Mikä naisille kelpaa?

SuomiKarju

Olen 19-vuotias mies. Minulla on vaaleat hiukset ja olen 180 cm pitkä ja paino on 80-85
Urheilua en suuremmin harrasta pari kertaa viikossa käyn lenkillä ja teen paljon ulkotöitä. Mutta olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja olen leveäharteinen. En juo mutta poltan kyllä ja syön terveellisesti. Luonteeltani olen kiltti epäitsekäs empaattinen ja omistushaluinen ja rauhallinen en joudu helposti tappeluun koska asiat pitää hoitaa puhumalla . Olen myös vanhanaikainen vaikka olen vasta 19 kunniotan myös vanhempaa ikäluokkaa. Olen kylläkin hieman ujo vaikka sitä ei uskoisi heti koska olen karski. Ihmettelen siis miksi minä en ole saanut vielä naista kyllähän olen ihastunut kymmeniä kertoja mutta en ujouden takia ole lähestynyt ja moni tyttö on ollu ihastunut minuun mutta koska olen "mörkö" minua on ehkä pelätty hieman ja olen monia kertoja katunut kun en tehnyt aloitetta.

7

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuomiKarju

      Lisään vielä että olen myös rehellinen ja luotettava

    • c6y

      Otsikko on harhaanjohtava. Käsittääkseni et ole edes kokeillut, kelpaisitko. Luettelemasi ominaisuudet joko pitävät paikkansa tai sitten eivät. Itse voi olla vaikea arvioida niin ulkoisia kuin sisäisiäkin piirteitään. Yksi todella tärkeä tekijä on, oletko töissä tai opiskeletko tavoitteellisesti. Jos et kumpaakaan, se on yleensä pitkä miinus.

      Tekstistäsi ei kyllä tullut esiin mitään erityisen ansiokasta, jos ei huonojakaan puolia - paitsi ehkä omistushaluisuus, mutta senkin voi ymmärtää monella tavalla. Jos et koskaan ole seurustellut, et tiedä itsekään, miten todellisuudessa suhtautuisit seurustelukumppaniin.

      • SuomiKarju

        no tällä hetkellä olen työtön mutta opiskelu ei ole hullumpi ajatus: Toisaalta huonoin
        ominaisuuteni taitaa olla pessimismi


    • Yxinainen

      Ei naiset siitä välitä, onko mies töissä tai opiskeleeko. Enemmän naisia kiinnostaa, onko mies älykäs ja välittääkö mies yleensä mistään mitään. Jos miehellä ei ole minkäänlaisia harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita tai mielipiteitä, niin se antaa aika tylsän kuvan.

    • primitface

      jotkin naiset haluu miehen joka elättää naisen lopunikää

    • iiit

      Ei niille kelpaa mikään eli olet vaan oma ittes.

    • jepajeewee

      "mutta en ujouden takia ole lähestynyt ja moni tyttö on ollu ihastunut minuun"
      ...eli et ole tehnyt mitään asian eteen. Melkein aina naiset haluavat, että mies tekee aloitteen. Siinäpä se. Pyydät treffeille seuraavalla kerralla.

      Aloita opiskelu alalla joka sua kiinnostaa ja/tai etsi duunia. Myöhemmin työttömyydestä tulee paha rasite naisia jahdatessa, mutta nuorilla tilanne ei ole vielä niin paha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe