Tapailetko useampaa henkilöä samanaikaisesti?

gallupMan

Jos tapaat jonkun mielenkiintoisen ihmisen, menette yhdessä treffeille ja sovitte tapaavanne uudestaan niin tapaatko tässä välissä muita ihmisiä treffimielessä? Vai riittääkö kiinnostus vain tuohon yhteen ihmiseen?

90

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7plus5

      Naiset tapailevat aina vähintään kolmea, yleensä viittä miestä samanaikaisesti. Hän vertaa kaikkien parhaimmat puolet, varallisuuden, seksitaidot, naismenestyksen jne. jonka jälkeen valitsee näistä miehistä parhaimman vaihtoehdon itselleen.

      • Nnnainennnnn

        "Naiset tapailevat aina vähintään kolmea, yleensä viittä miestä samanaikaisesti"

        Huorat tapailee.


      • sfsfsffsf
        Nnnainennnnn kirjoitti:

        "Naiset tapailevat aina vähintään kolmea, yleensä viittä miestä samanaikaisesti"

        Huorat tapailee.

        Ei vaan kaikki naiset paitsi jos olet YTM.


      • Nnnainennnn
        sfsfsffsf kirjoitti:

        Ei vaan kaikki naiset paitsi jos olet YTM.

        Olen nainen


      • 19p2

        Ratkaisu: Karsitaan miesten lukumäärää rajusti


      • peräjoenperintöprinsessa

        Exkusemuaaa,
        mutta miksi pitäisi roikkua odottelemassa yhden ikisinkkumiehen seuraavaa treffikutsua, jos voi sitä odotellessa tutustua muihinkin, ehkä vähän paremmin käyttäytyviin ja sosiaalisempiin miehiin?

        En oikein ymmärrä; luuleeko vielä nykypäivänä joku mies olevansa niin ainutlaatuinen, korvaamaton, että neitsytprinsessa linnantornissaan odottaa vain häntä, pikkuprinssinakkiaan?


    • PalstanRuminÄtmi

      Jos pääsisi edes tapailemaan yhtä...

    • PalstaNikki

      Moraalisesti en näe mitään väärää moisessa.

      Käytännössä taas:
      1. Ei minulla ole aikaa tapailla kahta kerralla.
      2. Jos tarkoitukseni on tasiaan rakastua deittikumppaniini, asiaa ei todellakaan auta toisen tapailu ja vertailu.
      3. Vaikkei ko. toiminta kiellettyä olisikaan, deittikumppanini ei luultavasti pitäisi siitä ja pyrkimykseni on maksimoida se, että hän pitää minusta.

      Siis pragmaattisesti minulla on monta syytä olla tapailematta kahta ihmistä yhtä aikaa.

    • sönkkis

      Vain huora tapailee montaa miestä!

      • sönkkis

        Heh, sä luit mun ajatukset. No ei vainenkaan kaimaseni, ajattelen että parempi keskittyä yhteen kerrallaan, reilumpaa sitäkin kohtaa ketä tapailee. Että otetaan vakavasti ja suhtaudutaan tietyllä arvostuksella häntä kohtaan. Kun ei pidetä hätävarana ja paremman puuteessa roikkona.

        Ja itselläkin on mukavempi, kun panostaa yhteen ihmiseen kunnolla. Ehtiihän sitä sitten uusia kohteita katselemaan, jos se homma sen yhden kanssa menee puihin. :)


    • Nnnainennnnn

      Lasken sen pettämiseksi jos olen tavannut henkilön joka on innokas seuraaville treffeille mutta meneekin välissä toisen kanssa treffeille.
      Suhde perustuu Luottamukseen ja jos pitää pettää ennenkuin ollaan edes vakaasti yhdessä niin kyllä sellanen saa jäädä. Kaikki se on pettämistä josta et voi päin naamaa kertoa. Jos kerrot että menen uuden naisen kanssa treffeille tässä välissä niin silloin olet rehellinen. On aina vaara että tällainen säätäjä jää kiinni ja sehän on vain oikein säätäjälle joka tapailee monia.

      Mielestäni on itsestäänselvää että JOS tavoittelet esim vaimoa niin typerä olet jos muualle eksyt. Ei ole tarvetta edes selailla deittisivuja jos on yksi josta on kiinnostunut.

      • Bi-nainen

        Kannattaa sanoa suoraan nää säännöt miten ajattelee, että ei vaan oleta että toinen on samalla viivalla. Eli jos ei ole sovittu, että tapaillaan vain toisiamme (siltä varalta että oltais vakavissaan) niin toinen ei välttämättä ajattele että siinä on mitään väärää että tapaa useita. Ihmiset ihastuu ja rakastuu niin eri tavalla ja tahdissa.


    • Fwefdskldfmklsdfkldsf

      Totesin että jos itse lähden niin haalin aina vain uusia tuttavuuksia ja menetän hiljalleen mielenkiintoa niihin aikaisempiin. Kun sain itseni kiinni leijailusta totesin että oman etuni nimissä yksi kerrallaan ja sittenkin siten että minua oikeasti kiinnostaa enkä tavan vuoksi treffaile.

