Palstan naiset

Gallupoija

Kun huomaatte hyväpeppuisen miehen, niin haluattekko tarttua vai tarkastaa myös etupuolen?

Entä kun jäätte miehelle kiinni takapuolen katselusta, niin nolostuttaako, hymyilyttää vai haluatteko, että mies tekee lähempää tuttavuutta?

33

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten takapuolen katselusta jää kiinni? Mulla on taustapeli vain autossa ja silloin perse on jo tiukasti kiinni penkissä.

      Mutta ei se mitään, naiset, vaikka ette jäisikään kiinni. Tiedän että katselette! Eikä siinä mitään - onhan se inhimillistä, mutta kyllä mä toivoisin että te osaisitte muutakin kuin kytätä hyviä takapuolia. Sitä paitsi ei sitä teitä varten ole treenattu, vaan että se kestäisi kaiken tämän palstailunkin.

      • JossainMuualla

        Haa!

        Jokaiselle miehelle on laitettava päähän kiinnitettävät taustapeilit sekä soveltuva piip-piip-piip ääni peruutettaessa.

        Tällöin myös persettäsi tuijottelevat tyypit saattavat jäädä kiinni ja voit nostaa heitä vastaan kanteen sukupuolisesta ahdistelusta.

        Loistavaa, maailma on pelastettu!


      • JossainMuualla kirjoitti:

        Haa!

        Jokaiselle miehelle on laitettava päähän kiinnitettävät taustapeilit sekä soveltuva piip-piip-piip ääni peruutettaessa.

        Tällöin myös persettäsi tuijottelevat tyypit saattavat jäädä kiinni ja voit nostaa heitä vastaan kanteen sukupuolisesta ahdistelusta.

        Loistavaa, maailma on pelastettu!

        Ymmärsin tuolla toisaalla että olisi hyvä idea vaan antaa asian olla ja kääntää toinenkin "poski" katsottavaksi. Ja ainahan sitä voi harkita vastatoimia:

        Fat Bottomed Girls (junttiversio)

        https://www.youtube.com/watch?v=yPK5NAzqf64&t=1m40s


    • sönkkis

      Siinähän se just, kun en huomaa. Oon niin keskittynyt kaikkeen muuhun, kun ympärillä liikkuviin miehiin. :)

      Mutjoo, jos huomaisinkin niin persus se vaan on, muiden persusten lailla. Sitä persettä kohtaan tarvis olla jotakin tunteita, että siitä viittis ajatella yhtään mitään. Tai siis perseen kantajaa kohtaan niitä tunteita. Mutta täähän ei tullut yllätyksenä, eihän. :)

    • flowersreally

      En muista koskaan jääneeni kiinni miehen takapuolen katselemisesta, paitsi silloin kun olen halunnut jäädä kiinni.

      • Kahden kesken tutun takapuolen kanssa? Vai onko tuo käypäinen sanaton avausliike uudelle tuttavuudelle?


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Kahden kesken tutun takapuolen kanssa? Vai onko tuo käypäinen sanaton avausliike uudelle tuttavuudelle?

        Lähinnä tutun kanssa, mutta periaatteellisella tasolla mun mielestä ihailla voi kyllä tuntemattomiakin ilman että se olisi ihailua kummempaa.


      • flowersreally kirjoitti:

        Lähinnä tutun kanssa, mutta periaatteellisella tasolla mun mielestä ihailla voi kyllä tuntemattomiakin ilman että se olisi ihailua kummempaa.

        Kai sitä nyt ihailla saa. Mutta ajattelinkin ettei tuntemattomien tiirailusta halua jäädä kiinni. Se voi toimia peliliikkeenä mutta on aika uskalla.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Kai sitä nyt ihailla saa. Mutta ajattelinkin ettei tuntemattomien tiirailusta halua jäädä kiinni. Se voi toimia peliliikkeenä mutta on aika uskalla.

        Tuntemattomien tiirailu in flagrante on silmäpeli/flirtti 2.0. Tai yläpeukku.


      • flowersreally kirjoitti:

        Tuntemattomien tiirailu in flagrante on silmäpeli/flirtti 2.0. Tai yläpeukku.

        piti olla siis: uskalla=>uskalias

        in flagrante on siis latinaa ja tarkoittaa housut kintuissa. Vaikka ei koskaan oppisi sen paremmin 1.0:aa kuin 2.0:aakaan, niin oppiipa ainakin joitain uusia termejä.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        piti olla siis: uskalla=>uskalias

        in flagrante on siis latinaa ja tarkoittaa housut kintuissa. Vaikka ei koskaan oppisi sen paremmin 1.0:aa kuin 2.0:aakaan, niin oppiipa ainakin joitain uusia termejä.

        Tarkka käännös lienee "pökät liekeissä". Se tekee monesta uskaliaan.


      • flowersreally kirjoitti:

        Tarkka käännös lienee "pökät liekeissä". Se tekee monesta uskaliaan.

        Vihatipuselle kävin jo pyörittelemään asiaa.

        Mä huomasin eilen yhden takapuolen. Olen huomannut sen ennemminkin, mutta se näyttää hieman erilaiselta kun siinä välissä on huomannut sääret, kengät, sukat ja nilkan ojennuksen. Takapuoli on edelleen sama noin fyysisiltä mitoiltaan, mutta jonkinlaisen sädekehän se on saanut. Tää on se halo-ilmiö.


    • En ole oikein ikinä ymmärtänyt tarkkailla miesten peppuja per se, vaikka mielelläni semmoista hipelöinkin.. kunhan ei ole läskinen naispeppu niin on aika se ja sama. Ennemminkin kiinnitän huomiota hartioihin ja selkään.. Etupuolella tutkaillaan kaikki mikä on tutkailtavissa, nassu, käsivarret, rinta ja vatsa, reidet.. Kyyläämisestä en ole ikinä jäänyt tahattomasti kiinni.

    • silmiinpistävää

      Yleisesti ottaen en tahallani katsele miesten takapuoleja, ellei ohi/ vastaan kävele sellainen tosi erottuva "tapaus". Kuitenkin yleensä kaikki loppuu siihen, en säntäile perään katsomaan miltä etupuoli näyttää.

    • Nnnainennnnnn

      En oo koskaan kattonu miesten perseitä (enkä etupuoltakaan). Perse ei kiihota ei millään muotoa! Kulli voi kiinnostaa jos se on kädenulottuvilla ja kuuma. Sellaset ok.

      • Onko sulla kovinkin erilaisissa paikoissa kulleja käden ulottuvilla?


      • Nnnainennnnn
        scrg kirjoitti:

        Onko sulla kovinkin erilaisissa paikoissa kulleja käden ulottuvilla?

        Useimmiten istunu vieressä sohvalla tai keittiös. Joskus maannu makkaris.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Useimmiten istunu vieressä sohvalla tai keittiös. Joskus maannu makkaris.

        Eli se on kulli & perse, jonka olet jo valinnut sinne. Pelkästään kullin perusteella miehiä on huono lähteä isosta porukasta valkkaamaan tai katselemaan.


      • Nnnainennnnnn
        scrg kirjoitti:

        Eli se on kulli & perse, jonka olet jo valinnut sinne. Pelkästään kullin perusteella miehiä on huono lähteä isosta porukasta valkkaamaan tai katselemaan.

        Valitsenkin pään perusteella. En kullin tai perceen perusteella.


      • iukjhkhl
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Valitsenkin pään perusteella. En kullin tai perceen perusteella.

        Sama juttu. Kyllä se pää ja olemus yleensä ottaen vie kaiken huomion niin 100%, ettei perse kyllä kiinnosta.


      • Nnnainennnnnn
        iukjhkhl kirjoitti:

        Sama juttu. Kyllä se pää ja olemus yleensä ottaen vie kaiken huomion niin 100%, ettei perse kyllä kiinnosta.

        En tajua kuka edes katselisi miestä takaapäin. Kyllä miehet ovat aina etupuoli minua kohti, ei takapuoli???


    • Hyi mitä pervoja naiset ovat. Aina niillä on pyllyt ja kakkapökäleet mielessä!

    • Lyyrikko

      No eihän naisia ihan oikeasti kiinnosta muu kun miehen lompakon paksuus ja se kuinka tyhmä ja himokas on levittelee massejaan huoran käyttöön!

      • 411

        Äitiskö oli tuollainen?


    • sisältäonnellinen

      juuri sukulaiselle totesin, että miehet ei kiinnosta, ainoan mitä katselen on erilaiset koirat, kohta on mullakin täällä taistelijakoira, pysyy ihmiset kaukana kun sen kanssa kuljen

    • vihatipunen

      Olisin mä voinut tänään töissä tarttua yhteen hyvään perään. Etupuolen olen tsekannut lähinnä silmien korkeudelta.

      • Toimisiko pelkkä perä vai onko perän arvioinnissa oleellista että jo se etupuoli on ensin arvioitu?


      • vihatipunen
        scrg kirjoitti:

        Toimisiko pelkkä perä vai onko perän arvioinnissa oleellista että jo se etupuoli on ensin arvioitu?

        No mulle on itselle joskus nuorempana sanottu, että "takaapäin vois luulla, että olet hyvännäköinen" eli ei toimi pelkkä perä.....minullekaan.


      • vihatipunen kirjoitti:

        No mulle on itselle joskus nuorempana sanottu, että "takaapäin vois luulla, että olet hyvännäköinen" eli ei toimi pelkkä perä.....minullekaan.

        Noin nyt ei pitäisi sanoa kenellekään. Mutta voithan sä poimia tuosta vain sen positiivisen puolen.

        Johonkin pitää kiinnittää huomiota ensin. Sitten kun huomio on saavutettu kiinnittää huomiota muihinkin asioihin. Joko tuosta lähtee positiivisuuden kehä, joka ruokkii itseään tai sitten tulee jotain joka laimentaa jo kaiken aiemmankin.


    • naisen-mielestä

      En kiinnitä kyllä mitään huomiota tuntemattomien miesten takapuoliin enkä ole koskaan tuntenut tarvetta koskea vieraan miehen takapuolta, en todellakaan, ajatuskin on ihan absurdi ja hiukan etova :D En kosketa tuntemattomien takapuolia tai hikisiä ruuminosia vapaaehtoisesti edes välillisesti, siksi en käy kuntosalilla, vaan jumppaan kotona ja kuntoilen ulkona. (Kuntosalilla myös haisee pahalta, raitis ilma päihittää 100-0.)

      Kiinnitän huomiota pituuteen, olemukseen, katseeseen.

      • Tarkennus

        Onko 172cm liikaa?


      • naisen-mielestä
        Tarkennus kirjoitti:

        Onko 172cm liikaa?

        Ei.


    • Olen tuijottanut ja tehnyt mieli käydä kiinni, mutta ahdistelusyytteen pelossa en ole sitä tehnyt. :P Liukuportaissa mietin joskus että tulisiko nyrkistä jos nappaisin inttipoikaa hanurista.

      Yleensä jos jään miehen tuijottelusta kiinni ko. Miehelle niin hämmennyn ja käännän katseen pois. Se tapahtuu niin automaattisesti että ihan ärsyttää. Joskus kyllä olen tuijottanut lähes törkeästi. Aina voi sitten keksiä jonkun hätävalheen, jos joku sattuu tykkäämään huonoa toljottelusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe