Tiedän erään miehen. Sydän alkaa hakkamaan ja haukon henkeäni kun nään sen. Oon niin ihastunut!Ainoa asia mitä jutellaan on kuulumiset. Ei keksi muuta puhumista! Tuntuu etten osaa sanoa sille mitään... Eikä mieskään mulle. Katellaan joskus elokuvia, tuntuu ihanalta olla vaan hiljaa ja lähellä sitä! Mies sano tuntevansa myös jotakin selittämätöntä mua kohtaan. Sängyssä ei olla oltu.. Kertokaahan mitä tämä oikein on!!!!??
Vastaukset 3
- miesvaan
Se tunne on varmaan raudan puutteesta johtuva heikotus. Nipisteleekö käsiä? Sitten saattaa viitata sydänvaivoihin.
- Toinen miäs
Podetko vitamiinipulaa, kärsitkö astmasta, huimaako, onko suvussa verenpainetta?
Lekuri auttaa.
Muttei sun yksinäisyydessä jos sitä podet(Vaikka niin reteesti siinä todistat muuta) Luin äskettäin jostain, että ihmiset tuntevat vaistomaisesti vetoa sen näköiseen toisen sukupuolen edustajaan, jonka kanssa näyttäisi olevan parhaat mahdollisuudet tuottaa onnistuneita jälkeläisiä.
Ilmiselvästi tämä alkukantainen vietti toimii kohdallanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476