Vielä tarkenee

Merkkiunohtui

Kyllä vielä, kun ei ole pakkasenpuolelle paljonkaan, tarkenee vielä tällä kesäkäyttöön tarkoitetulla halvemmalla lämmittäjällä hyvinhii.

14

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ihan sama onko Alde vai Truma, molemmilla pärjää niin kesät kuin talvet.

Itse olen Truman käyttäjä ja jos putkisto on hyvin suunniteltu ei tule ongelmia alle 30 asteen pakkasilla, se on testattu ainakin Hymerin integroidulla kopilla.

Nuo täällä höpöttäjät eivät ole todellisia matkailuajoneuvon käyttäjiä ainakaan kirjoittelustaan päätellen vaan jotain tyhjäpäitä jotka luulevat olevansa vitsikkäitä.

Olen matkaillut joka talvi sitten 1998 ja aina tarjennut Truma lämmöllä joskin ensimmäiseen italoautoon laitoin välipuhaltimen koska muutoin alkoviin ei juurikaan lämmintä riittänyt. Toisessakin autossa piti hieman justeerata lämmönjakoputkiston jakoa ja hyvä tuli. Lämpöä on aina riittänyt mutta sen jakautuminen ei ole ollut ihan optimissaan, se on kuitenkin parsittavissa kohdalleen.

• Tyäeläkeläinen

Karavanaamari aina vaan tuosta Rumatikistä ja lihavasta muijastaan ,mutta kyllä ne on aloittelijan värkkejä nuo ilmalämmittäjä autot.

• karva_naamari

Muijan olen pitänyt laihana eikä Rumatikki ole rahasta kiinni, on pankissa rahoja, ei ole laitettu turhuuteen.Vieläkin reissataan.

• Sitä vartenhan pankit ovat, että sinne voi setelipinkkoja säilöä. Ei niillä muuta virkaa olekaan!

Truma on nopea ja tehokas, nopeampi kuin Alde joka ominaisuus on ehdoton plussa satunnaisessa matkailussa. Tehoa riittää ainakin minulle ja kaasun kulutuskin on laskenut jos on mahdollisuus käyttää 1,5 kW sähköosuutta lämmityksessä.

Vielä reissataan kunnes terveys sen joskus tulee estämään.

• Rikaille

Hymmerimoppiilia on alettu muutamavuosi takaperin valmistaa rikkaille myös talvikäyttöön keskuslämmöllä.

• Seisotetaan

Ei kaikki keskuslämmityspirssilläkään talvehdi , ostetaan vaan rehvakuuttaan vaikka isoksikin velaksi.

• Reinonjoki

"Kyllä vielä, kun ei ole pakkasenpuolelle paljonkaan, tarkenee vielä tällä kesäkäyttöön tarkoitetulla halvemmalla lämmittäjällä hyvinhii."

Eikö olisi jo aika vaihtaa Kesä-Reino Talvi-Reinoon?

• Reinonjoki

Reinottaa taas niin pirusti, Rumatikistä en virka mitään.

• ReinonSerkku

Oon saanu kakkosta asuntoautossa.

• Asjaonniin

Kyllä tarkenee halvemmallakin, on se sitten Rumatikki, tai mikä lie.

• Vapuksituuriin

Nuukuuksillani laitoin truma lämmittimellä olevan kopin. Kohtapuoliin laitan sen talviteloille. Täytyy muistaa laskea pois harmaakuset ja loiskauttaa tyhjäksi se seinäluukun takana oleva pölyimurin mallinen kasettivessa.

• Karva_naamari

Ei tämä Rumatikkikaan ilmainen ole.

• Remonttitouhua

Kaverilta meni Rumatikistä piirikortti, vaikka vaan suvella puhaltelee, liki tonnin remontti töineen.

• Tyäeläkeläinen

Kyllä meissä jokaisessa asuu pieni Rumatikki.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe