, että ne persoonallisen näköiset miehet ja naiset ovat monesti (ei siis aina, mutta monesti) juuri niitä persoonattomia taviksia.
Persoonattomilla ja tylsillä ihmisillä on usein kova hinku muovata ulkoisesta olemuksestaan persoonallinen, jotta edes näyttäisi persoonalliselta ja mielenkiintoiselta, kun sitä persoonallisuutta ja mielenkiintoisuutta ei pinnan alta löydy. Oikeasti eli sisäisesti persoonalliset ja värikkäät tyypit näyttävät monesti ulospäin juuri persoonattomilta, harmailta taviksilta. Heiltä kun sitä persoonallisuutta ja värikkyyttä/mielenkiintoisuutta löytyy roppakaupalla muutenkin, niin heillä ei niin hinkua ole korostaa sitä ulkoisesti.
Ja sitten aina kaiken maailman tyhjäpäät kuvittelevat tyhmyydessään ja pinnallisuudessaan vaivautumatta ottamaan ollenkaan selvää miten asiat oikeasti ovat, että pinta se on mikä näyttää koko ihmisen persoonan, että kun näyttää persoonalliselta on persoonallinen, ja kun ei näytä niin sitten on persoonaton harmaa tavis. Kun näyttää jännittävältä, on jännittävä ja kun näyttää tylsältä, on tylsä jne. Kukaan jolta löytyy vähänkään älyä päästä ei niin yksioikoisesti ajattele.
- Pettynytsinkku
Eli dikkaat jonenikuloista?
- 121212121212
Kannattaa muuttaa Tampereelle.
Käytiin siellä jonkun aikaa sitten opiskelukaverin juhlissa ja siellä ei muuta ollutkaan kun muodikkaasti Converse/farkut/bändipaita/huppari/nahkatakki-linjalla meneviä heviäijiä/rock-henkisiä.
Ainakin mustamakkarakaupungissa heviäijä oli tavis ja ruutupaitainssi se individualisti. Puhumattakaan pikkutakkimiehestä, meitä ei siellä ollut käytännössä ollenkaan.- räkärokkarit
Ainakin muutama vuosi sitten niitä notkui Kallion kuppiloissa. Jokaisella kuluneet buutsit ja lompakkoketju vyöstä taskuun.
- ABC2
1960-1970 luku oli kulta-aikaa. Silloin oli yleistä, että miehillä oli puoleenväliin selkää hiukset. Sellaiset hiukset kuin Wigwamin Pekka Pohjolalla nuorena olivat yleisiä. Hän näytti hyvältä nuorena pitkissä hiuksissaan.
- baddingfleda
ABC2 kirjoitti:
1960-1970 luku oli kulta-aikaa. Silloin oli yleistä, että miehillä oli puoleenväliin selkää hiukset. Sellaiset hiukset kuin Wigwamin Pekka Pohjolalla nuorena olivat yleisiä. Hän näytti hyvältä nuorena pitkissä hiuksissaan.
https://www.google.fi/search?q=70-luku&biw=1920&bih=950&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiorsX5i9HPAhUBkCwKHafuCQIQ_AUIBigB
Nyt on kyllä aika kullannut muistot. - sioille.helmiä
baddingfleda kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=70-luku&biw=1920&bih=950&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiorsX5i9HPAhUBkCwKHafuCQIQ_AUIBigB
Nyt on kyllä aika kullannut muistot.Ikis perheineen? :D
http://www3.jkl.fi/ksmuseo/haloo/rakennus/kuvat/koti.jpg - ABC2
baddingfleda kirjoitti:
Nyt on kyllä aika kullannut muistot.En kylläkään tarkoita noita. En osaa laittaa linkkejä tähän, mutta katso esimerkiksi 70-luvun alun kuvia Wigwamista. Tavallaan he ovat pitkissä hiuksissaan ja vaatteissaan melko ajattomia. He eivät näytä huvittvilta, niin kuin nuo tuossa linkissä olevat ihmiset.
- sönkkis
ABC2 kirjoitti:
Pekka Pohjolan kuva.
