Peniksessäni ja kiveksissäni on punaisia alueita jotka ulkonevat normaalista ihosta hieman ja kutisevat välillä. Punoitus on välillä laskenut ja pallukat pienentyneet mutta pienestäkin hankauksesta, tai jopa ei mistään, ovat ne alkaneet taas punoittaa. Patit/punoittavat hiertymät ovat olleet siis nyt jo 4-5kk. Mitä teen? Kannattaisiko vain mennä lääkäriin? Nolottaa koska en uskalla kertoa äidille, olen vasta 15v
Kiveksissä ja peniksessä punaisia "hiertymiä"
4
2289
Vastaukset
- puhu_aikuiselle
No jos olisit mun poikani niin kyllä mä toivoisin, että sä tulisit huolinesi jutteleen mulle. Tai iskälle. Kumpi vaan tuntuu sulle läheisemmältä näiden asioiden suhteen.
Myös koulun terkkarikin kuuntelee jos asia mietityttää sua kovasti ja haluat puhua siitä jollekin.
Jos käy esim. useasti suihkussa, iho saattaa ärsyyntyä, kuivua ja sitten kutista liiasta pesusta, tai vastaavasti vaatteet saattaa ärsyttää ihoa. Peniksen ja kivesten pintaverenkierto on erilaista kuin muualla ihossa, koska iso on niissä kohdin ohuempaa, siksi vähäinenkin hankaus saa ihon punottamaan.- Alottaja
Joo, tää tilanne sattuu olemaan vähän epätavallinen vaan nyt kun mun isä on kuollut. Niin ei oo ketään sellasta jolta voisin suoranaisesti kysyä mut varmaan sanon äidille vaan et laittaa ihotautilääkärille tai urologille ajan ja selitän jonkun syyn ja sanon ettei kuulu sille sen enempää
- tsemppiäsulle
Alottaja kirjoitti:
Joo, tää tilanne sattuu olemaan vähän epätavallinen vaan nyt kun mun isä on kuollut. Niin ei oo ketään sellasta jolta voisin suoranaisesti kysyä mut varmaan sanon äidille vaan et laittaa ihotautilääkärille tai urologille ajan ja selitän jonkun syyn ja sanon ettei kuulu sille sen enempää
Kyllä äidillekkin voi puhua ihan suoraan myös tuollaisista asioista. Kyllä kaikki aikuiset ihmiset ymmärtää ja tietää että alapään alueelle voi tulla vaivaa. Ei tarvitse yhtään hävetä.
- wrestdhfjygj
Jos et muuta keksi ja jos sun paikkakunnalla sattuu olemaan sukupuolitautipoliklinikka, niin käväsepä siellä, sanot vaan että luulet sulla olevan sukupuolitaudin... se tsekataan ja todetaan, että onkin jotain muuta. Tuo käynti ei maksa mitään, eikä siitä tule mitään tietoja esimerkiksi sun äidille. Tietty voit mennä myös terveyskeskukseen ja sanoa, että luulet sulla olevan jonku sukupuolitaudin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275