Mitä tehdä....

Katerkkkk

Olen seurustellut puolisen vuotta miehen kanssa. Välimatkaa meillä on noin 70 kilsaa. Mutta nyt viime viikkojen aikana tullut tunne että tämä ei toimi. Pidän hänestä kyllä ei siinä mitään mutta toisaalta en nää tulevaisuutta yhdessä että muuttaisimme yhteen joskus tms.... tunne ajoittain ollut kesäkuusta lähtien yksien festareiden osalta kun oli niin kännissä ettei päässyt sisään ja en pidä siitä että joka kerta vedetään kännit ja tolkku pois. Itse olen erittäin sosiaalinen ihminen mutta sitten taas hän ei... mutta nyt tunne vahvistunut. Ongelma myös se että hänellä ja minulla lapsia. Silloin kun hänellä ei lapsia niin itse olen töissä koska teen 2 vuorotyötä. Ajattelin alkuun että välimatka ei ongelma. Viestittelyt harventuneet vähän molemmilta. Ensi viikolla pitäisi nähdä mutta jos tällainen tunne niin en pysty. Ja lapset ovat silloin minulla joten hankala puhua tästä asiasta tuolloin.

3

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellisyy_kannattaa

No kun on kyse tunneliitosta, keskustelua pitäisi kyllä käydä ihan koko ajan. Kannattaisi kertoa toiselle rehellisesti niistä syistä, joiden takia itselle on syntynyt epäluottamus mm. yhteistä tulevaisuutta kohtaan, muutenhan asiat jäävät hampaankoloon ja alkavat ajan myötä vaivata vain entistäkin enemmän.

• Oppiliini1

Mitähän jos kohottaisit rimaasi paljon paljon korkeammalle valitessasi aviomiesehdokasta?
      Vai kelpaako sinulle heti ensimmäinen räkäkännissä esiintyvä? Miten kovin surkeaa! Ja vielä kummallakin lapsia!

Voisitko keskittäytyä täysillä lapsiisi niinä harvoina päivinä jotka saat viettää heidän kanssaan. Sillon kun et saa lapsia, kehitä henkisesti itseäsi, opi uutta niin että voit olla parempi äiti ja roolihahmo lapsillesi.
      Sijoittamalla itseesi( oppimalla uutta) sinä käyttäisit aikasi miljoona kertaa arvokkaammin kuin miten nyt olet suunnitellut vähäisen vapaan ajan käytön.

• sinkkumies40-

Tokihan se kannattaa juoppo ottaa kumppaniksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      57
      2400
    2. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      66
      2233
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      154
      1996
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1885
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      132
      1669
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      57
      1240
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1231
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1125
    9. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      149
      1045
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      921
    Aihe