Onko sinulle sallittua koskea miehen rukousmattoon?
Kysymys muslimien vaimoille;
10
164
Vastaukset
- lue_läksyt
etkö keksinyt muuta? Kysymys lienee 7v koululaisen??
- tittelin_pentti
No, miten on?
- Mariel-
Minä käytän sitä lattialla pehmusteena, kun olen polvillani mieheni edessä ja otan suihin.
- ei-vihapuheelle
Minä taas joudun sitomaa strapin uumalle ja lykkimään sillä miestäni erittäin rajusti. Aika tarkkaa touhua, minulle on nimittäin rievun hipaisukin ankarasti kielletty mutta miehen täytyy olla maton päällä. Luonnollisesti mekkaan päin kontillaan.
Kerran vahingossa mies polveni oli maton päällä muutama senttimetrin, mies huomasi ja hirmustui siitä, mutta ei sentään ennenkuin olin lopettanut hänen nussimisensa. - entinenbidrali
Einämä munapäät ymmärrä huumoria eikä ironiaa, hukkaan menee hyvät läpät kun sisälukutaitoa ei ole peruskoulun käynen vertaa persuilla. Jatkuva kysely- ja uhmaikä vaan.
- Hellu--
Minun mieheni kääntyi kristinuskoon ja rukousmatto laitettiin kynnysmatoksi.
- tirkku
Jess! Niin sitä pitää!
- musliminvaimo
Tottakai saan koskea sitä rukousmattoa. Lapset ovat leikkineet sillä lentävää mattoa.
- aitoBlueteam
koira käyttää mattoa sisävessana
onko se väärin - Zinzilla28
Tietenkin siihen saa koskea :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?853534- 252046
- 1941951
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431384Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861383Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo13994- 84981
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.24887Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha63816