_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_!
Minulla desi mifua, pikkuruinen sipuli, pari siivua juustoa ja 1 kanamuna hyvin maustettuna pannulla paistettuna, koko komeus VHH leivälle kurkkua ja pikku tomaatteja lisukkeena vihreää teetä kyytipokana! On hyvää!
Mitä lautasella tänään?
29
223
Vastaukset
- nam_nam
Aamiainen 2 ruispalan päällä 2 keitettyä kananmunaa, lasi maitoa
lounas 3 perunaa lihakastikkeella ja salaattia, vaalea sämpylä ja lasi maitoa - hpv16
Sipulin energiasta tulee 64% hiilihydraatista, kurkun energiasta 52% ja tomaatin 62% joten ne on tyyten kielletty rasvanmättödieetissä. ;) Ajattele nyt, yhteensä 178% hiilihydraattia.
Itsellä menee päivällisellä 75 g täysjyväpastaa, 150 g soijarouhebologneseä ja 250 g kasvissuikaleita. Aamulla kuppi maitokahvia ja päivällä Nutrilet-keitto ja -pirtelö. Tämä onkin tällainen LCLF-dieetti.- TosAssii
% hiilareita popsimalla pysyy hoikkana, gramma hiilarit turvottaa;)
- hpv16
TosAssii kirjoitti:
% hiilareita popsimalla pysyy hoikkana, gramma hiilarit turvottaa;)
Näinhän se järkevien ihmisten mielestä on vaan näitten puustisten mielestä perunassa on 86% hiilihydraattia kun sitä siinä on 13 g/100 g.
- Terveellinenravinto
Ei tulisi mieleenkään syödä jotain niin prosessoitua ruokaa kuin mifua!
Lautasellani oli tuoretta kalaa uunissa haudutettuna, salaattia, tomaattia, kurkkua, yms- eiHätää
Prosessointiaste juuston luokkaa..
- Terveellinen
Ja kakat. Et ole lukenut lisäainelistaa ja oletko ollut tuotetta "prosessoimassa", kun noin tarkkaan tiedät? Juustoa voi tehdä kotioloissakin ihan ilman teollista prosessointia.
- vhhVirtakuja
Itse laitan vain VHH ruokaa........ korppujauhoilla leivitettyjä Muikkuja , hiivaleipää , kanamunia,perunaa ja ruskeaa kastiketta.
- kaatopaikkaVeku
VHH = Vähän Hölmöjä Huolletaan
- hpv16
Tuo on kylläkin Vähän Hölmöjä Höynäytetään
- saissee
Tietämyksenne perusteella en yhtään ihmettele tekemiänne VHH annoksi;-)
- jokuvain-
Tässä on lounas, joka pitää miehen tiellä. Pekonia, vihanneksia jne.
http://1.bp.blogspot.com/-7iBtXKOk1c0/VnG0hw2imAI/AAAAAAAAC8c/26T0JU63_EY/s1600/pyttipannu.jpg.
Maksaa illalliseksi kukkakaali muusilla
http://3.bp.blogspot.com/-_ny-2qrv_HI/Vh6YGlm69gI/AAAAAAAAC5M/Gnw2269EmFY/s1600/maksapihvi lanttu muusilla.jpg- VHH.Guru
Näyttääpä herkulliselta!
- Aaropappa
Pekonia aamiaiseksi? Olet hyvää vauhtia matkalla sydänkohtaukseen . Olet noudattanut rasvadieettiä vasta muutaman vuoden eli et tiedä mitä pidemmällä välillä käy.
Minä olen syönyt koko ikäni ruisleipää ja kaurapuuroa ja pysynyt terveenä ja hoikkana.
Terv 91-vuotias - Lindamummu
Minä olen possun kylkeä posinut ikäni aamisiseksi ja sätkän vääntänyt päälle!
Terv 99-vuotias
- elmaKiiveri
Minä noudatan VHH:ta ja syön hiivaleipää jossa BECEL-levite .Se antaa sydän-ja verisuonille uutta nuoruutta ja puhdistaa ne sakasta,,,,jota voi aikoinaan sinne vei..........Olen intohimoinen VHH- Becelin käyttäjä.. Tutkimukset yksiselitteisesti todistaa BECELIN ylivoiman terveyden lähteenä.
- Terveellinen
Becel ei "nuorenna" verisuonia. Vaihda se vaikka avokadoon, jollet uskalla luonnonmukaista voita käyttää. Becel on teollinen tuote, eikä käy ihmisravinnoksi.
- Terveellinenravinto
Enpä usko että oli hyvää. Mifu on kunnon syöpäsafkaa.
Minulla oli lautasella lohta, kurkkua, salaattia, höyrytettyjä kasviksia ja pähkinöitä ja siemeniä.
Se on hyvää ja luonnonmukaista ruokaa. Mifu on prosessoitua, eikä kuulu oikeaoppiseen VHH-ruokavalioon. - NiinPä_Niin
Eipä lohi sen syöpäriskittömämpää ole kuin Mifu. lohellahan on jopa ihan virallisia syönti rajoituksia sen sisältämien myrkkyjen johdosta toisin kuin Mifulla. Samoin siemenillä on syöntirajoituksia raskasmetallien johdosta ja pähkinöistäkin löytyy homeen estoaineita tai hometta. Samoin tuonti salaatista löytyy torjunta aineita jopa niin paljon että korkeasaaren sirkkoja ym öttiäisiä ei voi ruokkia sillä, koska ne kuolevat niihin.
- ravinto
Totta turiset kyllä myrkyt vaanii vaikka kuinka koittaisi ortoreksaarata!
- Terveellinenravinto
Se on kuulkaan ihan siitä kiinni millaisia pähkinöitä ja salaatteja syö. Jos tykkää syödä mifua, niin varmasti valitsee myös muutkin ruoka-aineensa yhtä heikosti. :D
- vähälläkin
Määpä syönkin Härkistä tai Nyhtökauraa, niistä saa hyviä roteiineja! Voipi lihan kotvata aika ajoin:O
- KJ_Matilda
Minä syön vain siankylkeä, näkymättömiä tomaatteja ja juon tilamaitoa.
- ehkä_tälleen
Sillä jaksaaki peuhata kummasti nuoren vaimon kanssa:-D
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882