Kyllä vielä, kun ei ole pakkasenpuolelle paljonkaan, tarkenee vielä tällä kesäkäyttöön tarkoitetulla halvemmalla lämmittäjällä hyvinhii.
Vielä tarkenee
14
75
Vastaukset
On ihan sama onko Alde vai Truma, molemmilla pärjää niin kesät kuin talvet.
Itse olen Truman käyttäjä ja jos putkisto on hyvin suunniteltu ei tule ongelmia alle 30 asteen pakkasilla, se on testattu ainakin Hymerin integroidulla kopilla.
Nuo täällä höpöttäjät eivät ole todellisia matkailuajoneuvon käyttäjiä ainakaan kirjoittelustaan päätellen vaan jotain tyhjäpäitä jotka luulevat olevansa vitsikkäitä.
Olen matkaillut joka talvi sitten 1998 ja aina tarjennut Truma lämmöllä joskin ensimmäiseen italoautoon laitoin välipuhaltimen koska muutoin alkoviin ei juurikaan lämmintä riittänyt. Toisessakin autossa piti hieman justeerata lämmönjakoputkiston jakoa ja hyvä tuli. Lämpöä on aina riittänyt mutta sen jakautuminen ei ole ollut ihan optimissaan, se on kuitenkin parsittavissa kohdalleen.- Tyäeläkeläinen
Karavanaamari aina vaan tuosta Rumatikistä ja lihavasta muijastaan ,mutta kyllä ne on aloittelijan värkkejä nuo ilmalämmittäjä autot.
- karva_naamari
Muijan olen pitänyt laihana eikä Rumatikki ole rahasta kiinni, on pankissa rahoja, ei ole laitettu turhuuteen.Vieläkin reissataan.
Sitä vartenhan pankit ovat, että sinne voi setelipinkkoja säilöä. Ei niillä muuta virkaa olekaan!
Truma on nopea ja tehokas, nopeampi kuin Alde joka ominaisuus on ehdoton plussa satunnaisessa matkailussa. Tehoa riittää ainakin minulle ja kaasun kulutuskin on laskenut jos on mahdollisuus käyttää 1,5 kW sähköosuutta lämmityksessä.
Vielä reissataan kunnes terveys sen joskus tulee estämään.
- Rikaille
Hymmerimoppiilia on alettu muutamavuosi takaperin valmistaa rikkaille myös talvikäyttöön keskuslämmöllä.
- Seisotetaan
Ei kaikki keskuslämmityspirssilläkään talvehdi , ostetaan vaan rehvakuuttaan vaikka isoksikin velaksi.
- Reinonjoki
"Kyllä vielä, kun ei ole pakkasenpuolelle paljonkaan, tarkenee vielä tällä kesäkäyttöön tarkoitetulla halvemmalla lämmittäjällä hyvinhii."
Eikö olisi jo aika vaihtaa Kesä-Reino Talvi-Reinoon? - Reinonjoki
Reinottaa taas niin pirusti, Rumatikistä en virka mitään.
- ReinonSerkku
Oon saanu kakkosta asuntoautossa.
- Asjaonniin
Kyllä tarkenee halvemmallakin, on se sitten Rumatikki, tai mikä lie.
- Vapuksituuriin
Nuukuuksillani laitoin truma lämmittimellä olevan kopin. Kohtapuoliin laitan sen talviteloille. Täytyy muistaa laskea pois harmaakuset ja loiskauttaa tyhjäksi se seinäluukun takana oleva pölyimurin mallinen kasettivessa.
- Karva_naamari
Ei tämä Rumatikkikaan ilmainen ole.
- Remonttitouhua
Kaverilta meni Rumatikistä piirikortti, vaikka vaan suvella puhaltelee, liki tonnin remontti töineen.
- Tyäeläkeläinen
Kyllä meissä jokaisessa asuu pieni Rumatikki.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186854Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474542Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723692Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272724Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282431Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001408Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361021- 88888