pääsin treffeille naisen kanssa joka vastasi...

tampui

... ihanteitani
harmi vaan kun menin sitten mokaamaan treffeillä eikä nainen enää halua tavata
vituttaa huomattavasti enemmän kuin mikään muu mihin olen suomi 24 treffeillä törmännyt

6

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi :/ Mitä siellä sitten tapahtu?

• tampui

mulla oli syytä uskoa että se tekis oharit kun kerran jo teki ja oli muutenkin välillä vähän epäilyttävää et ilmeestykö se paikalle vai ei

nukuin sit aika huonosti ja en aamulla ehtinyt ajaa partaa tai laittaa tukkaa kuntoon enkä välittänyt koska olin siinä uskossa et ei se tule sinne

kävin kuitenkin vilkaisemassa ja olihan se siellä, vähän tuli sellainen "voi saatana" olo koska en tietenkään ollut parhaimmillani ja nainen oli luonnossa paljon paremman näköinen mitä kuvassa

käytiin kuitenkin kahvilla mutta se ei sitten tietenkään mennyt putkeen ja saatoin itse lopettaa liian aikaisin sen kahvittelun vaikka ei ollut tarkoitus

ehdotin kuitenkin uudelleen tapaamista mutta niin...
        mieli tekisi vielä huhuilla perään mutta ei siitä mitään hyötyä olisi kuitenkaan

oli myös ensimmäinen nainen jonka olen s24:n kautta tavannut jonka olisin halunnut tavata uudestaan

• minapahamikasinaolit

Sen piti mennä niin. Kokemuksista jää aina tunne et olisi voinut parantaa yhteistä aaltopituutta tekemällä toisin. Useita vuosia kestänyt sokko tapaamisella tekemisissä tiiviisti mukana kestänyt silloin niin hoikka nätti nainen ei kestä kuulla enää nimeänikään :P .P Mitä olisin voinut tehdä paremmin. En mitään kun tein minkä parhaaksi hetkeen katsoin enkä aiheuttanut vahinkoja kuin surkeimmillaan yhden

• samma.här

Voi olla että tuollainen tilanne on edessäni tällä viikolla, todella viehättävä nainen on lupautunut lähtemään treffeille, saas nähdä mitä käy.
      Pettymys on todella suuri jos ei tule kakkostreffejä :(

• ikuinen-sinkku

Ihanteet ei koskaan pidä paikkansa vai mitä naiset. Montako kertaa se komea unelma miehesi olikin jotain muuta mitä sanoi olevansa? Ulkonäkö on vain fiktiota eikä se kerro mitään luonteesta ja siitä miten naista kohtelee. Montako kertaa naiset se komea mies petti teitä?

• kukaaneivaadimitään

yksin oleminen on niin mukavaa, riittää se sosiaalisuus mitä töissä on ja kaikki muu omaa aikaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      252
      5162
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2303
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      236
      2008
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1834
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      62
      1349
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe