Korteni kekoon tuon.

paskaanoppi

Monet asiat anopissa ärsyttävät. En edes voi käyttää omistusmuotoa substantiivissa hänestä puhuessani. Eli hän on anoppi, ei anoppini kirjoituksessani.

Kun menen hänen luokseen hänen poikansa kanssa hän ei ikinä, ikinä tervehdi minua. Minä aina olen yrittänyt, kun kuitenkin kylään olen mennyt. Nyt on sekin jäänyt, en tervehdi enää.

Kaiken olen väärin tehnyt elämäni aikana. Kuulin muilta hänen sukulaisiltaan kuinka hän minua haukkui ja arvosteli ja sanoi kuinka en ikinä mitään saa aikaiseksi enkä mitään tule tekemään.

Hän on selittänyt koko elämäni ajan, sen ajan, jonka hänen kanssaan olen viettänyt, kuinka olen lihava nainen. Painoin alle 60kg ja olin lihava nainen, olen kuitenkin 167cm pitkä. Hän painoi enemmän, sanoi silloin että lihava ei ole hän vaan minä. En osannut reagoida siihen mitenkään, kävelin vain pois.

Hän aina juoksee poikansa luokse, minun ohitseni. Ikinä en halunnut asettua mitenkään hänen tielleen tai olla mitenkään rasitteeksi, mutta sekin yritys epäonnistui.

Hän on paha ihminen. Täytti juuri 70 vuotta, ja itse vain mietin minkä verran lähempänä hautaa hän on. Se tuntuu minusta väärältä, että ihmiset hänen ympärillään kuvittelevat, että hän on hyvä ihminen.

Kunhan purin tänne omia mietteitäni. Asioita olisi monia, mutta tuo tervehtiminen on totaalista ...ignooraamista.

1

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miiiniä

Älä huoli, ei minunkaan kanssa kommunikoida. Heti kyllä sanotaan mitäs sinulle kuuluu mutta ei sitten muuta. Monesti olen koittanut keskustelua aloittaa, mutta puhuvat vaan siitä monelta joku meni nukkumaan. Tykkään jutella pikkasen syvällisemmistä aiheista. Enpä muutenkaa koe olevani tervetullut, en anoppilaan en kälyille.
      Aikansa vei mut olen opetellut olemaan välittämättä. Ei minua edes kutsuta enää käymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      147
      1192
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1095
    4. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      124
      961
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      911
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      815
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      802
    Aihe