    • Ei yhdet tai kahdet treffit tarkoita vielä mitään, ellei ole asiasta selvästi muuta sovittu, eli jossain tilanteessa saattaisin periaatteessa hetkellisesti tapailla useampaa.. mutta jos on oikeasti kiinnostunut joistakusta ja tunteet mukana ei silloin halua tapailla muita kuin just sitä yhtä ja ainoaa.

      • Ikis..M

        " eli jossain tilanteessa saattaisin periaatteessa hetkellisesti tapailla useampaa.. mutta jos on oikeasti kiinnostunut joistakusta ja tunteet mukana ei silloin halua tapailla muita kuin just sitä yhtä ja ainoaa."

        Aika moni nainen taitaa tuota toteuttaa niin että huoletta paneskellaan useampia tinder-kumppaneita kunnes löytyy just se yksi parempi pano johon sitten halutaan sitoutua vaikka edellisen jännätreffikumppanin mällit vielä lilluu p..ssa, sille yhdelle sitten feikataan ettei ole ketään muita.


      • Ikis..M kirjoitti:

        " eli jossain tilanteessa saattaisin periaatteessa hetkellisesti tapailla useampaa.. mutta jos on oikeasti kiinnostunut joistakusta ja tunteet mukana ei silloin halua tapailla muita kuin just sitä yhtä ja ainoaa."

        Aika moni nainen taitaa tuota toteuttaa niin että huoletta paneskellaan useampia tinder-kumppaneita kunnes löytyy just se yksi parempi pano johon sitten halutaan sitoutua vaikka edellisen jännätreffikumppanin mällit vielä lilluu p..ssa, sille yhdelle sitten feikataan ettei ole ketään muita.

        No, en osaa sanoa muiden tekemisistä, mutta itsehän olen siiinä mielessä ikävä, että yhdet tai kahdet treffit ei, kuten totesin, merkitse vielä mitään, minkään suhteen. Pussailu ja käpälöinti.. joo.. mut varsinaisesti pöksyihin pääseminen vaatii kyllä enemmän.


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        No, en osaa sanoa muiden tekemisistä, mutta itsehän olen siiinä mielessä ikävä, että yhdet tai kahdet treffit ei, kuten totesin, merkitse vielä mitään, minkään suhteen. Pussailu ja käpälöinti.. joo.. mut varsinaisesti pöksyihin pääseminen vaatii kyllä enemmän.

        Taidat olla harvinaisuus nykysuomessa, ilmankos ole sinkku :D


      • Ikis..M kirjoitti:

        Taidat olla harvinaisuus nykysuomessa, ilmankos ole sinkku :D

        Ei se siitä johdu . :/


      • Ikis..M

      • Ikis..M kirjoitti:

        No mistä? Pitäisikö sinun avata pimppijumisi?

        http://www.como.fi/uutiset/suomalaisjulkkis-aloitti-vaginahierojana-tule-avaan-pimppijumisi/

        Mukavaa, että kaikenlaisia palveluita on tarjolla, mutta "omin käsin onneen" jatkossakin.. mun alapää toimii ihan mainiosti, kiitos vaan kysymästä, yläpää ei niinkään. Tosin menneinä vuosisatoina naisten nuppivaioja ja emotionaalisia ongelmia on yritetty hoitaa juurikin kyseisin keinoin. :)


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Mukavaa, että kaikenlaisia palveluita on tarjolla, mutta "omin käsin onneen" jatkossakin.. mun alapää toimii ihan mainiosti, kiitos vaan kysymästä, yläpää ei niinkään. Tosin menneinä vuosisatoina naisten nuppivaioja ja emotionaalisia ongelmia on yritetty hoitaa juurikin kyseisin keinoin. :)

        Niinhän muuten onkin, poistettu hysteriaa ja muuta panikointia, tuolla mainitaankin sähköinen uutuus jolla voisi olla hyödyllisiä vaikutuksia:

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/kulttuuri/lukeminen_kannattaa_aina_katso_niin_ymmarrat_miksi



      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kyseinen aikakausi on kyllä moneltakin kantilta tarkasteltuna mielenkiintoinen ja outo ajanjakso historiassa.. eikä vähiten tuossa suhteessa. :)

        Kyllä ne on olleet hienoja aikoja, ihmiskunta on kehittynyt ja uudistunut valtavan nopeasti nykyiseen kehitykseen verrattuna, jotenkin tuntuu että nyt eletään jonkinlaista taantuman aikaa tai hidasta loppuluisua romahdusta kohti ainakin euroopan osalta.


      • Ikis..M kirjoitti:

        Kyllä ne on olleet hienoja aikoja, ihmiskunta on kehittynyt ja uudistunut valtavan nopeasti nykyiseen kehitykseen verrattuna, jotenkin tuntuu että nyt eletään jonkinlaista taantuman aikaa tai hidasta loppuluisua romahdusta kohti ainakin euroopan osalta.

        En tiedä hienoudesta, mutta erittäin kiinnostava yhtä kaikki.

        Pakko olla samaa mieltä tuosta että Eurooppa on hiipuva maailmankolkka. eurooppalaisten älykkyys on tutkimusten mukaan kääntynyt laskuun, taloudessa menee heikosti ja väestö ikääntyy, kulttuuri on lähinnä oman perseen kuvaamista pusikossa.. mut hei, ei se mitään, aina on ollut niin, että kulttuureita syntyy ja kuolee.. Elämäm risaiseksi ja ilo irti siis. Minä menen nukkumaan.. öitä. :)


      • Ikiis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        En tiedä hienoudesta, mutta erittäin kiinnostava yhtä kaikki.

        Pakko olla samaa mieltä tuosta että Eurooppa on hiipuva maailmankolkka. eurooppalaisten älykkyys on tutkimusten mukaan kääntynyt laskuun, taloudessa menee heikosti ja väestö ikääntyy, kulttuuri on lähinnä oman perseen kuvaamista pusikossa.. mut hei, ei se mitään, aina on ollut niin, että kulttuureita syntyy ja kuolee.. Elämäm risaiseksi ja ilo irti siis. Minä menen nukkumaan.. öitä. :)

        Niinpä ja islamisaatio täydessä käynnissä, mennään pikkuhiljaa takaisin kivikauteen. No joo, me sinkut voidaan ottaakin ilo irti kun ei ole lapsia ja nykymaailman menoa katsellessa se on varmaankin vaan hyvä juttu, eivätpähän joudu kärsimään.

        Öitä :)


      • Nnnainennnnn
        PikkuLikka kirjoitti:

        No, en osaa sanoa muiden tekemisistä, mutta itsehän olen siiinä mielessä ikävä, että yhdet tai kahdet treffit ei, kuten totesin, merkitse vielä mitään, minkään suhteen. Pussailu ja käpälöinti.. joo.. mut varsinaisesti pöksyihin pääseminen vaatii kyllä enemmän.

        Jos mä alan suutelee jotain niin en kyl toisen kanssa seuraavaks treffeille mee jos haluun jatkossakin nähä tän pusupojan. Fyysisyys on se raja mulla...ettei voi olla vakavissaan jos tänään pussaa ja halii toista ja huomenna pussaa ja halii toista. Ei se musta oo normaalia eikä varsinkaan vakavasti puolison etsimistä.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Jos mä alan suutelee jotain niin en kyl toisen kanssa seuraavaks treffeille mee jos haluun jatkossakin nähä tän pusupojan. Fyysisyys on se raja mulla...ettei voi olla vakavissaan jos tänään pussaa ja halii toista ja huomenna pussaa ja halii toista. Ei se musta oo normaalia eikä varsinkaan vakavasti puolison etsimistä.

        Oliko tässä nyt sitten kyse nimen omaan vakavasta puolison etsimisestä.. kai sitä nyt voi treffeillä käydä aluksi vähän kevyemminkin ilman ollaan heti kirkonkelloja soittamassa. Kuten sanoin, hetkellisesti jossain tilanteessa, jonkilaisessa liukumavaiheessa, voisin kuvitella käyvän niin, että olisi jotain sutinaa kahden kanssa. Ja kuten myös jo edellä totesin, sitten jos on oikeasti ihastunut johonkuhun muut ei todellakaan kiinnosta yhteään.. Ei edes pussailu. Sitä paitsi, ikinä en ole käynyt treffeillä tms. sellaisen kanssa, jota en olisi entuudestaan jollain tapaa tuntenut, niin ei se pussaileminen siinä kontekstissa niin outoa ole.. emmä nyt minkään täysin vieraiden ihmisten kanssa kävis käpälöimään.


      • Nnnainennnnn
        PikkuLikka kirjoitti:

        Oliko tässä nyt sitten kyse nimen omaan vakavasta puolison etsimisestä.. kai sitä nyt voi treffeillä käydä aluksi vähän kevyemminkin ilman ollaan heti kirkonkelloja soittamassa. Kuten sanoin, hetkellisesti jossain tilanteessa, jonkilaisessa liukumavaiheessa, voisin kuvitella käyvän niin, että olisi jotain sutinaa kahden kanssa. Ja kuten myös jo edellä totesin, sitten jos on oikeasti ihastunut johonkuhun muut ei todellakaan kiinnosta yhteään.. Ei edes pussailu. Sitä paitsi, ikinä en ole käynyt treffeillä tms. sellaisen kanssa, jota en olisi entuudestaan jollain tapaa tuntenut, niin ei se pussaileminen siinä kontekstissa niin outoa ole.. emmä nyt minkään täysin vieraiden ihmisten kanssa kävis käpälöimään.

        "Oliko tässä nyt sitten kyse nimen omaan vakavasta puolison etsimisestä.."
        "kai sitä nyt voi treffeillä käydä aluksi vähän kevyemminkin ilman ollaan heti kirkonkelloja soittamassa."

        Juu en tajua miks joku menis treffeillr jollei vakavissaan olis etsimässä Suhdetta. En tajuu. Vähän ku tilais pitsan ja kun sais sen niin sanois et kuhan pelleilin, emmä tätä syö.

        En ymmärrä ollenkaan mitään kevytsuhteilua. Omat tunteeni eivät ole kevyitä vaan syvällisiä.


      • kunhan.kommentoin

        Kiva vaihteeks tämmöinen tyttöjen (anteeksi naiset) välinen kinastelu palstalla...