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/a3/2d/68/a32d68c0277648a3e69e2b86745b8a17.jpg
Ei juuri poikkea Tuomas Holopaisesta.
http://2.bp.blogspot.com/-nf673EVvyBM/Upk4zXSQ9KI/AAAAAAAAMKo/4bLElXg4vm4/s1600/tuomas.jpg - ABC2
sönkkis kirjoitti:
Pekka Pohjolan kuva.
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/a3/2d/68/a32d68c0277648a3e69e2b86745b8a17.jpg
Ei juuri poikkea Tuomas Holopaisesta.
http://2.bp.blogspot.com/-nf673EVvyBM/Upk4zXSQ9KI/AAAAAAAAMKo/4bLElXg4vm4/s1600/tuomas.jpgTätä juuri tarkoitan, että esimerkiksi Pekka Pohjola nuorena oli ajaton nykyiseenkin verrattuna. Se tyyli ei tavallaan vanhene, koska se oli luonnollinen.
- sönkkis
ABC2 kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitan, että esimerkiksi Pekka Pohjola nuorena oli ajaton nykyiseenkin verrattuna. Se tyyli ei tavallaan vanhene, koska se oli luonnollinen.
Jep, olen kanssasi samaa mieltä. Ei tuosta huomaa, kuin ehkä vaatetuksesta millä aikakaudella ollaan. Tosin muotikin tulee ja menee, tullen takas uudelleen.
- flowersreally
Pokaa tän palstan wlfwd.
- flowersreally
wlfwd kirjoitti:
Meinasin jo luopua pitkistä hiuksista. Suurin osa on kuitenkin jo kylppärin lattiakaivossa.
Älä sentään! Tai no, jos on kovin haitulaksi päässyt, niin sitten ehkä kannattaa. Millos olet viimeksi lattiakaivon putsannut?
flowersreally kirjoitti:
Älä sentään! Tai no, jos on kovin haitulaksi päässyt, niin sitten ehkä kannattaa. Millos olet viimeksi lattiakaivon putsannut?
Suodattimen vaihto tai putsaus pari kertaa kuussa ja itse kaivon putsaus n. kerran vuodessa.
Itselläni ei ole noin rajoittunut😱
- sönkkis
Mjoo, kaikki pitkätukat ei tosin ole heviäijiä. Eikä kaikki rock-heviäijät pukeudu bootseihin, nahkatakkeihin tms. imago rekvisiittaan. Ja minusta ne on ihan yhtä taviksia, kun muutkin ihmiset.
Miehelläni oli klaniksi ajettu pää alku vuosina, nyt on pitkät hiukset. Ihan samanlainen ukko se on kun ennenkin, klanipäänäkin. Toki minäkin tykkään näystä enemmän hiuksilla, kun ilman. Harjailen iltaisin hiuksiakin, letitän ja näprään. :) - ei_kiitos
Heviäijät ovat usein epäsiistejä turjakkeita Jouni Hynysen tyyliin
- tavismies37
99% miehistä on taviksia eikä naisille kelpaa tavis mies. Tiedetään koska suomessa on miljoona sinkkua ja varmaan puolet niistä on tavis miehiä jotka eivät kelpaa. On kaljua, pitkätukkaista, lyhyttä, pitkää miestä, lihavaa ja hoikkaa mutta ei naisille kelpaa. Elämmme yksinäistä elämää koska naiset on ulkonäössä parempia ja ihmisinä naiset ovat miesten yläpuolella.
- tufff
Luin koko ketjun......olipas aika kauheet kommentoinnit sillä yhdellä.
Viisaille kirjottajille....hyvää jatkoa ja
kommentointeja
Mutta se yks...aivan kaikesta haastattelee päin näköjä..
..miksei sitä sakoteta
viranomaisen toimesta- se_vaan_on_semmoinen
"Se yksi" Sano suoraan, että DarkFear
"Luin koko ketjun......olipas aika kauheet kommentoinnit sillä yhdellä. "
Niin tarkoitat varmaan sisi naisasialuuseria. Hänellä onkin tosiaan aivan kauheat kommentoinnit, kun tämä sairas tyyppi sitä haluaisi tosiaan tappaa viattomia naisia ja muutenkin kieltää naisilta sen seksielämän kokonaan.
Kaikki tämähän johtuu just siitä, kun naisasialuuseri ei ole itse elämässään koskaan ketään naista saanut ja on sitten sen naisettomuutensa takia mielenterveytensä aivan täysin menettänyt.
"..miksei sitä sakoteta
viranomaisen toimesta "
Tätä ihan samaa mä oon myös aina ihmetellyt, että miksi viranomaiset tai edes palstan ylläpito ei ole koskaan puuttunut tollaisen mielenterveysongelmaisen sekopään väkivaltaa sisältäviin uhkailuviesteihin.
Onhan se ihan sairasta, että tällaisena nettiaikana kaiken maailman mielenterveyspotilaat saavat kirjoitella vapaasti netissä kaikkia tollaisia väkivaltaa sisältäviä uhkailukirjoituksiaan, ilman että poliisi ja/tai viranomaiset alkaisivat niihin puuttua.
Todella ikävää ja jopa pelottavaa, että tollaiset hullut saavat liikkua ihan vapaana. Ajattele jos vaikka joku päivä naisasialuuseri sattuukin toteuttamaan jonkun uhkauksensa ja joku viaton ihmisparka tai vaikka useampikin sattuu siinä uhriksi joutumaan, niin sitten sitä on helppo jälkeenpäin miettiä, että oisiko sittenkin pitänyt puuttua tollaisen hullun uhkailuihin jo aikaisemmin.- kiillotakaljus
DarkFear kirjoitti:
"Luin koko ketjun......olipas aika kauheet kommentoinnit sillä yhdellä. "
Niin tarkoitat varmaan sisi naisasialuuseria. Hänellä onkin tosiaan aivan kauheat kommentoinnit, kun tämä sairas tyyppi sitä haluaisi tosiaan tappaa viattomia naisia ja muutenkin kieltää naisilta sen seksielämän kokonaan.
Kaikki tämähän johtuu just siitä, kun naisasialuuseri ei ole itse elämässään koskaan ketään naista saanut ja on sitten sen naisettomuutensa takia mielenterveytensä aivan täysin menettänyt.
"..miksei sitä sakoteta
viranomaisen toimesta "
Tätä ihan samaa mä oon myös aina ihmetellyt, että miksi viranomaiset tai edes palstan ylläpito ei ole koskaan puuttunut tollaisen mielenterveysongelmaisen sekopään väkivaltaa sisältäviin uhkailuviesteihin.
Onhan se ihan sairasta, että tällaisena nettiaikana kaiken maailman mielenterveyspotilaat saavat kirjoitella vapaasti netissä kaikkia tollaisia väkivaltaa sisältäviä uhkailukirjoituksiaan, ilman että poliisi ja/tai viranomaiset alkaisivat niihin puuttua.
Todella ikävää ja jopa pelottavaa, että tollaiset hullut saavat liikkua ihan vapaana. Ajattele jos vaikka joku päivä naisasialuuseri sattuukin toteuttamaan jonkun uhkauksensa ja joku viaton ihmisparka tai vaikka useampikin sattuu siinä uhriksi joutumaan, niin sitten sitä on helppo jälkeenpäin miettiä, että oisiko sittenkin pitänyt puuttua tollaisen hullun uhkailuihin jo aikaisemmin.Ei kun se tarkoitti sua!
kiillotakaljus kirjoitti:
Ei kun se tarkoitti sua!
Niin taisi tarkoittaa, mutta mä vastasin siihen hyvin, kun otin siinä esille palstan pahimman häirikön, eli naisasialuuserin.
Mulla muuten kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, että tiedoksesi vaan sulle se.
- qwpppppp
Aivan samaa voi sanoa naisista, ite kun on jo tällainen 40-v. pitkätukka partamies niin on aika vähän valikoimaa omassa ikäluokassa. Mieluusti ottaisin itseni ikäisen punkkarin/rokkarin/hevarin mutta jos jossain heitä on niin ovat joko melko väsyneitä tapauksia tai wannabepuumia.
- VarissuonVaris
Kelpaisiko sulle 38-vuotias, Juice-tukkainen neitsytsetä DarkFear?
- sensuurionväärin
Miksi DarkFearin vastaus on sensuroitu
- 101prosHetero
Sytyttäminen. Se on homoille
Ei ole bellarose92 tullut minua vastaan,en käytä alkoholia,en pilveä, 185cm ja n.85kg,enkä väkivaltainen
- hyivittu
Pitkätukat on homoja
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703