Yritin tehdä front pagella kotisivulle ankkurilinkin.
Eli Sivun yläreunassa olevasta lauseesta pitäisi päästä samalla sivulla alempana olevalle kohdalle.
Front pagen preview toiminnolla tietysi toimii, mutta kun viedään sivu palvelimelle niin asetettu ankkurilinkki hakee ankkuria index.html sivun perästä ja eivän sitä sieltä löydy?
Mitä voin tarkistaa?
Ankkuri
6
452
Vastaukset
- Poro1
Ensin linkki:
See also Chapter 4.
--> sitten se minne kohdistetaan:
Chapter 4
This chapter explains ba bla bla
OK? :)- Tõppõ
Yksinkertaisempaa on tehdä näin:
Chapter2 - Tõppõ
Tõppõ kirjoitti:
Chapter2.. , joka on lohkoelementti EI SAA OLLA in-line -elementin sisällä.
Tietysti sen voisi laittaa myös:
Chapter 4
mutta en ymmärrä miksi pitäisi väkisin tehdä monimutkaista silloinkin kun yksinkertainen toimii hyvin. - Poro1
Tõppõ kirjoitti:
Chapter2... mutta tuo antamani ohje on suoraan W3C sivuilta esimerkki...
Asetitko ensin kohdeankkurin eli kirjanmerkin (napsautetaan haluttua kohtaa ja valitaan Lisää/Kirjanmerkki)? Millaisen nimen annoit? Nimi kannattaa valita niin, että siinä on vain kirjaimia, numeroita ja yhdysmerkkejä; muutoin linkki ei välttämättä toimi kaikissa selaimissa.
(Sisäisen linkin tekeminen on kerrottu kuvitettuna kirjassani "Kotisivun tekeminen (FP 2003)", Docendo, 2004, s. 30 - 31.)
Jos ongelmat eivät selviä, kannattaa kertoa sivun URL, jotta voimme ihmetellä, mikä on mennyt pieleen. Ongelma on toki korjattavissa ja linkit ovat tehtävissä myös FP:n HTML-tilassa (Koodi-tilassa), mutta normaalisti linkin teko kyllä onnistuu tavallisessakin tilassa.- Joppe
Kiitos vastauksista.
Front page on tehnnyt ankkurin seuraavasti:
Advisers
Animal doctors Bars
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693