Olin käyttänyt vasta kuukauden, kun sattui 3 päivän tauko lääkkeestä. Olosta tuli sietämätön, kun pahoinvointia aiheuttava huimaus alkoi.
Muuten kyllä olen tyytyväinen kyseiseen mielialalääkkeeseen, mutta riippuvuus syntyy käsittämättömän nopeaa ja vieroitusoireita ei varmasti voi sietää kukaan.
Muuten kyllä olen tyytyväinen kyseiseen mielialalääkkeeseen, mutta riippuvuus syntyy käsittämättömän nopeaa ja vieroitusoireita ei varmasti voi sietää kukaan.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Mä söin kyseistä lääkettä 4,5 v ja sit, ku lopetin sen nii vierotusoireet oli jotain kamalaa. Kauheita sähköiskuntuntemuksia ja vapinaa tuli, että kyllä se riippuvuus syntyy äkkiä.
Juu, nuo sähköiskun tuntemukset aivoissa ovat mullekin tuttua, mutta niitä ei passaa mainita lääkärille, pitävät hulluna. Kokemusta on.
Venlafaksiini ja Paroksetiini on SSRI-lääkkeiden kategoriassa niitä joista kuvataan tulevan pahimpia viekkareita.
Mulle ei ikinä ole tullut lääkkeistä vieroitusoireita edes pitkään jatkuneen käytön seurauksesta. Venlafaxin ainoa ja oireet sietämättömät. SSRI -lääkkeistä käyttänyt vuosia sitten Seronilia ja sitäkin pitkään, eikä mitään vieroitusoireita, paitsi yllämainittu sähköiskut kallon sisällä, mutta ne ovat siedettäviä.