Vanhempani ovat koko elämänkaareni suosineet vanhempaa sisartani, itse en edes viikkorahoja saanut tämän saadessa vanhemmilta markan aikana 240 mk/vko.
Edes 16-vuotiaana yksinasuessa ei vanhemmilta rahaa herunut kuin 5mk/ 2vko. Jolla olisi saattanut vielä tätä vuotta aikaisemmin ostaa tarjouksesta yhden nakkipaketin. Kotona asuva kultainen täysikäinen sisareni sai bilerahaa tuplasti lapsilisieni, joita ei minulle annettu silloin
Lapsilisäni talletettiin vuosien saatossa siskoni ja minun nimelle tehdylle tilille, sisareni toki sai käyttää omansa. Joka oli kas vain tyhjennetty jo enne 18-vuotta täyttämistäni ja rahat lahjoitettu siskolleni, joka eli kerskailevaa ja tuhlaavaista elämää promtyttö-haaveineen.
Tähän päivään mennessä suhteesta suhteeseen hyppivä siskoni on saanut vanhemmiltani ennakkoperintönä myös maksetuksi kiinteiston silloisen miehensä kanssa, jonka myivät ostaakseen isomman kun heidän arvollee ei liian keskiluokkainen elämä maistunut, jonka erissä tapahtuvista maksusta eivät suoriutuneet ja ero tuli.
Myös siksoni aiempaan avoliittoon vanhempani panostivat rivitalo-asunnon verran, joka sitten ositettiin.
Olen useampaan otteeseen kysynyt, että olisiko ollut kohtuullista, että olisin edes saanut pienen osan ennakkoperintöjä tai edes osan isoäitini perinnöstä josta äitini luopui kultalapsensa eli sisareni ja tämän silloisen miehensä hyväksi. Vastaukset vaihtelevat monen monituisista solvista uhkauksiin yms.. tylyyn vastaukseen, että penniäkään minä en perintöä tule saamaan, kuuna päivänä koska olen täysin arvoton ja mitätö ihminen koko maailmalle!!
Uskonnollisen äitini mukaan asia on niin, että mikäli irstaasta vanhasta isästäni aika vielä jättää, ovat kuulemma varmistamassa kaikin keinoin, että jos varoja jää, minä en niistä ole jaolla!!
Tähän mennessä ovat kaikin keinoin onnistuneet torppaamaan kaiken elämässäni.
Joten lähimmäisenrakkautta ja lämpöä vaan talvenkylmiä lämmittämään.
Perhe on parhaista paras.
2
178
Vastaukset
- Itseluotavaelämäsi
Miten joku elää perintöä ajatellen. Se on vain pieni aika ihmiselämässä. Saatat olla silloin jo itse vanhus. Itse on sinun elämäsi luotava. Opiskele ja mene töihin. Jos et saa heti sellaista työtä mitä haluat tee jotakin muuta niin kauan että saat.
- aikuinenvastaaitselleen
Olet aikuinen ja vastaat nyt itse siitä millainen olet ja millaiseksi tulet.
Vanhempasi voivat vaikka polttaa rahansa, talonsa ja tavaransa, ei kuulu sinulle mitä he omaisuudellaan tekevät. Lapsilisät on tarkoitettu lasten aiheuttamiin menoihin. Jos olet saanut ruokaa ja vaatteita kotoasi ollessasi lapsi, ei heidän tarvitse sinulle lapsilisiä rahana antaa.
Sinuna jättäisin tuollaiset vanhemmat taakseni, en pitäisi heihin yhteyttä millään tavoin. Olet sairaalloisen katkera siskollesikin, lopeta yhteydenpito myös sinne päin.
Tervehdy mieleltäsi ja elä elämääsi ilman noita ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588