Näkkileipä

Ostin tänään näkkileipää, ja 400g voita. Aiempien kokemuksien mukaan 400g riittää sopivasti yhdelle näkkäripaketille.

Milloin viimeksi olette syöneet näkkileipää?

16

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keittiöekspertti

2 viikkoa sitten

• näkkiävuanuamaa

näkkileepä o hyvvee ite ainaki tykkeen jyrsiä leipää oo tullu syötyä mutta näkkäri mennee

• Tikkaaja

90-luvulla. Pidän mausta, mutten koostumuksesta. Kovan pinnan rouskutus pistelee kitalakeen. Tekee kipiääää.

• 55bc99

Köyhän kaverini luona toissapäivänä, sillä köyhimyksellä ei ollut edes voita

• jopasonon

tiältä löötyy voeta ja evästä tule ihmeessä

• Onko voita myynnissä 400g paketeissa? Minä olen nähnyt vain 500g ja 250g paketteja.

• Ai niin ja näkkileipäkysymykseen unohdin vastata: kaupan gluteeniton näkkäri on pahaa, en osta, vaan teen itse jos tarviin.

• m-i-e-s

Margariini saattaa olla niin vaikea ja vahva sana. (Aloittaja saattaa rikkoa EU:n direktiiviä käyttämällä margariinista nimeä voi, taitaa tuo 400g sisältää osan kasvirasvaa =P)

Mitä aloittajan kysymykseen tulee, niin viimeisin näkkäri taitaa olla Syyskuun alkupuolelta.

• m-i-e-s
        m-i-e-s kirjoitti:

Margariini saattaa olla niin vaikea ja vahva sana. (Aloittaja saattaa rikkoa EU:n direktiiviä käyttämällä margariinista nimeä voi, taitaa tuo 400g sisältää osan kasvirasvaa =P)

Mitä aloittajan kysymykseen tulee, niin viimeisin näkkäri taitaa olla Syyskuun alkupuolelta.

Toki saattaa olla, että kyseessä on kaksi 200g pakettia. =P

• Jeps, tämä on tärkeä kysymys johon tarttisi ehdottomasti saada selvyys. Muutenhan tässä herää epäilys siitä että aloittaja trollaa tai peräti valehtelee meille, prkl!

• Ah, kiitos tiedosta!

Mietin nyt vielä tuota että onkohan tuommoisessa rasiassa ostettuna sitten kalliimpaa ja toisaalta luulisi olevan epäkäytännöllistäkin kun pitää sitä kovaa voita tuolta kaivella sen sijaan että leikkaisi siististi semmoisesta perinteisestä paketista.

• frfrfrfrfrfr
        stellaria81 kirjoitti:

Ah, kiitos tiedosta!

Mietin nyt vielä tuota että onkohan tuommoisessa rasiassa ostettuna sitten kalliimpaa ja toisaalta luulisi olevan epäkäytännöllistäkin kun pitää sitä kovaa voita tuolta kaivella sen sijaan että leikkaisi siististi semmoisesta perinteisestä paketista.

Iso kuuma lasikuppi rasian päälle

http://www.herkkusuu.fi/katevin-tapa-pehmentaa-kylma-voi-nopeasti/

• stellaria81 kirjoitti:

Ai niin ja näkkileipäkysymykseen unohdin vastata: kaupan gluteeniton näkkäri on pahaa, en osta, vaan teen itse jos tarviin.

Tuleeko kalliimmaksi itsetehden?

• frfrfrfrfr kirjoitti:

Löytyy 400g

http://www.valio.fi/tuotteet/voi-ja-muut-rasvat/valio-voi-poytarasia-normaalisuolainen/#400-g-rasia

Juuri tuollaista voita ostin

• pujottelija kirjoitti:

Tuleeko kalliimmaksi itsetehden?

Tuon tyyppisellä ohjeella tulee kyllä paljon halvemmaksi kuin valmis gluteeniton näkkäri (joka on halvimmillaankin lähes kympin kilolta). Paljon parempaa on kuin ostettu, eikä edes tarvitse voita päälle, kun on kohtuullisen rasvaista muutenkin.

http://gluteenitonmuumimamma.fi/leivat/paras-gluteeniton-nakkileipa/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10942
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7349
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5374
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      72
      5323
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4658
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4123
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2968
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2895
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2400
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      37
      2259
    Aihe