Täällä on monia ikisinkkumiehiä jotka eivät ole koskaan olleet suhteessa. Jos kuitenkin löytäisitte naisen, mikä ei ehkä olisi ulkoisesti nii kauniin näköinen, mutta olisi todella mukava ja päätyisitte suhteeseen, niin pystyisitteko olemaan pettämättä, jos joku häntä viehättävempi nainen tulisi iskemään sinua? Tämä tuli mieleen, kun katsoin "To Catch a Cheater" videoita:
https://www.youtube.com/channel/UChATWdAUPRrdQ8Q4aVuZGKA/videos
Tuossa on monta tapausta missä mies pettäisi paremman näköisen kanssa.
Pettäisitkö suhteessa?
27
176
Vastaukset
- m1n2
Täysin teoreettinen kysymys, ei viehättävä nainen koskaan iske tavallisen näköistä miestä.
- keittiöekspertti
Jokainen pettäisi
- uskollisiakin.on
Tyypillinen virhe arvioida toisten käytöstä oman käytöksensä mukaan.
- Ikis..M
Minä väitän että ikisinkkumiehellä on paljon korkeampi kynnys lähteä pettämään kuin sellaisella joka on lentänyt parisuhteesta toiseen. Miksikö? Siksi kun kokenut parisuhdemies juuri siksi hyppelehtii kun se on valmis aina parantamaan, aloittaa pohjalta ja pikkuhiljaa hankkii parempaa. Ikisinkkumies taas odottaa että saa parhaan kerralla eikä tyydy ollenkaan huonoihin, sitten kun se saa sen parhaan varmasti osaa myös arvostaa niin ettei lähde riskeeramaan saavuttamaansa hyvää suhdetta.
- keittiöekspertti
Ikisinkkumies ottaa mitä jää tähteeksi.
- Ikis..M
keittiöekspertti kirjoitti:
Ikisinkkumies ottaa mitä jää tähteeksi.
Ei välttämättä. Jotkut ehkä ottaa jos yksinäisyyden tai ympäristön paineet käy liian koviksi mutta kovaluonteiset ikisinkkumiehet ei rukoile tai alennu ottamaan huonoa naista. Enemmänhän niitä "tähteitä" jokatapauksessa menee pelimiehille kun ne niitä kierrättelee keskenään.
- gsfsfsffsfsf
Ikis..M kirjoitti:
Ei välttämättä. Jotkut ehkä ottaa jos yksinäisyyden tai ympäristön paineet käy liian koviksi mutta kovaluonteiset ikisinkkumiehet ei rukoile tai alennu ottamaan huonoa naista. Enemmänhän niitä "tähteitä" jokatapauksessa menee pelimiehille kun ne niitä kierrättelee keskenään.
Tiedän montakin miestä jotka ovat olleet vuosikausia sinkkuina, yksi jopa kymmenen vuotta ja sitten ovat tyytyneet aika, noh, vaatimattoman näköisiin naisiin. Yksi vaikuttaa olevan hyvin onnellinen naisensa kanssa, mutta muissa paistaa sellainen kauhea katkeruus kun rahkeet eivät riitä parempaan. Jos joku paremman näköinen tulisi vastaan niin takuulla vaihtaisivat, jos itseluottamusta riittäisi.
- Ikis..M
gsfsfsffsfsf kirjoitti:
Tiedän montakin miestä jotka ovat olleet vuosikausia sinkkuina, yksi jopa kymmenen vuotta ja sitten ovat tyytyneet aika, noh, vaatimattoman näköisiin naisiin. Yksi vaikuttaa olevan hyvin onnellinen naisensa kanssa, mutta muissa paistaa sellainen kauhea katkeruus kun rahkeet eivät riitä parempaan. Jos joku paremman näköinen tulisi vastaan niin takuulla vaihtaisivat, jos itseluottamusta riittäisi.
Ne juurikin on niitä joille yksinäisyyden & ympäristön paineet käyneet liian koviksi ja sitten "tyytyvät" johonkin mikä on väärin sitä toista kohtaan jos eivät oikeasti välitä, Itse olen niitä kovaluonteisempia kun en halua huijata ketään.
- kijyuhgtrf
Ikis..M kirjoitti:
Ne juurikin on niitä joille yksinäisyyden & ympäristön paineet käyneet liian koviksi ja sitten "tyytyvät" johonkin mikä on väärin sitä toista kohtaan jos eivät oikeasti välitä, Itse olen niitä kovaluonteisempia kun en halua huijata ketään.
Ikisinkkunaisena arvostan tätä. Useimmiten ikisinkkumiehet tuntuvat haluavan ihan kenet tahansa pelkästään siksi, että "saa naisen". Ihan kuin nainen olisi joku esine jonka ainut arvo on sen omistamisessa.
- ei.se.pelkkä.omistaminen
kijyuhgtrf kirjoitti:
Ikisinkkunaisena arvostan tätä. Useimmiten ikisinkkumiehet tuntuvat haluavan ihan kenet tahansa pelkästään siksi, että "saa naisen". Ihan kuin nainen olisi joku esine jonka ainut arvo on sen omistamisessa.
Kyllähän säännöllinen pillunsaantikin useimpia miehiä kiehtoo ja houkuttaa.
Vähän kuin kysyisi romanikerjäläiseltä, vaihtaisiko se Skodan Ferrariin, vaikkei sillä ole varaa edes neppisautoon.
- helgamies_
Tässähän on kysymys siitä, Skoda-kuski pääsisi polkaisemaan varvin tai pari Ferralilla. Jonka jälkeen paluu arkeen Skodan puikkoihin;)
helgamies_ kirjoitti:
Tässähän on kysymys siitä, Skoda-kuski pääsisi polkaisemaan varvin tai pari Ferralilla. Jonka jälkeen paluu arkeen Skodan puikkoihin;)
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Tuskin muuten...
- ikisinkku-mies
Olen ollut suhteessa ja en pettänyt vaikka varattu nainen halusi panna.
- Hämärän_rajoilta
Olen ollut viisi vuotta jonkinlaisessa hankalasti määriteltävässä suhteessa naisen kanssa, eikä suhteessamme ole koskaan harrastettu seksiä.
En voisi pettää. Jokunen vuosi sitten, kun suhteemme oli vähän enemmän offline-tilassa (mihin ei liittynyt mitään draamaa), minusta kiinnostui hetkellisesti toinenkin nainen. Kerroin tietenkin tästä tilanteesta heti alkajaisiksi pitkäaikaiselle tapailukumppanilleni. Hän jopa kannusti minua menemään "treffeille", joiden jälkeen toisen naisen kiinnostus luonnollisesti lopahti nopeasti. Oikeastaan olin vain helpottunut, että pääsin hänestä eroon niin helposti, sillä sydämeni ei ollut siinä missään vaiheessa mukana. - sioille.helmiä
Aika hyvän pitäis naisen olla, että edes harkitsisin sitä... :)
- vainkirjoissa
Olen kokemattomana ikisinkkunakin kieltäytynyt yhdenillan jutuista, joten luottamusseksuaalina en näe asiassa ongelmaa. Tosin en kyllä ryhtyisi myöskään parisuhteeseen vain siksi, että olisi joku vaan pitäisi olla jokin syvempi yhteys, mikä tekee kysymyksen lähtökohdasta alunperinkin mahdottoman.
- palstailija
Toiset on luotettavia, toiset ei. Ei ole merkitystä parisuhdekokemuksella tai naisen ulkonäöllä. En pettäisi, jos riittävästi tykkäisin jostain naisesta.
- FFsdmkfmkmkdsfsd
Kysymyshän oin oikeasti "Kuinka idealisti kuvittelet olevasi uskollisuutesi suhteen kun katsoo että sinulla ei juurikaan kokemusta edes perus leipiintymisestä?".
(terveisin säröytynyt idealisti) - 333333m
En ole pettänyt ja en petä.
Parisuhteessa olen ollut vuoden päivät ja tänä aikana on tullut kolme eri tarjousta puolitutuilta naisilta. Ehdotelleet tapaamista, pyytänet luokseen ja vihjaileet. Ennen parisuhdetta nämä naiset ei välttämättä edes tervehtineet kohdadessa vaikka tunnettu vuosia. - Koikkalaine
Kysymyksen asettelussa suurin epätodennäköisyys on se, että jos joku omaa naista kauniimpi tulisi iskemään.
Vastentahtoisesti pitkään sinkkuna olevia miehiä harvemmin yritetään iskeä ja harvalla iskuyrityksien kohteeksi joutuminen lisääntyy edes pariutumisen tai ajan myötä.- ätmitstäketmiksi
Entä jos miehen status onkin noussut suhteen aikana? Hän on ollut ATM suhteen alettua, mutta naisen tavattua hän on alkanut kuntoilemaan, ehkä saanut paremman työpaikan, nainen on muuttanut hänen ulkonäkönsä edustavaksi ja myös itseluottamus on kasvanut.
- Fhvvvv
Ainahan se taso nousee jos pääsee suhteeseen
En. Se olisi liian helppoa
En silloinkaan lähtenyt vieraan naisen matkaan, kun olin tapaillut hetken yhtä naista ja toinen, hieman paremman näköinen, nainen yritti saada mua mukaansa baarista. Vaikka tiesin että meidän juttu päättyy viimeistään parin viikon kuluttua, kun se nainen muutti ulkomaille. Mutta ei silti kiinnostanut heivata sitä lennosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703