      • Nnnainennnnnn
        kunhan.kommentoin kirjoitti:

        Kiva vaihteeks tämmöinen tyttöjen (anteeksi naiset) välinen kinastelu palstalla...

        Meitä on erilaisia. Mä en vaan tajua miten voi kevyesti treffailla olematta tunteeton psykopaatti...esim ne tuntemukset ja muutokset kehossa mitä esim yksipuolinenkin ihastuminen tuo, eivät ole tahdonalaisia vaan tahdosta riippumattomia. Julmaa aiheuttaa sydänsuruja huvikseen miehille tai naisille.


      • Ikis..M
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Meitä on erilaisia. Mä en vaan tajua miten voi kevyesti treffailla olematta tunteeton psykopaatti...esim ne tuntemukset ja muutokset kehossa mitä esim yksipuolinenkin ihastuminen tuo, eivät ole tahdonalaisia vaan tahdosta riippumattomia. Julmaa aiheuttaa sydänsuruja huvikseen miehille tai naisille.

        Vaikken ymmärräkään viehtymystäsi jännärenttuihin jotka satuttaa sinua tässä asiassa kyllä arvostan näkemystäsi kun ajattelen ihan samalla tavalla.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        "Oliko tässä nyt sitten kyse nimen omaan vakavasta puolison etsimisestä.."
        "kai sitä nyt voi treffeillä käydä aluksi vähän kevyemminkin ilman ollaan heti kirkonkelloja soittamassa."

        Juu en tajua miks joku menis treffeillr jollei vakavissaan olis etsimässä Suhdetta. En tajuu. Vähän ku tilais pitsan ja kun sais sen niin sanois et kuhan pelleilin, emmä tätä syö.

        En ymmärrä ollenkaan mitään kevytsuhteilua. Omat tunteeni eivät ole kevyitä vaan syvällisiä.

        Joo, huomaan, että et ymmärrä ollenkaan mitä yritin edellä sanoa.

        Treffeille voi mennä ihan muuten vain jos ei ole muutakaan tekemistä, ihan vaan seuran vuoksi ensi alkuun.

        Mitä tulee kevytsuhteiluun, niin vertaisin asiaa ennemminkin shoppailuun kuin pitsaan, siis jos vertaisin ihmisiä esineisiin. Olet varmaan joskus käynyt ikkunaostoksilla katselemassa mitä olisi tarjolla, hiukan ehkä hypistelemässäkin? Tärkeä seikka huomioida on myös se, ettei mitään kevyttä sutinointia pidä harrastaa muuta kuin sellaisten tyyppien kanssa joiden tietää tekevän sellaista ja jotka sen kestää, pelureilla ja kaiken maailman häntäheikeillähän ei edes ole sydäntä. Eikä minullakaan enää.


      • kunhan.kommentoin kirjoitti:

        Kiva vaihteeks tämmöinen tyttöjen (anteeksi naiset) välinen kinastelu palstalla...

        Kinastelu? Tämähän on keskustelupalsta. Keskusteleminen on sitä, että vaihdetaan mielipiteitä ja ne voivat olla myös toisistaan poikkeavia.


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Joo, huomaan, että et ymmärrä ollenkaan mitä yritin edellä sanoa.

        Treffeille voi mennä ihan muuten vain jos ei ole muutakaan tekemistä, ihan vaan seuran vuoksi ensi alkuun.

        Mitä tulee kevytsuhteiluun, niin vertaisin asiaa ennemminkin shoppailuun kuin pitsaan, siis jos vertaisin ihmisiä esineisiin. Olet varmaan joskus käynyt ikkunaostoksilla katselemassa mitä olisi tarjolla, hiukan ehkä hypistelemässäkin? Tärkeä seikka huomioida on myös se, ettei mitään kevyttä sutinointia pidä harrastaa muuta kuin sellaisten tyyppien kanssa joiden tietää tekevän sellaista ja jotka sen kestää, pelureilla ja kaiken maailman häntäheikeillähän ei edes ole sydäntä. Eikä minullakaan enää.

        "Tärkeä seikka huomioida on myös se, ettei mitään kevyttä sutinointia pidä harrastaa muuta kuin sellaisten tyyppien kanssa joiden tietää tekevän sellaista ja jotka sen kestää, pelureilla ja kaiken maailman häntäheikeillähän ei edes ole sydäntä. Eikä minullakaan enää."

        Täytyykö tuo nyt tulkita niin että hyväksyt itsellesi sutinoinnin pelurien kanssa mutta jonkun kiltin & kunnollisen kanssa et voisi sitä tehdä kun se ei välttämättä sitä kestäisi? Tuohan tarkoittaa oikeastaan sitä että olet tavallaan luovuttanut etkä edes haluakaan löytää mitään muuta kuin irtosuhteita jännäpelureiden kanssa.


      • Ikis..M kirjoitti:

        "Tärkeä seikka huomioida on myös se, ettei mitään kevyttä sutinointia pidä harrastaa muuta kuin sellaisten tyyppien kanssa joiden tietää tekevän sellaista ja jotka sen kestää, pelureilla ja kaiken maailman häntäheikeillähän ei edes ole sydäntä. Eikä minullakaan enää."

        Täytyykö tuo nyt tulkita niin että hyväksyt itsellesi sutinoinnin pelurien kanssa mutta jonkun kiltin & kunnollisen kanssa et voisi sitä tehdä kun se ei välttämättä sitä kestäisi? Tuohan tarkoittaa oikeastaan sitä että olet tavallaan luovuttanut etkä edes haluakaan löytää mitään muuta kuin irtosuhteita jännäpelureiden kanssa.

        Höh, minä aina välillä painan vahingossa tuota peukkunappulaa kun olen aikeissa vastata..

        Niin, sitä kai se aikalailla tarkoittaa. En minä kuitenkaan halua satuttaa ketään , enkä tulla enää satutetuksi, ei siis mitään oikeita treffejä tai ihastumisia.


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Höh, minä aina välillä painan vahingossa tuota peukkunappulaa kun olen aikeissa vastata..

        Niin, sitä kai se aikalailla tarkoittaa. En minä kuitenkaan halua satuttaa ketään , enkä tulla enää satutetuksi, ei siis mitään oikeita treffejä tai ihastumisia.

        Tuon kyllä ymmärrän että haluaa välttää oikeita treffejä ja ihastumisia kun itse toimin samoin mutta sitä turhaa treffailua taas en oikein semmoisten kanssa jotka ei oikeasti kiinnosta, tuntuu niin turhalta semmoinen.


      • Ikis..M kirjoitti:

        Tuon kyllä ymmärrän että haluaa välttää oikeita treffejä ja ihastumisia kun itse toimin samoin mutta sitä turhaa treffailua taas en oikein semmoisten kanssa jotka ei oikeasti kiinnosta, tuntuu niin turhalta semmoinen.

        No, hetken hupi ja ehkä vähän läheisyyttäkin.. ei kylläkään laastaroi onttoa tunnetta, mutta vähän on kai tyhjää parempi.


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        No, hetken hupi ja ehkä vähän läheisyyttäkin.. ei kylläkään laastaroi onttoa tunnetta, mutta vähän on kai tyhjää parempi.

        Minusta se on vaan pahempi jos sen tietää valheeksi jo etukäteen, näkisin sen niin että pitkässä juoksussa siinä rikkoo itseään enemmän kuin eheyttää eikä ikinä opi kestämään yksinoloa jos sitä säännöllisesti katkoo niillä hetken hurmilla.


      • Ikis..M kirjoitti:

        Minusta se on vaan pahempi jos sen tietää valheeksi jo etukäteen, näkisin sen niin että pitkässä juoksussa siinä rikkoo itseään enemmän kuin eheyttää eikä ikinä opi kestämään yksinoloa jos sitä säännöllisesti katkoo niillä hetken hurmilla.

        Olet varmaan oikeassa, mutta en ymmärrä miten sitä voisi ikinä oppia kestämään.


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Olet varmaan oikeassa, mutta en ymmärrä miten sitä voisi ikinä oppia kestämään.

        Voi helpostikin, tai ainakin minulle luontevampi olotila on olla yksin. Voin kyllä sopeutua parisuhteeseenkin mutta siinä tavallaan kaipaan koko ajan omaa aikaa kun taas yksin ollessa tosi harvoin oikeastaan tulee semmoista musertavaa yksinäisyyden tunnetta ja jos tuleekin sitten voi soitella kavereille ja puhua paskaa niin kauan että kyllästyy, ei siihen naista tarvitse. Ihmisten kohdalla harvoin osaan edes samaistua toisten läheisyydenkaipuuseen kun se itselle ei ole juurikaan ongelma, tuossa taas on semmoista yksinäisyyttä joka käy sääliksi:

        http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/koskettava-kertomus-sarvikuonon-poikasesta-joka-menetti-aitinsa-se-heraa-yolla-huutaen-ikavaansa/6129316


      • Ikis..M kirjoitti:

        Voi helpostikin, tai ainakin minulle luontevampi olotila on olla yksin. Voin kyllä sopeutua parisuhteeseenkin mutta siinä tavallaan kaipaan koko ajan omaa aikaa kun taas yksin ollessa tosi harvoin oikeastaan tulee semmoista musertavaa yksinäisyyden tunnetta ja jos tuleekin sitten voi soitella kavereille ja puhua paskaa niin kauan että kyllästyy, ei siihen naista tarvitse. Ihmisten kohdalla harvoin osaan edes samaistua toisten läheisyydenkaipuuseen kun se itselle ei ole juurikaan ongelma, tuossa taas on semmoista yksinäisyyttä joka käy sääliksi:

        http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/koskettava-kertomus-sarvikuonon-poikasesta-joka-menetti-aitinsa-se-heraa-yolla-huutaen-ikavaansa/6129316

        Kyllä minusta on ihan normaalia haluta parisuhteessakin omaa aikaa ja tilaa, että on omia harrastuksia ja kavereita.. ja suoda mahdollisuus niihin myös toiselle osapuolelle.

        Onneksi tosiaan on kavereita ja ystäviä joille voi puhua, mutta olisi se fyysinenkin läheisyys tärkeää. Tai on.

        En taida avata linkkiä jos siellä on joku kurja eläinkohtalo odottamassa.

        Taidan mennä nyt nukkumaan, on vähän päänsärkyä taas..öitä.


      • Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kyllä minusta on ihan normaalia haluta parisuhteessakin omaa aikaa ja tilaa, että on omia harrastuksia ja kavereita.. ja suoda mahdollisuus niihin myös toiselle osapuolelle.

        Onneksi tosiaan on kavereita ja ystäviä joille voi puhua, mutta olisi se fyysinenkin läheisyys tärkeää. Tai on.

        En taida avata linkkiä jos siellä on joku kurja eläinkohtalo odottamassa.

        Taidan mennä nyt nukkumaan, on vähän päänsärkyä taas..öitä.

        No joo, olisihan se kai tai ainakin mukavaa mutta pitää meään tällä mitä on jos ei löydy semmoista mukavaa josta olisi pidemmäksi aikaa mukavaa :)

        Joo no oli se kurja mutta myös jollain tapaa lohdullinen, kivat ihmiset auttaa poloista niin että sopeutunee, arvostan niitä ihmisiä kyllä.

        Tässä kivempi video, pelastus pahasta paikasta:

        https://www.youtube.com/watch?v=hRYSY99HTCs

        Öitä myös ja paranemista päänsärkyyn :)


    • Sen yhdenkin treffeistä kiinnostuneen löytäminen on kiven alla.

    • Jos on jostakusta todella kiinnostunut niin ei huvita tapailla ketään muuta kuin häntä.

      • Tuo on kyllä tosi..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Tuo on kyllä tosi..

        Tottakai on. :D rakastuneena ei kelpaa kuin sen yhden kosketus. :)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tottakai on. :D rakastuneena ei kelpaa kuin sen yhden kosketus. :)

        Niin no.. Ihastuneena..

        En miekään oikein kelpuuta välttämättä toista naista kun se ei oo sama asia. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin no.. Ihastuneena..

        En miekään oikein kelpuuta välttämättä toista naista kun se ei oo sama asia. :D

        Silloin mieluiten on sen yhen kanssa tai yksin, jos ei homma ota tuulta alleen. :P :)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Silloin mieluiten on sen yhen kanssa tai yksin, jos ei homma ota tuulta alleen. :P :)

        Ei siinä monesti kyllä tarvi muutakuin himoa..

        Saattaa olla miehillä eri asia. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei siinä monesti kyllä tarvi muutakuin himoa..

        Saattaa olla miehillä eri asia. :D

        Meinaatko että kiinnostus on pelkkää himoa?

        Ohan sitä kiinnostusta eri tasoa.

        Kiimakiinnostusta.
        Ihastumista.
        Rakastumista. Jne.
        Mä en ainakaan pysty ihastumaan / rakastumaan ku yhteen ihmiseen kerralla. :D silloin en koske kyllä muihin.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Meinaatko että kiinnostus on pelkkää himoa?

        Ohan sitä kiinnostusta eri tasoa.

        Kiimakiinnostusta.
        Ihastumista.
        Rakastumista. Jne.
        Mä en ainakaan pysty ihastumaan / rakastumaan ku yhteen ihmiseen kerralla. :D silloin en koske kyllä muihin.

        Niin kiimakiinnostusta meinasin..
        Ei enää kiinnosta seksin jälkeen.
        Ei semmonen oo ees ihastumista.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin kiimakiinnostusta meinasin..
        Ei enää kiinnosta seksin jälkeen.
        Ei semmonen oo ees ihastumista.

        Tosi herrasmies. ;D

        Toki itselläkin joskus kiinnostus lopahtanut kun tutustunu paremmin mut ei se yksinomaan seksiin ole liittynyt.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tosi herrasmies. ;D

        Toki itselläkin joskus kiinnostus lopahtanut kun tutustunu paremmin mut ei se yksinomaan seksiin ole liittynyt.

        Mulla on ollu sellasia tilanteita että ei oo ees kiinnostanu mitä se nainen suustaan päästää kuhan nyt vaan päästäis sänkyyn.

        :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mulla on ollu sellasia tilanteita että ei oo ees kiinnostanu mitä se nainen suustaan päästää kuhan nyt vaan päästäis sänkyyn.

        :D

        Kyllä mulla on ollu samaa parin miehen kanssa. :D

        Kundi selitti mulle jostain autoista ja mä vaan kiimoissanu mietin että eikö toi oo koskaan hiljaa... sama juttu käyny pari krt tuonkin jälkeen... :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kyllä mulla on ollu samaa parin miehen kanssa. :D

        Kundi selitti mulle jostain autoista ja mä vaan kiimoissanu mietin että eikö toi oo koskaan hiljaa... sama juttu käyny pari krt tuonkin jälkeen... :D

        Sellasta se on joskus. :D

        Mulla ei välttämättä kiinnosta vaikka ne sen ajatukset on täysin mun ajatusmaailman vastasia... Hypätään jo sänkyyn periaatteella mennän etiä päin. :D

        Sitten jälkeenpäin voi haistattaa pitkän paskan. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sellasta se on joskus. :D

        Mulla ei välttämättä kiinnosta vaikka ne sen ajatukset on täysin mun ajatusmaailman vastasia... Hypätään jo sänkyyn periaatteella mennän etiä päin. :D

        Sitten jälkeenpäin voi haistattaa pitkän paskan. :D

        Mulla kyllä se jos toinen ihminen ärsyttää tai vi***taa niin muhun ei kosketa edes pitkällä tikulla. :D vaikka ois kuin seksikäs.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mulla kyllä se jos toinen ihminen ärsyttää tai vi***taa niin muhun ei kosketa edes pitkällä tikulla. :D vaikka ois kuin seksikäs.

        Ainoa ärsyttävä asia mitä nainen voi sanoa kiimaselle urokselle on "en anna".. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ainoa ärsyttävä asia mitä nainen voi sanoa kiimaselle urokselle on "en anna".. :D

        :D:D:D

        Oikee gentlemanni. ;D

        Sun tyyppiset miehet kiertää mun tyyppiset naiset kaukaa. ;D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        :D:D:D

        Oikee gentlemanni. ;D

        Sun tyyppiset miehet kiertää mun tyyppiset naiset kaukaa. ;D

        Saa nähä. ;D

        Jos meikä on siinä jonku aikaa kuunnellu sun juttujas niin kyllähän sun pitää vähän lohkassa.

        :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Saa nähä. ;D

        Jos meikä on siinä jonku aikaa kuunnellu sun juttujas niin kyllähän sun pitää vähän lohkassa.

        :D

        XDDD

        Eli mä saan lohtua ja sä saat pillua? :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        XDDD

        Eli mä saan lohtua ja sä saat pillua? :D

        Meikä stressaantuu kuunnellessa ja sie annat stressin lievitystä.. Hyvä diili. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Meikä stressaantuu kuunnellessa ja sie annat stressin lievitystä.. Hyvä diili. :D

        Joo et sit mä oon stressipallo jota puristelemalla sä rentoudut :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo et sit mä oon stressipallo jota puristelemalla sä rentoudut :P

        Mukavan rentouttavaa puristella ja tökkiä..

        Ajatuski pysyy kasassa kun keskittyy vaan siihen hetkeen. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mukavan rentouttavaa puristella ja tökkiä..

        Ajatuski pysyy kasassa kun keskittyy vaan siihen hetkeen. :D

        ;D

        Se on totta. :D Joskus voi olla että vaan kliimaksin hetkeksi pää tyhjenee ihan kokonaan liiasta mietiskelystä. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        ;D

        Se on totta. :D Joskus voi olla että vaan kliimaksin hetkeksi pää tyhjenee ihan kokonaan liiasta mietiskelystä. :D

        Kummatki päät on tyhjänä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kummatki päät on tyhjänä. :D

        Naisen kliimaksissa saattaa toki olla toiveena että alapää ei olis tyhjä vaan täytetty sillä hetkellä. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Naisen kliimaksissa saattaa toki olla toiveena että alapää ei olis tyhjä vaan täytetty sillä hetkellä. :D

        Niin ja miehen kohalla se pää pitää olla mukavasti puristuksissa. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin ja miehen kohalla se pää pitää olla mukavasti puristuksissa. :D

        Meil menee sun kaa nää jutut kyl aina panemiseks. ;D:D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Meil menee sun kaa nää jutut kyl aina panemiseks. ;D:D

        No kun sie oot niin pervo.. :D

        Meikä puhuu pytyn hoonaamisesta niin sulla on heti seksi mielessä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No kun sie oot niin pervo.. :D

        Meikä puhuu pytyn hoonaamisesta niin sulla on heti seksi mielessä. :D

        Hahaha :D

        Sähän se pukki oot! ;D

        Mä oon kiltti milffi. :P


    • n.27.hki

      En tässä vaiheessa aktiivisesti etsisi muita miehiä mutta jos olen jo alkujaan sopinut muiden kanssa treffejä tai jos tapaisin toisenkin mielenkiintoisen tyypin esim. Baarissa menisin myös hänen kanssaan ulos. Aika nopeasti huomaan olenko jostakusta kiinnostunut enkä todellakaan roikota ketään ihan ok:ta kuukausia vaan viimeistään neljänsien treffien jlkn teen selväksi ettei meillä ole jatkoa.

      • Nnnainnnennnnn

        Olisitko valmis myös kertomaan tuon että menet treffeille toisen kanssa?
        Kaikki mikä pitää salata on pettämistä. Pettämisen raja menee siinä näkeekö salaa ihmisiä


      • Nnnainnnennnnn kirjoitti:

        Olisitko valmis myös kertomaan tuon että menet treffeille toisen kanssa?
        Kaikki mikä pitää salata on pettämistä. Pettämisen raja menee siinä näkeekö salaa ihmisiä

        Jos ei ole varsinaisesti suhteessa niin ei voi myöskään pettää.


      • Nnnainennnnn
        Nainen_28v kirjoitti:

        Jos ei ole varsinaisesti suhteessa niin ei voi myöskään pettää.

        Sillon ei pidä antaa ymmärtää että haluaa jatkoa jos haluaa mennä toisen luo.


    • palstailija

      Miehelle treffeille pääsy on ison työn takana. Pelimieskulttuurin rehottaessa periaatteessa miehen ei kannata liian nopeasti sitoutua yhteen naiseen, vaan tapailla rauhassa muitakin. Kun yksi mahdollisesti varalla odottamassa, niin ei ole paineita tulevista treffeistä. Naiset on sellaisia tuuliviirejä, että voivat hävitä, jos paremman (pelurin) löytävät välillä.

