pääsin treffeille naisen kanssa joka vastasi...

tampui

... ihanteitani
harmi vaan kun menin sitten mokaamaan treffeillä eikä nainen enää halua tavata
vituttaa huomattavasti enemmän kuin mikään muu mihin olen suomi 24 treffeillä törmännyt

6

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi :/ Mitä siellä sitten tapahtu?

      • tampui

        mulla oli syytä uskoa että se tekis oharit kun kerran jo teki ja oli muutenkin välillä vähän epäilyttävää et ilmeestykö se paikalle vai ei

        nukuin sit aika huonosti ja en aamulla ehtinyt ajaa partaa tai laittaa tukkaa kuntoon enkä välittänyt koska olin siinä uskossa et ei se tule sinne

        kävin kuitenkin vilkaisemassa ja olihan se siellä, vähän tuli sellainen "voi saatana" olo koska en tietenkään ollut parhaimmillani ja nainen oli luonnossa paljon paremman näköinen mitä kuvassa

        käytiin kuitenkin kahvilla mutta se ei sitten tietenkään mennyt putkeen ja saatoin itse lopettaa liian aikaisin sen kahvittelun vaikka ei ollut tarkoitus

        ehdotin kuitenkin uudelleen tapaamista mutta niin...
        mieli tekisi vielä huhuilla perään mutta ei siitä mitään hyötyä olisi kuitenkaan

        oli myös ensimmäinen nainen jonka olen s24:n kautta tavannut jonka olisin halunnut tavata uudestaan


      • minapahamikasinaolit

        Sen piti mennä niin. Kokemuksista jää aina tunne et olisi voinut parantaa yhteistä aaltopituutta tekemällä toisin. Useita vuosia kestänyt sokko tapaamisella tekemisissä tiiviisti mukana kestänyt silloin niin hoikka nätti nainen ei kestä kuulla enää nimeänikään :P .P Mitä olisin voinut tehdä paremmin. En mitään kun tein minkä parhaaksi hetkeen katsoin enkä aiheuttanut vahinkoja kuin surkeimmillaan yhden


    • samma.här

      Voi olla että tuollainen tilanne on edessäni tällä viikolla, todella viehättävä nainen on lupautunut lähtemään treffeille, saas nähdä mitä käy.
      Pettymys on todella suuri jos ei tule kakkostreffejä :(

    • ikuinen-sinkku

      Ihanteet ei koskaan pidä paikkansa vai mitä naiset. Montako kertaa se komea unelma miehesi olikin jotain muuta mitä sanoi olevansa? Ulkonäkö on vain fiktiota eikä se kerro mitään luonteesta ja siitä miten naista kohtelee. Montako kertaa naiset se komea mies petti teitä?

      • kukaaneivaadimitään

        yksin oleminen on niin mukavaa, riittää se sosiaalisuus mitä töissä on ja kaikki muu omaa aikaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2091
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1558
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1166
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      972
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      933
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      918
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      798
    10. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      794
    Aihe