Mitä lautasella tänään?

VHH_Guru_

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_!
Minulla desi mifua, pikkuruinen sipuli, pari siivua juustoa ja 1 kanamuna hyvin maustettuna pannulla paistettuna, koko komeus VHH leivälle kurkkua ja pikku tomaatteja lisukkeena vihreää teetä kyytipokana! On hyvää!

29

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nam_nam

      Aamiainen 2 ruispalan päällä 2 keitettyä kananmunaa, lasi maitoa
      lounas 3 perunaa lihakastikkeella ja salaattia, vaalea sämpylä ja lasi maitoa

    • hpv16

      Sipulin energiasta tulee 64% hiilihydraatista, kurkun energiasta 52% ja tomaatin 62% joten ne on tyyten kielletty rasvanmättödieetissä. ;) Ajattele nyt, yhteensä 178% hiilihydraattia.

      Itsellä menee päivällisellä 75 g täysjyväpastaa, 150 g soijarouhebologneseä ja 250 g kasvissuikaleita. Aamulla kuppi maitokahvia ja päivällä Nutrilet-keitto ja -pirtelö. Tämä onkin tällainen LCLF-dieetti.

      • TosAssii

        % hiilareita popsimalla pysyy hoikkana, gramma hiilarit turvottaa;)


      • hpv16
        TosAssii kirjoitti:

        % hiilareita popsimalla pysyy hoikkana, gramma hiilarit turvottaa;)

        Näinhän se järkevien ihmisten mielestä on vaan näitten puustisten mielestä perunassa on 86% hiilihydraattia kun sitä siinä on 13 g/100 g.


    • Terveellinenravinto

      Ei tulisi mieleenkään syödä jotain niin prosessoitua ruokaa kuin mifua!
      Lautasellani oli tuoretta kalaa uunissa haudutettuna, salaattia, tomaattia, kurkkua, yms

      • eiHätää

        Prosessointiaste juuston luokkaa..


      • Terveellinen

        Ja kakat. Et ole lukenut lisäainelistaa ja oletko ollut tuotetta "prosessoimassa", kun noin tarkkaan tiedät? Juustoa voi tehdä kotioloissakin ihan ilman teollista prosessointia.


    • vhhVirtakuja

      Itse laitan vain VHH ruokaa........ korppujauhoilla leivitettyjä Muikkuja , hiivaleipää , kanamunia,perunaa ja ruskeaa kastiketta.

    • kaatopaikkaVeku

      VHH = Vähän Hölmöjä Huolletaan

      • hpv16

        Tuo on kylläkin Vähän Hölmöjä Höynäytetään


      • saissee

        Tietämyksenne perusteella en yhtään ihmettele tekemiänne VHH annoksi;-)


    • jokuvain-
      • VHH.Guru

        Näyttääpä herkulliselta!


      • Aaropappa

        Pekonia aamiaiseksi? Olet hyvää vauhtia matkalla sydänkohtaukseen . Olet noudattanut rasvadieettiä vasta muutaman vuoden eli et tiedä mitä pidemmällä välillä käy.

        Minä olen syönyt koko ikäni ruisleipää ja kaurapuuroa ja pysynyt terveenä ja hoikkana.

        Terv 91-vuotias


      • Lindamummu

        Minä olen possun kylkeä posinut ikäni aamisiseksi ja sätkän vääntänyt päälle!
        Terv 99-vuotias


    • elmaKiiveri

      Minä noudatan VHH:ta ja syön hiivaleipää jossa BECEL-levite .Se antaa sydän-ja verisuonille uutta nuoruutta ja puhdistaa ne sakasta,,,,jota voi aikoinaan sinne vei..........Olen intohimoinen VHH- Becelin käyttäjä.. Tutkimukset yksiselitteisesti todistaa BECELIN ylivoiman terveyden lähteenä.

      • Terveellinen

        Becel ei "nuorenna" verisuonia. Vaihda se vaikka avokadoon, jollet uskalla luonnonmukaista voita käyttää. Becel on teollinen tuote, eikä käy ihmisravinnoksi.


    • Terveellinenravinto

      Enpä usko että oli hyvää. Mifu on kunnon syöpäsafkaa.
      Minulla oli lautasella lohta, kurkkua, salaattia, höyrytettyjä kasviksia ja pähkinöitä ja siemeniä.

      Se on hyvää ja luonnonmukaista ruokaa. Mifu on prosessoitua, eikä kuulu oikeaoppiseen VHH-ruokavalioon.

    • NiinPä_Niin

      Eipä lohi sen syöpäriskittömämpää ole kuin Mifu. lohellahan on jopa ihan virallisia syönti rajoituksia sen sisältämien myrkkyjen johdosta toisin kuin Mifulla. Samoin siemenillä on syöntirajoituksia raskasmetallien johdosta ja pähkinöistäkin löytyy homeen estoaineita tai hometta. Samoin tuonti salaatista löytyy torjunta aineita jopa niin paljon että korkeasaaren sirkkoja ym öttiäisiä ei voi ruokkia sillä, koska ne kuolevat niihin.

      • ravinto

        Totta turiset kyllä myrkyt vaanii vaikka kuinka koittaisi ortoreksaarata!


      • Terveellinenravinto

        Se on kuulkaan ihan siitä kiinni millaisia pähkinöitä ja salaatteja syö. Jos tykkää syödä mifua, niin varmasti valitsee myös muutkin ruoka-aineensa yhtä heikosti. :D


      • vähälläkin

        Määpä syönkin Härkistä tai Nyhtökauraa, niistä saa hyviä roteiineja! Voipi lihan kotvata aika ajoin:O


      • KJ_Matilda

        Minä syön vain siankylkeä, näkymättömiä tomaatteja ja juon tilamaitoa.


      • ehkä_tälleen

        Sillä jaksaaki peuhata kummasti nuoren vaimon kanssa:-D


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2094
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      171
      1893
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      171
      1692
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      36
      1374
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      15
      1184
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    Aihe