Stella tuli mun naaxmaxkirjaacn

Rossie

Oikein jumalattoman kauniin kuvansa kaa

Se kuva on nyt eri koneella, etten voi vielä näyttäää heti

18

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gustaf_Storkuk

      Stella är här och nu ska vi knulla så jävligt.

      • Stella on täällä, mutta emme tee jotain piip piip, herra iso piip. Är du dum?


    • Rossie, minkälainen kuva tästä Stellasta on? Miksi hän on jumalattoman kaunis?

      • RossiValltaoje

        Se on kirkkain



        Ja kùumar sisltoöä


    • Onpa täällä useampia nimimerkkikaimoja palstailemassa. Hyvä meininki.

      • En tiedä onko hyvä meininki, kun ruotsinkielinen herra Iso joku kirjoittelee täällä hävyttömyyksiä. Valitettavasti ymmärrän joka sanan! :(

        Kiva tavata nimimerkkikaima! :D Mistä moinen kuva?


      • STELLA92 kirjoitti:

        En tiedä onko hyvä meininki, kun ruotsinkielinen herra Iso joku kirjoittelee täällä hävyttömyyksiä. Valitettavasti ymmärrän joka sanan! :(

        Kiva tavata nimimerkkikaima! :D Mistä moinen kuva?

        Foto on selfie vuosien takaa. Parhaita näköiskuvia mitä arkistosta löytyy. Omasta mielestäni tyylikäs ja onnistunut.

        Kandee opetella heti, että joidenkin palstalaisten mölinöistä ei saa irti mitään tolkkua. Normi pelisääntö näillä hoodeilla.

        Samoin, hauska tavata! :D


      • Vampyyrinnittistäjö

        Onx noi Sellat niotäämlä?


      • Vampyyrinnittistäjö kirjoitti:

        Onx noi Sellat niotäämlä?

        Juurikin näin, sulle kolmas ovi oikealle ja istu hiljaa pimeässä komerossa loppu päivä. Pohdi elämäsi tyhjyyttä.


      • stella-33 kirjoitti:

        Foto on selfie vuosien takaa. Parhaita näköiskuvia mitä arkistosta löytyy. Omasta mielestäni tyylikäs ja onnistunut.

        Kandee opetella heti, että joidenkin palstalaisten mölinöistä ei saa irti mitään tolkkua. Normi pelisääntö näillä hoodeilla.

        Samoin, hauska tavata! :D

        Ei tuo kyllä selfieltä näytä. Tulee 1800-luku mieleen kuvasta ja naamiaiset! :) Ehkä sieltä arkistoista olisi löytynyt parempikin näköiskuva? Ompahan jotakin erikoista ja herättää uteliaisuuden painaa stella-33 linkkiä katsoakseen kuvaa tarkemmin! :)

        Eikö sitä vielä törmäillä täällä! Pitää jättää ilmeisesti rauhaan joittenkin ihmeelliset mölinät. :)


      • Rossiez
        stella-33 kirjoitti:

        Juurikin näin, sulle kolmas ovi oikealle ja istu hiljaa pimeässä komerossa loppu päivä. Pohdi elämäsi tyhjyyttä.

        Pöh mummuStella

        Piti mennä jononb viimeisexy...................

        Mutta siell akin olinjoku muu:(


      • STELLA92 kirjoitti:

        Ei tuo kyllä selfieltä näytä. Tulee 1800-luku mieleen kuvasta ja naamiaiset! :) Ehkä sieltä arkistoista olisi löytynyt parempikin näköiskuva? Ompahan jotakin erikoista ja herättää uteliaisuuden painaa stella-33 linkkiä katsoakseen kuvaa tarkemmin! :)

        Eikö sitä vielä törmäillä täällä! Pitää jättää ilmeisesti rauhaan joittenkin ihmeelliset mölinät. :)

        Harley Quinn hahmo stella-33n
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Harley_Quinn

        https://www.google.fi/search?tbs=simg:CAESugIJJq-R-eDbbioargILEKjU2AQaAggIDAsQsIynCBpiCmAIAxIozAbLEroU5wbaEqECuRTNBqMCuxTAIP4jwCyHLv0jxSyBLrksxiy7IBowoHoX5wj2biOL3UKW8UW8XBe57tKNrgcePSwcu7anb34XhOLizi254zAFyjTkwaYaIAQMCxCOrv4IGgoKCAgBEgQS3l0tDAsQne3BCRqbAQoYCgZmZW1hbGXapYj2AwoKCC9tLzAyenNuChgKBWRyZXNz2qWI9gMLCgkvbS8wMWQ0MGYKJwoTZmljdGlvbmFsIGNoYXJhY3RlctqliPYDDAoKL20vMDJoN2xrdAohCg5jb3N0dW1lIGRlc2lnbtqliPYDCwoJL20vMDRzNWpxChkKB2Nvc3R1bWXapYj2AwoKCC9tLzAyNTB4DA&q=harley quinn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwifl_S589XPAhXKF5oKHc0aBewQsw4IKw&biw=1600&bih=760#imgrc=_


    • En usko sinua vieläkään rossiksi. Eiköhän se ole jo selvä juttu.

      • Oskis

        Armseni Roe

        En voi käyttää nikkiä tällän0bkoneellå


        Olennnyh kyläqsså..............nnyh nåiißåbpåjokaan ol



        Mutììiiì ìiittää noiki six åaikaa,ku sääntuleet aTurkuun



        Njomnnjom


      • Oskis kirjoitti:

        Armseni Roe

        En voi käyttää nikkiä tällän0bkoneellå


        Olennnyh kyläqsså..............nnyh nåiißåbpåjokaan ol



        Mutììiiì ìiittää noiki six åaikaa,ku sääntuleet aTurkuun



        Njomnnjom

        Oot kyllä aikamoinen syötin pistäjä mutta mitäs mieltä olisit jos minä taas hommaisin jalkamiehiä liuta. onhan sulla on niiden jalkavaimojen kanssa kiire.
        😂


        Enhän minä voi elämääni jättää kunhan höpiset,eikä tuo ukko niitä jalkamiehiä tahtoisi. olen joskus kysellyt vähän kun puute tekee mieli mahdollisuuksia ongelmaa joten päätyttiin siihen tekniikkaa ja vesi paineeseen

        täällä pelataan just dance 2016 tuntuu kuin olisi nyt bileet päällä lasten kanssa 😍 noh eilen toi ostettiin että kaksi päivää jo.


    • Saunakommodri

      Woi Roseni

      Eiminulla olle koskaan naisen kanssa kiire

      Eivät neitset pikapanoista nauti yhtään

      Mm. Saxalaisten munkelloot helposti estää kliimaxin

      Shitun Sinä jaStella tulette resdensiini saunomaan....

      Täytyy Ybböskäikin saunaan kutsu.....hän voi tuoda munia iinmpal, ettei likat munanpuutetta valit aamullamunarossi

    • sönkkis

      Ammeamiraali anzzyn naakkakirjassa ei ole kuin Lääkelehtinen. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe