Mitä lehtiä teille tulee tilattuina? Minulle 3 sanomalehteä, urheilusanomat, ja moto1
Tilaustiedustelu
23
102
Vastaukset
Ei yhtikäs mitään. 90-luvulla tuli MikroBitti.
- virallinenlehti
kaikki, mitä posti tuo.
Hesari, Aku Ankka ja AA:n Sarjis-Exrta. Muut tulevat maksamatta. Ja Hesarinkin olen ajatellut lopettaa, kun luen sitä aina vain vähemmän huononevan sisällön takia.
- Ikis__M
Tuleeko Aku Ankka -päivänä riitaa RR:n kanssa kumpi saa lukea ensin?
Ikis__M kirjoitti:
Tuleeko Aku Ankka -päivänä riitaa RR:n kanssa kumpi saa lukea ensin?
Japanissa on kyllä Disneyland, mutta RR ei muista, ilmestyykö siellä Aku Ankkaa. Yhdysvalloissakin Mikki Hiiri on paljon suurempi stara. Epäonninen Aku vetoaa erityisesti suomalaisiin.
pujottelija kirjoitti:
Hesari on tehty hyvin syttyvästä paperista
No ...kele kun ei se edes pala enää kuten ennen vanhaan. Se on vissiin tehty nykyisin jostain kivihiilipaperista.
- Ikis__M
Ei tule mitään muuta kuin mainoksia ja paikallisia ilmaisjakelulehtiä. Ei ole oikein järkeä tilata mitään kun kaikki löytyy netistä.
- Ikis__M
pujottelija kirjoitti:
Kyllä se aamu täytyy aloittaa lehden lukemisella, paperilehden
Pah, aamukahvia siemaillessa voi selata kännykkää jos on lähtöjä, jos ei niin voi avata läppärin. Niissä sanomalehdissäkäänhän ei juuri muuta luettavaa edes ole kuin mainokset, pimitettyjä uutisia on enemmän kuin niitä mistä ne suvaitsevaisuudessaan julkaisee.
En osta mitään lehtiä. On typerää kuluttaa rahaa lehtiin jossa ei ole mitään hyödyllistä tietoa elämän kannalta. Netistä voi lukea kaiken ilmaiseksi mitä tarvii tietää.
- dfghdghhg
Porvarit täällä taas leuhkii, tällä kertaa tilauslehdillään. Haistakoon vitun - taas.
- adsfkasdf
Aww, kerro osoite niin tilaan sinulle lahjana jonkin lehden :)
- asdhgjj
adsfkasdf kirjoitti:
Aww, kerro osoite niin tilaan sinulle lahjana jonkin lehden :)
Tiedonantajan ja Aku ankan?
No Tieteen kuvalehteä olen tilannut aina joskus pari numeroa, jos on ollut oikein hyvät tilaajalahjat. Mutta eipä nyt ole viimeaikoina tullut noitakaan tilailtua, eikä siis muitakaan lehtiä tule, koska netti.
- dfdsfsd
pujottelija kirjoitti:
Mulla ei oikeastaan netti ole vähentänyt paperilehtien lukemista ollenkaan
Minä luen ehdottomasti mieluummin paperisena kuin koneelta
- ex-palstalainen
Eipä tule toistaiseksi lehden lehteä, kun ei pahemmin tule luettua ilmaislehtiäkään. Netistä näkee tuoreimmat uutiset ja muut tiedot ilmaiseksi niin se riittää.
- Sivut_yhteen_liitän
Jallu, Kalle ja Ratto. Erotiikan Maailman lopetin.
- EiMuita
7Päivää tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408