      Parit treffit ei merkitse vielä mitään. Siinä kohtaa, kun tunnetaan paremmin ja toisella tunteet astuu voimakkaammin esiin pitää tehdä päätös jatkaako vai lopetetaanko, jollei tunnu oikealta.

      • Nnnainennnn

        Toi on just toi kun miehillä ja naisilla on täysin erilainen tilanne deittailussa. Naisilla on jonoa, next nro 47 kun taas suurella osalla miehistä on vaikeuksia löytää edes yhtä kahta naista.
        Ps. Jos joku rakastaa Sinua oikeasti, ei se katoa viereltäsi. Jos katoaa, hän ei alunperinkään ollut sinusta tarpeeksi kiinnostunut.


    • Luultavasti pyöritän mahdollisimman montaa...

      • Saat.vielä.tuntea

        Karma is a bitch


      • Saat.vielä.tuntea kirjoitti:

        Karma is a bitch

        Ei se minua haittaa vaikka eukko pyörittää useampaa sälliä...

        Ei olla yksinoikeudella.


      • Karma.is.a.bitch
        Eräkettu kirjoitti:

        Ei se minua haittaa vaikka eukko pyörittää useampaa sälliä...

        Ei olla yksinoikeudella.

        Saat lisää elätettäviä? Ruskeita?


      • Karma.is.a.bitch kirjoitti:

        Saat lisää elätettäviä? Ruskeita?

        Miks helvetissä meikä ne ei elättäis?

        En ota eukkoa nurkkiin asumaan..


    • aikuinenmies-

      Nuorena 15 -23 vuotiaana tapailin useita naisia samaan aikaan. Ei ollut mun vika koska naiset tyrkytti itseään minulle ja olin jotenkin suostittu koska oin hyvä urheilussa ja naiset tykkäsi minusta joten käytin tilaisuutta hyväksi ja panin kaikki naisia. Sitten aikustuin ja halusin vaan yhden naisen ja parisuhteen.

      • Komeana miehenä sinulla oli siis mahdollisuus elää samalla tavalla kuin jokainen suomalainen nainen elää. Kuulut siihen noin 5 % miehistä jotka panee kymmeniä tai satoja naisia samalla kun kymmenet tai sadat miehet jää kokonaan ilman.


    • sönkkis

      Oon aatellut aina silleen, että yhtä miestä etsin (olen etsinyt) ja yhtä silloin vain tapailenkin (tapailinkin) kerrallaan. Minusta se on toista kohtaan myöskin arvostusta, kun ei laita jonon hännille vaan keskittyy siihen yhteen ihmiseen ja katsoo sen kortin mahdollisuudet enempään. Jos jostain syystä jutulle ei tulevaisuus tunnu ja näytä lupaavalta, on sen jälkeen homma tehty selväksi ja voidaan katsella seuraava "uhri". Jota taas tapaillaan samalla kaavalla, yhtä kerrallaan. :)

      Homma on silloin selkeä, eikä kummalekaan tarvi jäädä minkään pelailun makua ja paha mieli siksi, että olisi pyörietty montaa samaan aikaan. Itelle jää hyvä fiilis, että on toiminut toista kohtaan mielestään reilusti ja luulatavsti se toinenkin kokee ettei ole ollut vain yksi parempien joukossa.

      • Nnnainennnnnn

        Niin aina on vaara että jää kiinni säätämisestä. Säätämisenä pidän sitä että tapailee enempää kuin yhtä ja itse en moiseen kykenisi ja toivon että kaikki multitreffailijat jää kiinni niin alkaa suhteet vaan rehelliseltä pohjalta.


    • Monta_on

      No vähä pakko on tapailla muitakin yhtä aikaa, kun käyn treffeillä ryhmäseksi bileissä. Tai swinger bileissä niinku meillä Lontoossa tavataan sanoa.

    • gjllljhdsvjk

      Miksi tapailisin... en kait sentään mikään jakorasia tai panopuu tai häntäheikki tai huorapukki ole.. ei ole tarvetta kerätä mitään kokoelmaa... ja varsinkaan toinen toisistaan tietämättä ryhtyisin salailemaan ja petkuttamaan. Nykyään vain kaikki alhainen toiminta koetaan luonnolliseksi... näille salasuhteiden ylläpitäjille toivon sitä samaa... sitä saisi mitä tilaa.

    • naisetonlutkia

      Oltiin jo tyttöystävän kanssa yhdessä oltu jo monta kuukautta, ja sit yhtenä päivänä tulee vaan viesti, että minulla on ollut hauskempaa toisen kanssa.

    • samaasisimmässä

      En koskaan tee niin. Olen tosissani suhteessa jos sellaisen haluan aloittaa.

    • lapsiamonillemiehille

      Täällähän on valtaosa niistä "tulevista" avio- tai avoliitossa olevista, jotka eroavat. Monen kanssa seurusteleminen jo viittaa siihen, että tulevaisuudessakaan ei tule onnistumaan, vaan täytyy jatkaa samoilla linjoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe