Mitä tehdä....

Katerkkkk

Olen seurustellut puolisen vuotta miehen kanssa. Välimatkaa meillä on noin 70 kilsaa. Mutta nyt viime viikkojen aikana tullut tunne että tämä ei toimi. Pidän hänestä kyllä ei siinä mitään mutta toisaalta en nää tulevaisuutta yhdessä että muuttaisimme yhteen joskus tms.... tunne ajoittain ollut kesäkuusta lähtien yksien festareiden osalta kun oli niin kännissä ettei päässyt sisään ja en pidä siitä että joka kerta vedetään kännit ja tolkku pois. Itse olen erittäin sosiaalinen ihminen mutta sitten taas hän ei... mutta nyt tunne vahvistunut. Ongelma myös se että hänellä ja minulla lapsia. Silloin kun hänellä ei lapsia niin itse olen töissä koska teen 2 vuorotyötä. Ajattelin alkuun että välimatka ei ongelma. Viestittelyt harventuneet vähän molemmilta. Ensi viikolla pitäisi nähdä mutta jos tällainen tunne niin en pysty. Ja lapset ovat silloin minulla joten hankala puhua tästä asiasta tuolloin.

3

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellisyy_kannattaa

      No kun on kyse tunneliitosta, keskustelua pitäisi kyllä käydä ihan koko ajan. Kannattaisi kertoa toiselle rehellisesti niistä syistä, joiden takia itselle on syntynyt epäluottamus mm. yhteistä tulevaisuutta kohtaan, muutenhan asiat jäävät hampaankoloon ja alkavat ajan myötä vaivata vain entistäkin enemmän.

    • Oppiliini1

      Mitähän jos kohottaisit rimaasi paljon paljon korkeammalle valitessasi aviomiesehdokasta?
      Vai kelpaako sinulle heti ensimmäinen räkäkännissä esiintyvä? Miten kovin surkeaa! Ja vielä kummallakin lapsia!

      Voisitko keskittäytyä täysillä lapsiisi niinä harvoina päivinä jotka saat viettää heidän kanssaan. Sillon kun et saa lapsia, kehitä henkisesti itseäsi, opi uutta niin että voit olla parempi äiti ja roolihahmo lapsillesi.
      Sijoittamalla itseesi( oppimalla uutta) sinä käyttäisit aikasi miljoona kertaa arvokkaammin kuin miten nyt olet suunnitellut vähäisen vapaan ajan käytön.

    • sinkkumies40-

      Tokihan se kannattaa juoppo ottaa kumppaniksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe