Barona, huono kokemus

vittuuntunut20167262

- Kävin pakollisella kurssilla hommaamassa työhön tarvittavan kortin, korttia ei ikinä toimitettu.

- Palautin viikkotyötuntilistan 2 kuukautta sitten, palkka ei ole vieläkään tullut monen yhteydenoton jälkeen.

- Viesteihin ei vastata.

7

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskimaha

      Soitin asiakaspalveluun Baronalle ja kysyin siivoushommia. Vaihteesta sanottiin, että tänne ei niin vaan pääse. Opiskelen kauppakorkeassa ja oon tykänny tehdä opiskelun ohessa siivoushommaa, koska työajat on joustavat ja siinä ei tarvi ajatella sen kummempia. Ajattelutyö jää opiskeluun. Sain paikasta tylyn kuvan. Haistelen ilmapiiriä ennakkoon ja tykkään tehdä töitä paikassa, jossa on hyvä ilmapiiri. Tästä paikasta en valitettavasti saanut semmoista kuvaa. Monet rekryfirmat on samanlaisia. (Näsäviisasta porukkaa).
      Käyt tekemässä pari keikkaa ja älyttömän pitkät työhaastattelut tulevaisuuden suunnitelmineen, vaikka oot ilmoittanut käyväsi kaksi keikkaa tekemässä. Miks kukaan haluaa edes hakea rekryfirmojen kautta töihin? Yks välikäsi liikaa, joka on byrokraattinen, ylimielinen.
      Muutenkin rekryfirmat ajaa alas kaikkien alojen palkkoja yleisesti ottaen.

      • Töykeitä_

        Itse sain aikoinaan erittäin ylimielisen, töykeän ja asiattoman kuvan kyseistä yrityksestä aikoinaan. Tuskin meno siitä ainakaan paremmaksi on muuttunut.


      • Kelanmiehii

        Minä en ole koskaan hakenut minnekään töihin, se vasta tylyn vastaanoton saikin. Olen siis päättänyt jäädä sosiaalihuollon varassa sohvalla pötköttelyyn. Vielä kun saisi television, niin aika rientäisi vauhdikkaammin.


      • ållist8889

        NÄÄ JATKUVAT HAASTATTELUT JOHTUU SIITÄ, ETTÄ TYÖNANTAJILLE TYRKYTETÄÄN OPPISOPIMUSOPPILAITA JOIISTA MAKSETAAN TYÖNANTAJALLE 1500 EUROA/KK, KUNHAN TARJOAVAT harjoittelupaikan.


    • barona.1

      Baronalla nettosin kepeesti 2.900e nettona käteen varastomiehenä ilman kokemusta. Hyvin on neuvotelleet sopimuksen :)

      • SopivanNuhruinen

        Kuuluit varmaan lestamafiaan ja tai kepu hyvä veli-ryhmään, eiks niin? Pukeuduit sopivan nuhruisesti ja likaisesti, edustat miessukupuolta, et omaa koulutusta ja vaikutat sopivan yksinkertaiselta, eiks joo?


      • Asdghfd

        Missähän tämä on, kun monessa paikassa ns talon omat suoritelisät eivät baronalaisille kuulu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe