Haetaan: Au Pair Lontooseen

PerheHeinvirta

Haemme innokasta ja ahkeraa au pairia perheeseemme Lontooseen. Meilla on kouluikaiset lapset ja ollut useampia au paireja vuosien varrella, jotka ovat viihtyneet meille hyvin. Ajokortti tarvitaan. Jos olet kiinnostunut 2kk - 10kk hommasta. Ota yhteytta: perhe.heinvirta at outlook.com

3

1228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouvalainen3

kiinnosta paikka kovasti, mutta ei ole ajokokorttia

• Sipe6563

Hei ja Terveisiä Nurmijärveltä täältä eteläisestä suomesta! Olen etsinyt englannista muutaman kuukauden pituista au pair paikkaa koska itselläni on 16vuotias poika joka opiskelee täällä suomessa ja en raaski sitä jättää moneksi kuukaudeksi äidin valvovaa silmän alta :-) olen ollut aina se kodin hengetär ja varsinkin nyt kun on aikaa kun olen jättänyt hektisen yritys maailman ja aloittanut elämäni puhtaalta pöydältä ja nuorena jo haaveilin au pairin työstä kielellisesti joka jäi toteuttamatta ja nyt olisi siihen mahdollisuus ja tykkään lapsista ja heidän kanssa tekemisestä ja heidän rehellinen elämän asenne on niin aitoa .omistan ajokortin ja olen innokas ja ahkera ,iloinen ,sosiaalinen , rehellinen ,joustava . Löydätte facebookista nimellä Sirpa Hanhisalo niin voitte käydä kurkkaamassa sivujani.
      Ystävällisin Terveisin Sirpa Hanhisalo 358405778670

email [email protected]

• PAIKKA ON MINUN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      56
      2079
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1207
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1101
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      926
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      789
    Aihe