Mistä kaupasta tai nettifirmasta löytyy ylipolvensaappaat tai reisisaappaat?
Mieluumin oikeaa nahkaa ja matalat korot. Tietysti mustat.
Laittakaa hyviä linkkejä, kiitos.
Ylipolvensaappat
13
1479
Vastaukset
- PantaLaukku
"Tietysti mustat" ? Russian kasakka boots..... ;) Käveletkö vielä jalkaterät sisäänpäin ?
- KuvatKyrvänKorvissa
M52Hki kirjoitti:
Lisää tällaisia Saapasjalkanaisia !
TukinUittoonko herra on menossa ? Kokoa 52 sopii kyllä vesisukseiluunkin :))
- Yliikivanha
Kirjoita hakukoneen hakukenttään "mustat ylipolvensaappaat" ja paina enteriä. Hakutuloksista löytyy kyllä paljon ylipolvensaapasnettikauppoja. Mm. Zalando, Kip Kop Store, Bubbleroom, ShopAlike jne ...
- BootsWomen
Aloittajalle maatalouskaupasta "lantasaappaat"
No,saapasjalkanainen,joko olet löytänyt haluamasi kaltaiset mustat pitkävartiset saappaat...😯?
- KorkoaKorolle
Hirveitä noi kasakkatossut, lantabootshit !
- Saapastus
KorkoaKorolle kirjoitti:
Hirveitä noi kasakkatossut, lantabootshit !
Varret yli polven ja matalat kannat. Siinäpä saappaat myös minun makuuni. Hankkimaan vaan, arvon naiset!
- saapasjalkakissa77
Ärsyttävän pitkät toimitusajat, kaikilla myyjillä on kyllä sivuilla olevinaan saappaita, mutta kun tilaat niin menee kaksi tai kolmeviikkoa, eli he tilaavat vasta ne jostain kun saavat tilauksen ja rahat. Ei paljon riskiä ole yrittäjällä... Wickediltä tilasin Adore 3000 valkoiset saappaat kaksi vuotta sitten, raha kyllä kelpas mutta ei oo saappaita näkynyt..
- LeatherLoverHki
Oikeesti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859