Yksinäiset juo usein paljon alkoholia.
Oletteko kännissä?
38
136
Vastaukset
- ViinaVittuVapaus
VIINA VITTU VAPAUS!
Kyllä, koska olen juoppo. Viina on tässä tapauksessa naisen korvike ja fiilis on erinomainen. Tosin paljon parempi ja terveellisempi vaihtoehto olisi kannabis, jonka käyttäjäksi siirtyisin heti jos siihen olisi mahdollisuus.
- enholissi
Lirtan pullon junu kossua jä olustet janoon.
- sympatiat
Älkää ainakaan uskotelko itsellenne, että juominen loppuisi jos vain saisitte vaimon.
Tää maa on täynnä tarinoita että alkoholisti on juonut iteltään vaimon, talon, perheen, työpaikan ja koko elämänsä.
Minunki suvussa näin on toimineen kaikki miehet.
Ja kyllä, myös itse olen alkoholisti. Siksi en aio koskaan seurustella koska tajuan kyllä, ettei tää tuu loppumaan vaan juon vaikka salaa. Alkoholisti on aina myös valehtelija: en juo enää, en juo enää, en juo enää.
Tämä on ällöttävä, itsensävihaajien sairaus.- 10plus11
Ainakin minun juominen loppui heti kun sain naisen. Suhdetta kesti kolme vuotta ja juomiseni olivat korkeintaan saunakalja. En ole koskaan juonu niin vähän tai käytännössä ollenkaan kun ollessani suhteessa. Humalahakuisesti en silloin kertaakaan. Kun ero tuli aloin taas juomaan ja sinkkuna lähes joka viikonloppu kännissä kuten ennen suhdettakin.
- sympatiat
10plus11 kirjoitti:
Ainakin minun juominen loppui heti kun sain naisen. Suhdetta kesti kolme vuotta ja juomiseni olivat korkeintaan saunakalja. En ole koskaan juonu niin vähän tai käytännössä ollenkaan kun ollessani suhteessa. Humalahakuisesti en silloin kertaakaan. Kun ero tuli aloin taas juomaan ja sinkkuna lähes joka viikonloppu kännissä kuten ennen suhdettakin.
Jotkut onnistuu, mun veli myös lopetti naisen takia juomisen. Oli juomatta 8 vuotta ja ratkes. Vaimo ja lapset lähti.
Se oli kyllä kunnioitettavan pitkä aika.
En usko että ite pystyisin samaan. Mun pää vaatii nollausta.
- jokumies83
Joku muu saa juoda puolestani :) Ei ole tullut koskettuakaan alkoon moneen vuoteen, baarit mölyisine ympäristöineen ei kiinnosta tippaakaan.
- Tekniikkasukeltaja
Kello on puoli kahdeksan ja mä oon ihan naamat.
(Naurua)- Tekniikkasukeltaja
Yleensäkin Kalliossa selvänä esiintyminen on jotenkin... yltiöromanttista.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Yleensäkin Kalliossa selvänä esiintyminen on jotenkin... yltiöromanttista.
(Hihitystä)Jos astut kadulle selvinpäin, katunäkymään tulee särö.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Jos astut kadulle selvinpäin, katunäkymään tulee särö.
(Reps)Rappioalkoholisoitunut Therese Johaug, entinen hiihtoprinsessa muutti eilen Joe Bobin naapuriin. He tapasivat toisensa taloyhtiön kuivaushuoneessa.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Rappioalkoholisoitunut Therese Johaug, entinen hiihtoprinsessa muutti eilen Joe Bobin naapuriin. He tapasivat toisensa taloyhtiön kuivaushuoneessa.
(Naurua)Ripustellessaan alusvaatteitaan narulle, Therese huomasi komean miehen naukkailevan vinkkuflindasta oviaukossa. Tämä oli rennonpuoleinen sälli, sillä ei mikään nipottaja näin toimisi. Therese pyysi hönpsyt, sillä häntä vielä hieman ahdisti.
Joe Bob ja Therese tulivat hyvin juttuun.
Ripustellessaan alusvaatteitaan narulle, Therese huomasi komean miehen naukkailevan vinkkuflindasta oviaukossa. Tämä oli rennonpuoleinen sälli, sillä ei mikään nipottaja näin toimisi. Therese pyysi hönpsyt, sillä häntä vielä hieman ahdisti.
Joe Bob ja Therese tulivat hyvin juttuun.
(Hihitystä)Pyykkikoriin piilotettu viinilasi kilahti johonkin Theresen kaivettua sirojalkaisen muotovalion esiin. Joe Bob virnisti ja täytti Theresen lasin.
- Tervetuloa. Mun nimi on Joe Bob.
Therese hymyili kauniisti ja odotti mieheltä jotain tissikommenttia, mutta sellaista ei tullut.
Pyykkikoriin piilotettu viinilasi kilahti johonkin Theresen kaivettua sirojalkaisen muotovalion esiin. Joe Bob virnisti ja täytti Theresen lasin.
- Tervetuloa. Mun nimi on Joe Bob.
Therese hymyili kauniisti ja odotti mieheltä jotain tissikommenttia, mutta sellaista ei tullut.
(Reps)- Pidätkö pesukoneorgasmeista? Suoraviivainen ja moniselitteisesti piikikäs Joe Bob kysyi. Therese näytti tyttömäisen hämmentyneeltä.
Joe Bob avasi pesukoneen luukun ja heitti karvahattunsa sisään. Sitten hän pamautti luukun kiinni, nosti Theresen suuren koneen päälle istumaan ja käynnisti sen.
Theresestä tuntui että hän oli löytänyt oman seksuaalisuutensa vasta näin myöhällä iällä ja elämänsä ja uransa rappiossa.
- Pidätkö pesukoneorgasmeista? Suoraviivainen ja moniselitteisesti piikikäs Joe Bob kysyi. Therese näytti tyttömäisen hämmentyneeltä.
Joe Bob avasi pesukoneen luukun ja heitti karvahattunsa sisään. Sitten hän pamautti luukun kiinni, nosti Theresen suuren koneen päälle istumaan ja käynnisti sen.
Theresestä tuntui että hän oli löytänyt oman seksuaalisuutensa vasta näin myöhällä iällä ja elämänsä ja uransa rappiossa.
(Hihitystä)Joe Bob oli positiivisen hämmentynyt kireyden ja jäykkyyden sulamisesta tärisevän ja vatkaavan naisen kasvoilta. Hän silminnähden rentoutui, sitten sulki silmänsä ja antoi koneen hoidella itsensä. Joe Bob tuntui sulautuvan häneen. Therese lähes aisti, kuinka Joe Bob täytti hänet olemuksellaan.
- Ja sitten linkous, Joe Bob murahti Theresen korvaan.
Joe Bob oli positiivisen hämmentynyt kireyden ja jäykkyyden sulamisesta tärisevän ja vatkaavan naisen kasvoilta. Hän silminnähden rentoutui, sitten sulki silmänsä ja antoi koneen hoidella itsensä. Joe Bob tuntui sulautuvan häneen. Therese lähes aisti, kuinka Joe Bob täytti hänet olemuksellaan.
- Ja sitten linkous, Joe Bob murahti Theresen korvaan.
(Hihitystä)Ylkä Hikipää, entinen veturinlähettäjä ja vaihderasvaaja, nyttemmin eläkkeellä. Oli hieman tuohtuneessa tilassa, sillä joku oli hänen vuorollaan pesutuvassa. Ylkä raotti ovea ja näki sisällä kummallisen näyn.
Pesukoneen päällä istui nainen, jolla oli vain farkut jalassa. Hän piteli kiinni rinnoistaan kuin henhellisessä kokemuksessa. Lattialla oli puolikas valkoviinipullo ja lasi. Pesukone vatkasi naista kuin mielipuoli.
Ylkä Hikipää, entinen veturinlähettäjä ja vaihderasvaaja, nyttemmin eläkkeellä. Oli hieman tuohtuneessa tilassa, sillä joku oli hänen vuorollaan pesutuvassa. Ylkä raotti ovea ja näki sisällä kummallisen näyn.
Pesukoneen päällä istui nainen, jolla oli vain farkut jalassa. Hän piteli kiinni rinnoistaan kuin henhellisessä kokemuksessa. Lattialla oli puolikas valkoviinipullo ja lasi. Pesukone vatkasi naista kuin mielipuoli.
(Reps)Ylkä eläkeläinen tuijotti menoa suu auki. Tuohtuneisuus oli unohtunut ja tilalla oli terve mielenkiinto naiselämää kohtaan. Itseään tyydyttäviä ihmisiä harvoin näki. Ehkä keskustelupalstoilla tapahtui hieman samaa, mutta vain verbaalisessa muodossa. Tämä spektaakkeli oli kaikkea muuta kuin verbaalinen.
Pesukoneen päällä vatkaava nainen oli kuin jalustalle istutettu seksuaalinen vallankumous sen kolmiulotteisena reaaliversiona.
Ylkä eläkeläinen tuijotti menoa suu auki. Tuohtuneisuus oli unohtunut ja tilalla oli terve mielenkiinto naiselämää kohtaan. Itseään tyydyttäviä ihmisiä harvoin näki. Ehkä keskustelupalstoilla tapahtui hieman samaa, mutta vain verbaalisessa muodossa. Tämä spektaakkeli oli kaikkea muuta kuin verbaalinen.
Pesukoneen päällä vatkaava nainen oli kuin jalustalle istutettu seksuaalinen vallankumous sen kolmiulotteisena reaaliversiona.
(Reps)Ohjelman loputtua karvahattu tipahti rummun katosta sen pohjalle.
Ylermi hiipi tiehensä.
(Hihitystä)
- Lähelläkökö
Tekniikkasukeltaja, Roskapankkiko on olohuoneesi;)
- Tekniikkasukeltaja
Joo siis mä olen pankkialalla. Ei mutta mun mielestä Roskiksen terde on stadin kuumin juttu kesäsin.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Joo siis mä olen pankkialalla. Ei mutta mun mielestä Roskiksen terde on stadin kuumin juttu kesäsin.
(Naurua)Iltakoulu ja Sivari käy myös.
(Hihitystä) - LähellKökö
Et nyt kyllä ole tosissas:) tykkäätkö siis Kassi-Almoista vai näistä "muuten" nätisti pukeutuneista, naapurin korkkarinaisista😆
- Tekniikkasukeltaja
LähellKökö kirjoitti:
Et nyt kyllä ole tosissas:) tykkäätkö siis Kassi-Almoista vai näistä "muuten" nätisti pukeutuneista, naapurin korkkarinaisista😆
Ihminen on kuloinenkin kokemus. Ei mitään pääpiirteitä kannata alkaa vedellä.
(Naurua) - Lähelläkökö
Ihminen on kuloinenkin kokemus. Ei mitään pääpiirteitä kannata alkaa vedellä.
(Naurua)No juu, onhan se niinkin. Ihan vaan sivukysymys oli, ei pääpiirteinen veto. Täytyyhän sitä sen verran utelias olla, kun noi sun juttus on välillä ihan.., hauskoja:)
- Tekniikkasukeltaja
Lähelläkökö kirjoitti:
No juu, onhan se niinkin. Ihan vaan sivukysymys oli, ei pääpiirteinen veto. Täytyyhän sitä sen verran utelias olla, kun noi sun juttus on välillä ihan.., hauskoja:)
Joo mä oon tosi hauska äijä.
(Reps) - Lähelläkökö
Joo mä oon tosi hauska äijä.
(Reps)Joo ja mä oon aikuinen nainen.
- Tekniikkasukeltaja
Lähelläkökö kirjoitti:
Joo ja mä oon aikuinen nainen.
Onko sellainen hauskaa? Kuulostaa aika tylsältä.
(Naurua) - Lähelläkökö
Onko sellainen hauskaa? Kuulostaa aika tylsältä.
(Naurua)Kaada itelles vaan. No ei muuten mulla tylsää. Ei pidä niitä suoraviivaisia johtopäätöksiä tehdä.😆
- Raitisyksin
En ole, enkä ole koskaan ollutkaan.
Mitä hyvää ja mitä hyötyä viinan litkimisessä muka on? - sinkkumies_38
Itse en juo alkoholia yksin koskaan. Seurassakin max pari tuoppia olutta tai pari lasia viiniä
- Sad-But-true
Ei kannata sukeltaa kun on kännissä
- sönkkis
En oo. Toisille maistuu ja toisille ei maistu. Mua henkilökohtaisesti ei haittaa, vaikka alkoholia ei olis olemassakaan. Juomista varten siis.
- sönkkis
modelli kirjoitti:
Minua haittais, se jälkeen tää elämä vasta muuttuisikin yksinäiseksi.
Eli juot saadaksesi seuraa? :)
sönkkis kirjoitti:
Eli juot saadaksesi seuraa? :)
En varsinaisesti, mutta aina kun avaan korkin ja sitten kun sen taas suljen, niin olen ollut kuulema kihloissa jo 1/2 vuotta, naisen kanssa joka on muuttanut asumaan kanssani.
Minä taas en nimenomaan yksin ollessani juo lainkaan. Minusta se on vain kalliin aineen hukkaamista ja tekee enemmän surulliseksi kuin iloiseksi.
Seurassa saatan maistella hiukan, mutta tottumattomana minun täytyy olla vähän varovainen, sillä tulen känniin jo todella pienistä määristä. :)- ruma-ätmi
Olin 4 vuotta juomatta koska uskoin että saisin sitten naisen ja parisuhteen. Kävin töissä ja treenasin hulluna ja laihduin 30 kiloa. En saanut naista eikä naiset halunneet treffeille edes vaikka tein kaikkeni että pääsisin edes kerran treffeille. Huomasin että ne kaveri miehet jotka juovat ja kävivät baareissa , saavat naisia todella helposti. Kaveri miehen suhde loppui ja viikon päästä sillä oli toinen nainen. Just sellainen puliukko se on joka juo aina viikonloppuisin.
- ruma-ätmi
Tää yksi kaveri lihoi 30 kg ja sai naisen ja teki lapsenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449171
- 785662
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384124- 573662
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293317- 452510
- 342092
- 2131795