Naisellinen mies? Naisille:

Ei-ota-minusta-aina-selv

-reilusti yli 190cm pitkä
-matalaääninen
-keholtaan tukevan hoikka (salissa käynti kuuluu tapoihin)
-välillä sortuu liika-ajatteluun
-hyvin itsetunteva
-reagoi voimakkaammin ympäristön ärsykkeisiin (mitä tietoisesti sitten yrittää muilta peitellä tätä piirettä)
-tokapään varastuskoko kunnossa
-syvällinen
-sänkytouhut poikkeuksellisesti korostetun miehekästä (ottava ja johtava - kumppani tuntee itsensä tällöin pieneksi) ainoa naisellisuuden piirre seksissä voi ilmetä kumppanin huomio-ottavaisuudella
-aniharvoin oikeata riitelyä vaan usein vittumaista kylmää sotaa
-välillä laskelmoiva
-ei halua näyttää melkein koskaan heikkoja puoliaansa
-parisuhdetilanteessa on aina pontenttiaallisuutta räjähtää sekunnissa sodaksi, mutta yleensä se on stabiili ja tyytyväisyyden "kylpevä"

Tälläinen "naisellinen" mies olen minä. Tuon ylläolevan itsekuvauksessani yritin olla mahdollisiman objektiivinen. Jälkeepäin lukaistaessani tuntuu että olen nyt korostanut enemmän "hyviä puolia".

Kaiken kaikkiaan pidän itseäni pääsääntöisesti feminiinisenä, vaikka en muilta saannut tästä palautteita. Johtuu varmaan pituudestani ja tummatukkaisuudestani. En tietenkään valita niistä ominaisuuksista, enkä voisi nyt enempää kuulostaa omahyväiseltä tämän suhteen:D Uskon että naiset aistivat feminiinisyyden herkemmin kuin miehet. Eleistä ja jopa ihan sanoista. Kaverien piireissä minut nähdään "naisten miehenä", sisimmässäni tiedän etten tätä ole, ellen nyt satu flow-tilassa tulemaan sille päälle. Silloin ei kuitenkaan ole aidoimillaan.

Olen yhden naisen kanssa suhteessa ja meillä menee todella hyvin. Vasta 8-12kk suhteessa tosin. Keskustelemme paljon ja hän on kertonut aivoimesti ihanteistaan. Täytän monet hänet kriiteerinsä mutta kuvittelen että sisäinen feminiinisyyteni voisi olla miinus. Iso sellainen. Keskustelesamme sitä ei (toivon mukaan) huomaa. Välillä olemme tasavertaisia keskustelussa, välillä mä olen se dominoivampi. Yleensä tosin minä päätän kaikista asioista määrätietoisesti. Nainen toivoo sitä minulta, sen hän kertoi joskus aikanaan. Välillä sisäinen feminiinisyyteni herää kysyen, että onko otteeni sittenkin välillä turhan luja? Sitä asiaa en kyllä halua kysyä häneltä. Varmaan johtuen egostani.

Minusta tuntuu, että naisellani korostuu yleensä enemmän maskuliinisuus, vaikka vartaloltaan on upean naisellinen. Päinvastoin on asiat minulla. Maskuliinen ulkokuori, sisältä korostuu enemmän feminiinisyyttä. Voi toki olla että naiseni "maskuliinisuus" johtuu vain ikäerosta. Hän on 5-7v (en kerro tarkkaa lukua) vanhempi, mutta olemme molemmat alle 30v.

Sängyssä asia on sitten toisin, enkä siitä paljoa kerro. Olen tällöin erittäin maskuliininen ja nainen feminiininen. Olemme molemmat äärimäisen yliseksuaalisia ja homma on ollut välillä erittäin kiihottavan rajua. Kotona, työpaikoilla, jopa julkisessa paikoissa. Olemme kehittäneet tosin turvasanan kaiken varalta hommiimme. Voittae varmaan arvata kenen toimesta...

Seksi on täydellistä. Nainen tosin on sanonut että jos joskus ikinä erotaan, niin ei koskaan halua menettää seksiä mun kanssa. Hän sanoo että toivoo tätä, mutta ei voi tietenkään sitä vaatia minulta. Minusta tämä herättää kyllä kysymyksiä.

Noniin, olen taas kirjoittaessani liika-ajatteleva. Se on minussa feminiinisyyttä. Mielestäni jo sekin, että täällä suomi24 länkytän tästä kertoo jo hyvin paljon:D

Välillä suhteemme on ollut liian tasaista. Usein on ollut vain kylmää sotaa, mutta välillä olen tarkoituksen mukaisesti aiheuttanut riitoja. Todella tempperamenttisia. Naiseni ei tietenkää aina alussa tiedä mistä riidasta on kyse, mutta helposti kyllä provosoituu mukaan. Tälläset riidat ovat tulisia, mutta niistä päästään aina sopuun.

Syy miksi haluan välillä näitä riitoja on yksinkertaisesti se, ettei suhteemme olisi liian tasaista tylsää... välillä pitää olla alamäkiä, jotta olisi ylämäkiä.... välillä pitää olla huonoja hetkiä, jotta taas parempina aikoina osaa oikeasti arvostaa sitä hyvää ja tyytyväisyyden hetkeä. Tiedän ettei huomattava osa välttämättä hyväksy tätä mitä teen.

Näissä riidoissa pahoittelen aina ja tunnustan virheeni. Eikä yleensä tästä mene edes tovi kun taas kiihotutaan toisistamme ja sovitaan riidat sielläkin puolen.

Olen laskelmoiva, ehkä jopa narsistikin. Mutta silti perimmäinen tarkoitukseni on säilyttää rakkauden kipinätulta yllä - keinoja kaihtamatta (tai no kaihdan kyllä, mutta teen ne silti:D).

Jotkut äärifeministit näkevän tästä tekstistä ehkä sovinistisen pskan kirjoittamaa tekstiä. Sekin voisi olla jonkun mielipide, ei siinä.

Itse näkisin tässä liikapohdiskelijan feminiinisen miehen tekstiä.

Kysymyksen ydin: voisitteko naiset kuvitella seurustelevansa tämän kaltaisen f.miehen kanssa?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sori_vaan

Alkukriteereistä tuli mieleen ex-mieheni,
      jälkimmäisistä selityksistä kahden lesbon suhde?

• ruma--nainen

On se epäoikeudenmukaista, että mies voi olla minkä näköinen tahansa jopa naisellinen ja silti naiset voivat pitää jopa ihannemiehenä. Mutta auta armias jos nainen on vähänkään maskuliininen niin se on maanpäällinen hirvitys eli nainen ei voi olla kaunis kuin yhdellä ainoalla tavalla.

• näin.se.menee1

Jos nainen on hoikka, mutta hieman maskuliininen niin se on ihan ok. Mutta jos nainen on fyysisesti iso ja sen lisäksi maskuliininen luonteeltaan niin hän muistuttaa liikaa miestä.

• ruma--nainen
        näin.se.menee1 kirjoitti:

Jos nainen on hoikka, mutta hieman maskuliininen niin se on ihan ok. Mutta jos nainen on fyysisesti iso ja sen lisäksi maskuliininen luonteeltaan niin hän muistuttaa liikaa miestä.

Hoikka kyllä olen 164cm ja 50kg, mutta ISO silti eli S koon vaatteet eivät ikinä menisi. Jopa ollessani 40 kiloinen S koko ei mennyt alkuunkaan, tuskin menisi edes jos painaisin 30kg. Luonetaaltani tosin en ole lainkaan maskuliininen, päinvastoin. No mä nyt olen silti maskuliininen ja erittäin ruma eli kaikilta osin erittäin epäsopusuhtainen ja mittasuhteet täysin epätasapainossa. Miehen ruumiinrakennen ja tietenkin nää järkyt kasvot joiden koko on jo sellaiset mittasuhteet ylittävä, ettei sitä voi edes selittää luonnonlakinen mukaisesti enää.

• Nötkött1

Tekstisi pohjalta vaikutat lähinnä itseriittoiselta egoistilta, jolle draama ja riitely on se suhteen suola. Ei kiitos.

Arvostan ja tarvitsen feminiinisinä pidettyjä piirteitä miehelläni, mutta niitä ovat lempeys, herkkyys ja hoivavietti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe