Auervaarat/huijarit

Tummenevatillat

Kannattaa lukea Monikulttuuriset suhteet/ Kuinka moni palstan nainen tunnustaa.

15

725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahahahahaha

ja sä et siis kelvannut yhdellekään naiselle hahahahahahahahahaaaaaa

• auervaarankokenut

Kirja: Mitä pahaa on pilvilinnoissa

• smokkimiehet

Huijaa, valehtelee, pyytää rahaa lyhyen tuttavuuden jälkeen, useamman naisen kanssa ilmeisesti vapaassa parisuhteessa. Voi esiintyä eri nimillä. Pääkaupunki seutu .. Miksihän nämä auervaara tyypit viihtyy kylpylöissä. Hälytyskellojen pitäisi siinä vaiheessa soida jos erilaisilla verukkeilla aletaan pyytää rahaa.

• iltasanomattänään

Metsästää varakkaita vanhoja naisia.

• Hyhyhyhy

Kuitenkin yleisimmin feikki profiili on naisen teoksia. Mies tulee huijatuksi, mutta ei ala sitä julkisesti itkemään! Nainen esittää entisen miehen kaltoin kohtelemaan nyrkin ja hellan välissä ollutta...

• Boss60

Kannattaa lukea iltasanomat tänään.
        Aiheesta siellä enemmän.

• eitähänkeksimitään1

Auervaara voi olla myös ihan tavallinen, supisuomalainen mies. Yksi tällainen jatkaa naisten kusettamista keski-uudellamaalla. Valoja päälle naiset jos törmäätte vähän yli viisikymppiseen, kivannäköiseen ja rotevaan mieheen....

• motoristitpahimpia

Kuulostaa tutulta...tosin tämä pelimies on jo 55v. Mieluusti jakaa kuvaansa s.postissa. Heti haluaa treffata. Etsii elämänsä rakasta. Tosiasiassa sitoutumiskyvytön. On vielä edellisen kanssa, kun etsii jo uutta. Tumma, roteva, osaa kietoa pauloihinsa, pitää leikeistä... pari viikkoa, kuukautta. Sitten uutta peliin.

• seontätäpäivää

auervaaroja on kaikkialla,joka pahenee vuosi vuodelta!
      Ja mitä enemmän on ikää sitä kokeneempi on!

• gugigivihihiho

Tulin myös huijatuksi. Tosin huijari oli ihan oma ex kultamussukka, jonka kanssa olin avioliitossa parikymmentä vuotta. Ukko vei rahat ja talon. Ei kuulunut minulle mitään, kun hän oli kaiken maksanut. Minä kun hoidin lapsia kotona suurimman osan ajastani. Jos asiaa lähtee puimaan oikeuteen, vie lakimies rahat ja talon. Mikä vihellellen tulee se laulaen menee, vai miten se oli. Väliäkö tuolla. Toivon että jää kuitenkin lapsille perinnöksi mökki.

• Angelina2017

Miten lakimies voi viedä talon jos ukko sen jo vei? :)

Vaikka ukkosi olisikin kaiken maksanut ja sen mukaan omistaisi kaiken...ei se ihan noin mustavalkoista ole. Selvitäpä kunnaltasi onko sinulla mahdollisuutta saada edullista oikeusavustajaa sitä kautta. Eivät myöskään pienet asianajotoimistot maltaita peri, sillä tämmöiset tapaukset ovat heille useasti lähes rutiinia.

Googleta tasa "tasinko"!

Aurinkoista kevättä sinulle!

T. Vastaavan vuosi sitten kokenut, mutta joka sitten kuitenkin sai hieman tasausta tileihin ketään ryöväämättä tai kuluihin katkeamatta. Tyydyin jopa vähempään kuin mihin mahdollisuus olisi ollut.....

• ITSENSÄPETTÄMISTÄ

Entäs jos toinen osapuoli on vielä laki asian tuntija?
      Niin eipä siinä "tyhjän päälle" oleva osapuoli paljon mahda mitään.
      Varsinkin koko touhu "nusertaa" toisen,että siinä pitäisi sitten jaksaa taistella omasta oikeuksistaan.
      En ainakaan itse pahemmin arvosta häntäheikkijä tai lentäviä pirkkoja!
      GOOGLESTA löytyY kylläkin paljon aiheesta viittavaa asiaa esim. yli aktiivinen seksuaalisuus -->tarve.fi-->pakon omainen seksin tarve
      Paljon muutakin löytyy kyllä....
      Kuten olen aina ajatellut,et yli aktiivinen seksuaalisuus viittaa siihen,että tällä ihmisellä on itsensä kanssa suuria ja paljon ongelma,jotka hän itse kieltää kaikilta ja myös iseltään pois. Siksi reagoi hyvinkin "ärhäkästi",kun kysenalasteaan häntä.
      Oireet ovat hyvin samanlaiset,kuin esim. jotka syövät makean himoon ja yms. vastavaa......alkoholismi.......jne.......

• vielävähänrahaa

tänään 09.06.2017 Ilta-Sanomat taas jälleen juttu " Sairaanhoitaja" Auervaarasta.
      Herätkää naiset, ennen kuin on myöhäistä. Jos muutaman tapaamiskerran jälkeen ylitetään laitanata rahaa ihmeellisillä verukkeilla, suhde poikki.

• bossiskät

Kaikki hyvin kello näkyy, kuka maksoi?

• Locumlocum

Oulun auervaarat ulkomaalaisissa?
      Minkä näköisiä tyyppejä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe