Mitä lehtiä teille tulee tilattuina? Minulle 3 sanomalehteä, urheilusanomat, ja moto1
Tilaustiedustelu
23
93
Vastaukset
Ei yhtikäs mitään. 90-luvulla tuli MikroBitti.
- virallinenlehti
kaikki, mitä posti tuo.
Hesari, Aku Ankka ja AA:n Sarjis-Exrta. Muut tulevat maksamatta. Ja Hesarinkin olen ajatellut lopettaa, kun luen sitä aina vain vähemmän huononevan sisällön takia.
- Ikis__M
Tuleeko Aku Ankka -päivänä riitaa RR:n kanssa kumpi saa lukea ensin?
Ikis__M kirjoitti:
Tuleeko Aku Ankka -päivänä riitaa RR:n kanssa kumpi saa lukea ensin?
Japanissa on kyllä Disneyland, mutta RR ei muista, ilmestyykö siellä Aku Ankkaa. Yhdysvalloissakin Mikki Hiiri on paljon suurempi stara. Epäonninen Aku vetoaa erityisesti suomalaisiin.
pujottelija kirjoitti:
Hesari on tehty hyvin syttyvästä paperista
No ...kele kun ei se edes pala enää kuten ennen vanhaan. Se on vissiin tehty nykyisin jostain kivihiilipaperista.
- Ikis__M
Ei tule mitään muuta kuin mainoksia ja paikallisia ilmaisjakelulehtiä. Ei ole oikein järkeä tilata mitään kun kaikki löytyy netistä.
- Ikis__M
pujottelija kirjoitti:
Kyllä se aamu täytyy aloittaa lehden lukemisella, paperilehden
Pah, aamukahvia siemaillessa voi selata kännykkää jos on lähtöjä, jos ei niin voi avata läppärin. Niissä sanomalehdissäkäänhän ei juuri muuta luettavaa edes ole kuin mainokset, pimitettyjä uutisia on enemmän kuin niitä mistä ne suvaitsevaisuudessaan julkaisee.
En osta mitään lehtiä. On typerää kuluttaa rahaa lehtiin jossa ei ole mitään hyödyllistä tietoa elämän kannalta. Netistä voi lukea kaiken ilmaiseksi mitä tarvii tietää.
- dfghdghhg
Porvarit täällä taas leuhkii, tällä kertaa tilauslehdillään. Haistakoon vitun - taas.
- adsfkasdf
Aww, kerro osoite niin tilaan sinulle lahjana jonkin lehden :)
- asdhgjj
adsfkasdf kirjoitti:
Aww, kerro osoite niin tilaan sinulle lahjana jonkin lehden :)
Tiedonantajan ja Aku ankan?
No Tieteen kuvalehteä olen tilannut aina joskus pari numeroa, jos on ollut oikein hyvät tilaajalahjat. Mutta eipä nyt ole viimeaikoina tullut noitakaan tilailtua, eikä siis muitakaan lehtiä tule, koska netti.
- dfdsfsd
pujottelija kirjoitti:
Mulla ei oikeastaan netti ole vähentänyt paperilehtien lukemista ollenkaan
Minä luen ehdottomasti mieluummin paperisena kuin koneelta
- ex-palstalainen
Eipä tule toistaiseksi lehden lehteä, kun ei pahemmin tule luettua ilmaislehtiäkään. Netistä näkee tuoreimmat uutiset ja muut tiedot ilmaiseksi niin se riittää.
- Sivut_yhteen_liitän
Jallu, Kalle ja Ratto. Erotiikan Maailman lopetin.
- EiMuita
7Päivää tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510862
- 817303
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445344- 675122
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764618Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334093- 472948
- 362875
- 402380
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362164