Perhe on parhaista paras.

ryhtipunnerrus

Vanhempani ovat koko elämänkaareni suosineet vanhempaa sisartani, itse en edes viikkorahoja saanut tämän saadessa vanhemmilta markan aikana 240 mk/vko.

Edes 16-vuotiaana yksinasuessa ei vanhemmilta rahaa herunut kuin 5mk/ 2vko. Jolla olisi saattanut vielä tätä vuotta aikaisemmin ostaa tarjouksesta yhden nakkipaketin. Kotona asuva kultainen täysikäinen sisareni sai bilerahaa tuplasti lapsilisieni, joita ei minulle annettu silloin

Lapsilisäni talletettiin vuosien saatossa siskoni ja minun nimelle tehdylle tilille, sisareni toki sai käyttää omansa. Joka oli kas vain tyhjennetty jo enne 18-vuotta täyttämistäni ja rahat lahjoitettu siskolleni, joka eli kerskailevaa ja tuhlaavaista elämää promtyttö-haaveineen.

Tähän päivään mennessä suhteesta suhteeseen hyppivä siskoni on saanut vanhemmiltani ennakkoperintönä myös maksetuksi kiinteiston silloisen miehensä kanssa, jonka myivät ostaakseen isomman kun heidän arvollee ei liian keskiluokkainen elämä maistunut, jonka erissä tapahtuvista maksusta eivät suoriutuneet ja ero tuli.

Myös siksoni aiempaan avoliittoon vanhempani panostivat rivitalo-asunnon verran, joka sitten ositettiin.

Olen useampaan otteeseen kysynyt, että olisiko ollut kohtuullista, että olisin edes saanut pienen osan ennakkoperintöjä tai edes osan isoäitini perinnöstä josta äitini luopui kultalapsensa eli sisareni ja tämän silloisen miehensä hyväksi. Vastaukset vaihtelevat monen monituisista solvista uhkauksiin yms.. tylyyn vastaukseen, että penniäkään minä en perintöä tule saamaan, kuuna päivänä koska olen täysin arvoton ja mitätö ihminen koko maailmalle!!

Uskonnollisen äitini mukaan asia on niin, että mikäli irstaasta vanhasta isästäni aika vielä jättää, ovat kuulemma varmistamassa kaikin keinoin, että jos varoja jää, minä en niistä ole jaolla!!

Tähän mennessä ovat kaikin keinoin onnistuneet torppaamaan kaiken elämässäni.

Joten lähimmäisenrakkautta ja lämpöä vaan talvenkylmiä lämmittämään.

2

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseluotavaelämäsi

Miten joku elää perintöä ajatellen. Se on vain pieni aika ihmiselämässä. Saatat olla silloin jo itse vanhus. Itse on sinun elämäsi luotava. Opiskele ja mene töihin. Jos et saa heti sellaista työtä mitä haluat tee jotakin muuta niin kauan että saat.

• aikuinenvastaaitselleen

Olet aikuinen ja vastaat nyt itse siitä millainen olet ja millaiseksi tulet.

Vanhempasi voivat vaikka polttaa rahansa, talonsa ja tavaransa, ei kuulu sinulle mitä he omaisuudellaan tekevät. Lapsilisät on tarkoitettu lasten aiheuttamiin menoihin. Jos olet saanut ruokaa ja vaatteita kotoasi ollessasi lapsi, ei heidän tarvitse sinulle lapsilisiä rahana antaa.

Sinuna jättäisin tuollaiset vanhemmat taakseni, en pitäisi heihin yhteyttä millään tavoin. Olet sairaalloisen katkera siskollesikin, lopeta yhteydenpito myös sinne päin.
      Tervehdy mieleltäsi ja elä elämääsi ilman noita ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5547
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      170
      2049
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1641
    4. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1447
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      30
      1331
    7. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      66
      1299
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1184
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1098
    Aihe