Työmatkahäirintää?

IskettiinköMinuaVaiEi

Kivan näköinen työkaverini lähti kesällä terassille kanssani työpäivän päätteeksi. Seuraavalla viikolla isommalla työporukalla olimme taas baarissa. Pois lähdettyämme kysyin tyttöä yömyssylle kotiini. Ei tullut, koska sanoi etten kestäisi hänen kyydissään. Loppukesästä rupesin seurustelemaan. Tuli yönyli-työmatka työporukan kanssa. Muut viihtyivät hotellin ravintolassa. Minä menin nukkumaan. Hetken päästä terassityttö/työtoveri koputteli ovelle ja tuli sänkyni laidalle istuskelemaan ja jutustelemaan. Lähti kuitenkin pois, kun uni kiinnosti minua enemmän nyt, kuin mikä olisi kesällä kiinnostanut.

Olenko aivan metsässä, kun mieleen tulee ajatus, että nainen vaistoaa miehestä ettei sillä ole haku päällä ja silloin vasta naisen kiinnostus herää? Isot pojat on kyllä kertoneet, että sormus sormessa kiinnostuneita pörrää baareissa ihan eri malliin kuin rengastamattomana. Luulin tämän olevan legendaa, mutta epäilyksen siemen on kylvetty.

9

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin-se

kyllä sinä oikeassa saatat olla. sormus-asiassa vähintään.

• markku----

Olen huomannut työssäni,kun näen satoja ihmisiä päivässä,niin naimisissa olevat 30-60v naiset on päivittäin flirttailemassa minulle,vaikka olen jo 50v vaari,niinkuin yksi 20v nuori mies sanoi,että turha haaveilla 50v ukon enään muista,kuin mummuista. No,tiedän parikin upeaa 50v mummua ja koko ajan on halailemassa vahingossa,kun muut ei näe ja kun mies on illat töissä,niin vielä kyseiset naiset kysyy,että mitä teen illalla,mutta kysyn aina,että miten kävisi viikonloppuna,niin eipä käy. Mutta,sen voin sanoa,että ehdokkaita on kymmeniä ja puolet varattuja ja hyvän näköisiä,kun satun olemaan vapaa ja en ehkä niin kamalan näköinen tai sitten uteliaisuuttaan yrittävät,kun en yritä mitään,enkä houkuttele kylään.

• saattaa tosta olla osa tottakin?

• 0309

Nainen on sen verran narsistinen luomus että se haluaa aina sitä mitä ei voi saada ja sen minkä se voi saada, sitä se ei halua.

Itsellänikin on ollut vaikeuksia pidätellä paria naista käsivarren mitan päässä. Ne kun tuppaa halailemaan ja vielä piiitkään julkisesti. Vähän nolottaa sellaiset minutin halauksen koska ollaan vain tuttuja.

No, ongelmat kullakin. Vaimo ei vain tykkää yhtään kun katsoo vieressä.

• hfhfh

Mä oon räppipoika jou. vedä ittes jo.

• paha sano mutta voi olla osa totuus

• jaulkonäköäkin

nuori mies ja jos reissaa niin eiköhän saa seuraa vaikka kuinka paljon

• SemmosiaNeOn

On todellakin huomattu. Suurin osa naisista on semmosia lumppuja, joita ei koinnosta kuin toisen oma.

• sirakki

Ei ole enää työmatka jos päättyi terassille. Niin tietenkin jollet asu sillä terassilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe