Tilaustiedustelu

Mitä lehtiä teille tulee tilattuina? Minulle 3 sanomalehteä, urheilusanomat, ja moto1

23

131

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei yhtikäs mitään. 90-luvulla tuli MikroBitti.

• Nyt kun muistelin, niin tuo tuli joskus veljelleni

• virallinenlehti

kaikki, mitä posti tuo.

• Eikö muka tule ilmaislehtiä?

• Hesari, Aku Ankka ja AA:n Sarjis-Exrta. Muut tulevat maksamatta. Ja Hesarinkin olen ajatellut lopettaa, kun luen sitä aina vain vähemmän huononevan sisällön takia.

• Ikis__M

Tuleeko Aku Ankka -päivänä riitaa RR:n kanssa kumpi saa lukea ensin?

• Hesari on tehty hyvin syttyvästä paperista

• Ikis__M kirjoitti:

Tuleeko Aku Ankka -päivänä riitaa RR:n kanssa kumpi saa lukea ensin?

Japanissa on kyllä Disneyland, mutta RR ei muista, ilmestyykö siellä Aku Ankkaa. Yhdysvalloissakin Mikki Hiiri on paljon suurempi stara. Epäonninen Aku vetoaa erityisesti suomalaisiin.

• pujottelija kirjoitti:

Hesari on tehty hyvin syttyvästä paperista

No ...kele kun ei se edes pala enää kuten ennen vanhaan. Se on vissiin tehty nykyisin jostain kivihiilipaperista.

• Ikis__M

Ei tule mitään muuta kuin mainoksia ja paikallisia ilmaisjakelulehtiä. Ei ole oikein järkeä tilata mitään kun kaikki löytyy netistä.

• Kyllä se aamu täytyy aloittaa lehden lukemisella, paperilehden

• Ikis__M
        pujottelija kirjoitti:

Kyllä se aamu täytyy aloittaa lehden lukemisella, paperilehden

Pah, aamukahvia siemaillessa voi selata kännykkää jos on lähtöjä, jos ei niin voi avata läppärin. Niissä sanomalehdissäkäänhän ei juuri muuta luettavaa edes ole kuin mainokset, pimitettyjä uutisia on enemmän kuin niitä mistä ne suvaitsevaisuudessaan julkaisee.

• En osta mitään lehtiä. On typerää kuluttaa rahaa lehtiin jossa ei ole mitään hyödyllistä tietoa elämän kannalta. Netistä voi lukea kaiken ilmaiseksi mitä tarvii tietää.

• dfghdghhg

Porvarit täällä taas leuhkii, tällä kertaa tilauslehdillään. Haistakoon vitun - taas.

• adsfkasdf

Aww, kerro osoite niin tilaan sinulle lahjana jonkin lehden :)

• asdhgjj
        adsfkasdf kirjoitti:

Aww, kerro osoite niin tilaan sinulle lahjana jonkin lehden :)

Tiedonantajan ja Aku ankan?

• No Tieteen kuvalehteä olen tilannut aina joskus pari numeroa, jos on ollut oikein hyvät tilaajalahjat. Mutta eipä nyt ole viimeaikoina tullut noitakaan tilailtua, eikä siis muitakaan lehtiä tule, koska netti.

• Mulla ei oikeastaan netti ole vähentänyt paperilehtien lukemista ollenkaan

• dfdsfsd
        pujottelija kirjoitti:

Mulla ei oikeastaan netti ole vähentänyt paperilehtien lukemista ollenkaan

Minä luen ehdottomasti mieluummin paperisena kuin koneelta

• ex-palstalainen

Eipä tule toistaiseksi lehden lehteä, kun ei pahemmin tule luettua ilmaislehtiäkään. Netistä näkee tuoreimmat uutiset ja muut tiedot ilmaiseksi niin se riittää.

• Sivut_yhteen_liitän

Jallu, Kalle ja Ratto. Erotiikan Maailman lopetin.

• Ai noi on vielä olemassa? Joskus teininä noita poikain kanssa innokkaasti selailtiin

• EiMuita

7Päivää tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1509
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      345
      1279
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1080
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      331
      1029
    5. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      60
      987
    6. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      136
      914
    7. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      821
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      195
      728
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      625
    10. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      42
      609
    Aihe