Kyllä vielä, kun ei ole pakkasenpuolelle paljonkaan, tarkenee vielä tällä kesäkäyttöön tarkoitetulla halvemmalla lämmittäjällä hyvinhii.
Vielä tarkenee
14
55
Vastaukset
On ihan sama onko Alde vai Truma, molemmilla pärjää niin kesät kuin talvet.
Itse olen Truman käyttäjä ja jos putkisto on hyvin suunniteltu ei tule ongelmia alle 30 asteen pakkasilla, se on testattu ainakin Hymerin integroidulla kopilla.
Nuo täällä höpöttäjät eivät ole todellisia matkailuajoneuvon käyttäjiä ainakaan kirjoittelustaan päätellen vaan jotain tyhjäpäitä jotka luulevat olevansa vitsikkäitä.
Olen matkaillut joka talvi sitten 1998 ja aina tarjennut Truma lämmöllä joskin ensimmäiseen italoautoon laitoin välipuhaltimen koska muutoin alkoviin ei juurikaan lämmintä riittänyt. Toisessakin autossa piti hieman justeerata lämmönjakoputkiston jakoa ja hyvä tuli. Lämpöä on aina riittänyt mutta sen jakautuminen ei ole ollut ihan optimissaan, se on kuitenkin parsittavissa kohdalleen.- Tyäeläkeläinen
Karavanaamari aina vaan tuosta Rumatikistä ja lihavasta muijastaan ,mutta kyllä ne on aloittelijan värkkejä nuo ilmalämmittäjä autot.
- karva_naamari
Muijan olen pitänyt laihana eikä Rumatikki ole rahasta kiinni, on pankissa rahoja, ei ole laitettu turhuuteen.Vieläkin reissataan.
Sitä vartenhan pankit ovat, että sinne voi setelipinkkoja säilöä. Ei niillä muuta virkaa olekaan!
Truma on nopea ja tehokas, nopeampi kuin Alde joka ominaisuus on ehdoton plussa satunnaisessa matkailussa. Tehoa riittää ainakin minulle ja kaasun kulutuskin on laskenut jos on mahdollisuus käyttää 1,5 kW sähköosuutta lämmityksessä.
Vielä reissataan kunnes terveys sen joskus tulee estämään.
- Rikaille
Hymmerimoppiilia on alettu muutamavuosi takaperin valmistaa rikkaille myös talvikäyttöön keskuslämmöllä.
- Seisotetaan
Ei kaikki keskuslämmityspirssilläkään talvehdi , ostetaan vaan rehvakuuttaan vaikka isoksikin velaksi.
- Reinonjoki
"Kyllä vielä, kun ei ole pakkasenpuolelle paljonkaan, tarkenee vielä tällä kesäkäyttöön tarkoitetulla halvemmalla lämmittäjällä hyvinhii."
Eikö olisi jo aika vaihtaa Kesä-Reino Talvi-Reinoon? - Reinonjoki
Reinottaa taas niin pirusti, Rumatikistä en virka mitään.
- ReinonSerkku
Oon saanu kakkosta asuntoautossa.
- Asjaonniin
Kyllä tarkenee halvemmallakin, on se sitten Rumatikki, tai mikä lie.
- Vapuksituuriin
Nuukuuksillani laitoin truma lämmittimellä olevan kopin. Kohtapuoliin laitan sen talviteloille. Täytyy muistaa laskea pois harmaakuset ja loiskauttaa tyhjäksi se seinäluukun takana oleva pölyimurin mallinen kasettivessa.
- Karva_naamari
Ei tämä Rumatikkikaan ilmainen ole.
- Remonttitouhua
Kaverilta meni Rumatikistä piirikortti, vaikka vaan suvella puhaltelee, liki tonnin remontti töineen.
- Tyäeläkeläinen
Kyllä meissä jokaisessa asuu pieni Rumatikki.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116