Pettäisitkö suhteessa?

gfgdgsgggggg

Täällä on monia ikisinkkumiehiä jotka eivät ole koskaan olleet suhteessa. Jos kuitenkin löytäisitte naisen, mikä ei ehkä olisi ulkoisesti nii kauniin näköinen, mutta olisi todella mukava ja päätyisitte suhteeseen, niin pystyisitteko olemaan pettämättä, jos joku häntä viehättävempi nainen tulisi iskemään sinua? Tämä tuli mieleen, kun katsoin "To Catch a Cheater" videoita:
https://www.youtube.com/channel/UChATWdAUPRrdQ8Q4aVuZGKA/videos

Tuossa on monta tapausta missä mies pettäisi paremman näköisen kanssa.

27

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m1n2

      Täysin teoreettinen kysymys, ei viehättävä nainen koskaan iske tavallisen näköistä miestä.

    • keittiöekspertti

      Jokainen pettäisi

      • uskollisiakin.on

        Tyypillinen virhe arvioida toisten käytöstä oman käytöksensä mukaan.


    • Ikis..M

      Minä väitän että ikisinkkumiehellä on paljon korkeampi kynnys lähteä pettämään kuin sellaisella joka on lentänyt parisuhteesta toiseen. Miksikö? Siksi kun kokenut parisuhdemies juuri siksi hyppelehtii kun se on valmis aina parantamaan, aloittaa pohjalta ja pikkuhiljaa hankkii parempaa. Ikisinkkumies taas odottaa että saa parhaan kerralla eikä tyydy ollenkaan huonoihin, sitten kun se saa sen parhaan varmasti osaa myös arvostaa niin ettei lähde riskeeramaan saavuttamaansa hyvää suhdetta.

      • keittiöekspertti

        Ikisinkkumies ottaa mitä jää tähteeksi.


      • Ikis..M
        keittiöekspertti kirjoitti:

        Ikisinkkumies ottaa mitä jää tähteeksi.

        Ei välttämättä. Jotkut ehkä ottaa jos yksinäisyyden tai ympäristön paineet käy liian koviksi mutta kovaluonteiset ikisinkkumiehet ei rukoile tai alennu ottamaan huonoa naista. Enemmänhän niitä "tähteitä" jokatapauksessa menee pelimiehille kun ne niitä kierrättelee keskenään.


      • gsfsfsffsfsf
        Ikis..M kirjoitti:

        Ei välttämättä. Jotkut ehkä ottaa jos yksinäisyyden tai ympäristön paineet käy liian koviksi mutta kovaluonteiset ikisinkkumiehet ei rukoile tai alennu ottamaan huonoa naista. Enemmänhän niitä "tähteitä" jokatapauksessa menee pelimiehille kun ne niitä kierrättelee keskenään.

        Tiedän montakin miestä jotka ovat olleet vuosikausia sinkkuina, yksi jopa kymmenen vuotta ja sitten ovat tyytyneet aika, noh, vaatimattoman näköisiin naisiin. Yksi vaikuttaa olevan hyvin onnellinen naisensa kanssa, mutta muissa paistaa sellainen kauhea katkeruus kun rahkeet eivät riitä parempaan. Jos joku paremman näköinen tulisi vastaan niin takuulla vaihtaisivat, jos itseluottamusta riittäisi.


      • Tämä pahin pelkoni kun ei tiedä päättääkö hän vaihtaa kun joku parempi kiinnostuu.


      • Ikis..M
        gsfsfsffsfsf kirjoitti:

        Tiedän montakin miestä jotka ovat olleet vuosikausia sinkkuina, yksi jopa kymmenen vuotta ja sitten ovat tyytyneet aika, noh, vaatimattoman näköisiin naisiin. Yksi vaikuttaa olevan hyvin onnellinen naisensa kanssa, mutta muissa paistaa sellainen kauhea katkeruus kun rahkeet eivät riitä parempaan. Jos joku paremman näköinen tulisi vastaan niin takuulla vaihtaisivat, jos itseluottamusta riittäisi.

        Ne juurikin on niitä joille yksinäisyyden & ympäristön paineet käyneet liian koviksi ja sitten "tyytyvät" johonkin mikä on väärin sitä toista kohtaan jos eivät oikeasti välitä, Itse olen niitä kovaluonteisempia kun en halua huijata ketään.


      • kijyuhgtrf
        Ikis..M kirjoitti:

        Ne juurikin on niitä joille yksinäisyyden & ympäristön paineet käyneet liian koviksi ja sitten "tyytyvät" johonkin mikä on väärin sitä toista kohtaan jos eivät oikeasti välitä, Itse olen niitä kovaluonteisempia kun en halua huijata ketään.

        Ikisinkkunaisena arvostan tätä. Useimmiten ikisinkkumiehet tuntuvat haluavan ihan kenet tahansa pelkästään siksi, että "saa naisen". Ihan kuin nainen olisi joku esine jonka ainut arvo on sen omistamisessa.


      • ei.se.pelkkä.omistaminen
        kijyuhgtrf kirjoitti:

        Ikisinkkunaisena arvostan tätä. Useimmiten ikisinkkumiehet tuntuvat haluavan ihan kenet tahansa pelkästään siksi, että "saa naisen". Ihan kuin nainen olisi joku esine jonka ainut arvo on sen omistamisessa.

        Kyllähän säännöllinen pillunsaantikin useimpia miehiä kiehtoo ja houkuttaa.


    • Vähän kuin kysyisi romanikerjäläiseltä, vaihtaisiko se Skodan Ferrariin, vaikkei sillä ole varaa edes neppisautoon.

      • helgamies_

        Tässähän on kysymys siitä, Skoda-kuski pääsisi polkaisemaan varvin tai pari Ferralilla. Jonka jälkeen paluu arkeen Skodan puikkoihin;)


      • helgamies_ kirjoitti:

        Tässähän on kysymys siitä, Skoda-kuski pääsisi polkaisemaan varvin tai pari Ferralilla. Jonka jälkeen paluu arkeen Skodan puikkoihin;)

        Rahalla saa ja hevosella pääsee. Tuskin muuten...


    • ikisinkku-mies

      Olen ollut suhteessa ja en pettänyt vaikka varattu nainen halusi panna.

    • Hämärän_rajoilta

      Olen ollut viisi vuotta jonkinlaisessa hankalasti määriteltävässä suhteessa naisen kanssa, eikä suhteessamme ole koskaan harrastettu seksiä.

      En voisi pettää. Jokunen vuosi sitten, kun suhteemme oli vähän enemmän offline-tilassa (mihin ei liittynyt mitään draamaa), minusta kiinnostui hetkellisesti toinenkin nainen. Kerroin tietenkin tästä tilanteesta heti alkajaisiksi pitkäaikaiselle tapailukumppanilleni. Hän jopa kannusti minua menemään "treffeille", joiden jälkeen toisen naisen kiinnostus luonnollisesti lopahti nopeasti. Oikeastaan olin vain helpottunut, että pääsin hänestä eroon niin helposti, sillä sydämeni ei ollut siinä missään vaiheessa mukana.

    • sioille.helmiä

      Aika hyvän pitäis naisen olla, että edes harkitsisin sitä... :)

    • vainkirjoissa

      Olen kokemattomana ikisinkkunakin kieltäytynyt yhdenillan jutuista, joten luottamusseksuaalina en näe asiassa ongelmaa. Tosin en kyllä ryhtyisi myöskään parisuhteeseen vain siksi, että olisi joku vaan pitäisi olla jokin syvempi yhteys, mikä tekee kysymyksen lähtökohdasta alunperinkin mahdottoman.

    • palstailija

      Toiset on luotettavia, toiset ei. Ei ole merkitystä parisuhdekokemuksella tai naisen ulkonäöllä. En pettäisi, jos riittävästi tykkäisin jostain naisesta.

    • FFsdmkfmkmkdsfsd

      Kysymyshän oin oikeasti "Kuinka idealisti kuvittelet olevasi uskollisuutesi suhteen kun katsoo että sinulla ei juurikaan kokemusta edes perus leipiintymisestä?".

      (terveisin säröytynyt idealisti)

    • 333333m

      En ole pettänyt ja en petä.
      Parisuhteessa olen ollut vuoden päivät ja tänä aikana on tullut kolme eri tarjousta puolitutuilta naisilta. Ehdotelleet tapaamista, pyytänet luokseen ja vihjaileet. Ennen parisuhdetta nämä naiset ei välttämättä edes tervehtineet kohdadessa vaikka tunnettu vuosia.

    • Koikkalaine

      Kysymyksen asettelussa suurin epätodennäköisyys on se, että jos joku omaa naista kauniimpi tulisi iskemään.

      Vastentahtoisesti pitkään sinkkuna olevia miehiä harvemmin yritetään iskeä ja harvalla iskuyrityksien kohteeksi joutuminen lisääntyy edes pariutumisen tai ajan myötä.

      • ätmitstäketmiksi

        Entä jos miehen status onkin noussut suhteen aikana? Hän on ollut ATM suhteen alettua, mutta naisen tavattua hän on alkanut kuntoilemaan, ehkä saanut paremman työpaikan, nainen on muuttanut hänen ulkonäkönsä edustavaksi ja myös itseluottamus on kasvanut.


      • Fhvvvv

        Ainahan se taso nousee jos pääsee suhteeseen


    • En. Se olisi liian helppoa

    • En silloinkaan lähtenyt vieraan naisen matkaan, kun olin tapaillut hetken yhtä naista ja toinen, hieman paremman näköinen, nainen yritti saada mua mukaansa baarista. Vaikka tiesin että meidän juttu päättyy viimeistään parin viikon kuluttua, kun se nainen muutti ulkomaille. Mutta ei silti kiinnostanut heivata sitä lennosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe