Vielä tarkenee

Merkkiunohtui

Kyllä vielä, kun ei ole pakkasenpuolelle paljonkaan, tarkenee vielä tällä kesäkäyttöön tarkoitetulla halvemmalla lämmittäjällä hyvinhii.

14

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ihan sama onko Alde vai Truma, molemmilla pärjää niin kesät kuin talvet.

Itse olen Truman käyttäjä ja jos putkisto on hyvin suunniteltu ei tule ongelmia alle 30 asteen pakkasilla, se on testattu ainakin Hymerin integroidulla kopilla.

Nuo täällä höpöttäjät eivät ole todellisia matkailuajoneuvon käyttäjiä ainakaan kirjoittelustaan päätellen vaan jotain tyhjäpäitä jotka luulevat olevansa vitsikkäitä.

Olen matkaillut joka talvi sitten 1998 ja aina tarjennut Truma lämmöllä joskin ensimmäiseen italoautoon laitoin välipuhaltimen koska muutoin alkoviin ei juurikaan lämmintä riittänyt. Toisessakin autossa piti hieman justeerata lämmönjakoputkiston jakoa ja hyvä tuli. Lämpöä on aina riittänyt mutta sen jakautuminen ei ole ollut ihan optimissaan, se on kuitenkin parsittavissa kohdalleen.

• Tyäeläkeläinen

Karavanaamari aina vaan tuosta Rumatikistä ja lihavasta muijastaan ,mutta kyllä ne on aloittelijan värkkejä nuo ilmalämmittäjä autot.

• karva_naamari

Muijan olen pitänyt laihana eikä Rumatikki ole rahasta kiinni, on pankissa rahoja, ei ole laitettu turhuuteen.Vieläkin reissataan.

• Sitä vartenhan pankit ovat, että sinne voi setelipinkkoja säilöä. Ei niillä muuta virkaa olekaan!

Truma on nopea ja tehokas, nopeampi kuin Alde joka ominaisuus on ehdoton plussa satunnaisessa matkailussa. Tehoa riittää ainakin minulle ja kaasun kulutuskin on laskenut jos on mahdollisuus käyttää 1,5 kW sähköosuutta lämmityksessä.

Vielä reissataan kunnes terveys sen joskus tulee estämään.

• Rikaille

Hymmerimoppiilia on alettu muutamavuosi takaperin valmistaa rikkaille myös talvikäyttöön keskuslämmöllä.

• Seisotetaan

Ei kaikki keskuslämmityspirssilläkään talvehdi , ostetaan vaan rehvakuuttaan vaikka isoksikin velaksi.

• Reinonjoki

"Kyllä vielä, kun ei ole pakkasenpuolelle paljonkaan, tarkenee vielä tällä kesäkäyttöön tarkoitetulla halvemmalla lämmittäjällä hyvinhii."

Eikö olisi jo aika vaihtaa Kesä-Reino Talvi-Reinoon?

• Reinonjoki

Reinottaa taas niin pirusti, Rumatikistä en virka mitään.

• ReinonSerkku

Oon saanu kakkosta asuntoautossa.

• Asjaonniin

Kyllä tarkenee halvemmallakin, on se sitten Rumatikki, tai mikä lie.

• Vapuksituuriin

Nuukuuksillani laitoin truma lämmittimellä olevan kopin. Kohtapuoliin laitan sen talviteloille. Täytyy muistaa laskea pois harmaakuset ja loiskauttaa tyhjäksi se seinäluukun takana oleva pölyimurin mallinen kasettivessa.

• Karva_naamari

Ei tämä Rumatikkikaan ilmainen ole.

• Remonttitouhua

Kaverilta meni Rumatikistä piirikortti, vaikka vaan suvella puhaltelee, liki tonnin remontti töineen.

• Tyäeläkeläinen

Kyllä meissä jokaisessa asuu pieni Rumatikki.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      118
      6854
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      47
      4542
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3692
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2724
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      28
      2431
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1906
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      200
      1408
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1224
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      36
      1021
    10. Pahastuisitko

Jos tietäisit, että katselen lähes päivittäin kuviasi? Miehelle
      Ikävä
      88
      888
    Aihe