Ostin tänään näkkileipää, ja 400g voita. Aiempien kokemuksien mukaan 400g riittää sopivasti yhdelle näkkäripaketille.
Milloin viimeksi olette syöneet näkkileipää?
Näkkileipä
16
111
Vastaukset
- keittiöekspertti
2 viikkoa sitten
- näkkiävuanuamaa
näkkileepä o hyvvee ite ainaki tykkeen jyrsiä leipää oo tullu syötyä mutta näkkäri mennee
- Tikkaaja
90-luvulla. Pidän mausta, mutten koostumuksesta. Kovan pinnan rouskutus pistelee kitalakeen. Tekee kipiääää.
- 55bc99
Köyhän kaverini luona toissapäivänä, sillä köyhimyksellä ei ollut edes voita
- jopasonon
tiältä löötyy voeta ja evästä tule ihmeessä
Onko voita myynnissä 400g paketeissa? Minä olen nähnyt vain 500g ja 250g paketteja.
Ai niin ja näkkileipäkysymykseen unohdin vastata: kaupan gluteeniton näkkäri on pahaa, en osta, vaan teen itse jos tarviin.
- m-i-e-s
Margariini saattaa olla niin vaikea ja vahva sana. (Aloittaja saattaa rikkoa EU:n direktiiviä käyttämällä margariinista nimeä voi, taitaa tuo 400g sisältää osan kasvirasvaa =P)
Mitä aloittajan kysymykseen tulee, niin viimeisin näkkäri taitaa olla Syyskuun alkupuolelta. - m-i-e-s
m-i-e-s kirjoitti:
Margariini saattaa olla niin vaikea ja vahva sana. (Aloittaja saattaa rikkoa EU:n direktiiviä käyttämällä margariinista nimeä voi, taitaa tuo 400g sisältää osan kasvirasvaa =P)
Mitä aloittajan kysymykseen tulee, niin viimeisin näkkäri taitaa olla Syyskuun alkupuolelta.Toki saattaa olla, että kyseessä on kaksi 200g pakettia. =P
Jeps, tämä on tärkeä kysymys johon tarttisi ehdottomasti saada selvyys. Muutenhan tässä herää epäilys siitä että aloittaja trollaa tai peräti valehtelee meille, prkl!
Ah, kiitos tiedosta!
Mietin nyt vielä tuota että onkohan tuommoisessa rasiassa ostettuna sitten kalliimpaa ja toisaalta luulisi olevan epäkäytännöllistäkin kun pitää sitä kovaa voita tuolta kaivella sen sijaan että leikkaisi siististi semmoisesta perinteisestä paketista.- frfrfrfrfrfr
stellaria81 kirjoitti:
Ah, kiitos tiedosta!
Mietin nyt vielä tuota että onkohan tuommoisessa rasiassa ostettuna sitten kalliimpaa ja toisaalta luulisi olevan epäkäytännöllistäkin kun pitää sitä kovaa voita tuolta kaivella sen sijaan että leikkaisi siististi semmoisesta perinteisestä paketista.Iso kuuma lasikuppi rasian päälle
http://www.herkkusuu.fi/katevin-tapa-pehmentaa-kylma-voi-nopeasti/ stellaria81 kirjoitti:
Ai niin ja näkkileipäkysymykseen unohdin vastata: kaupan gluteeniton näkkäri on pahaa, en osta, vaan teen itse jos tarviin.
Tuleeko kalliimmaksi itsetehden?
frfrfrfrfr kirjoitti:
Löytyy 400g
http://www.valio.fi/tuotteet/voi-ja-muut-rasvat/valio-voi-poytarasia-normaalisuolainen/#400-g-rasiaJuuri tuollaista voita ostin
pujottelija kirjoitti:
Tuleeko kalliimmaksi itsetehden?
Tuon tyyppisellä ohjeella tulee kyllä paljon halvemmaksi kuin valmis gluteeniton näkkäri (joka on halvimmillaankin lähes kympin kilolta). Paljon parempaa on kuin ostettu, eikä edes tarvitse voita päälle, kun on kohtuullisen rasvaista muutenkin.
http://gluteenitonmuumimamma.fi/leivat/paras-gluteeniton-nakkileipa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510942
- 827349
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445374- 725323
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362895
- 402400
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372259