Salasuhteen päättyminen-miehen näkökulma 2

syystuulenviesti

(Jatkoa edelliseen pitkään keskusteluketjuun!)

Aihe on mielenkiintoinen ja aina ajankohtainen! Aloituksessa minua vain häiritsi se nuoren naisen narraaminen ja hyväksikäyttö!
Nuori nainen=nostaa vanhenevan miehen miehen itsetuntoa?

5

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinensydän

      Sen osaa vanhemmat miehet :( Salamieheni jäi hiljattain kiinni suhteestaan vaimolleen. Vaimon kanssa nyt jatkaa, kun ei rohkeus riitä muuhun. Vaikea (=mahdoton) tunnustaa, että voisi olla tunteita toiseen naiseen, nuorempaan. Kyse oli vuosien mittaisesta suhteesta.

      • pahoillanipuolestasi

        Olen niin pahoillani puolestasi. Sinun mielestäsi kyse on rohkeudesta, miehellä ei riitä rohkeutta erota ja olla kanssasi. Ei kyse ole rohkeudesta. Ei kyse ole myöskään rakkaudesta, jota sinulle on vannottu. Tunteita hänellä on moniin kaltaisiisi, nuorempaan ja vanhempaan. kuvittelet, että ikä, siis nuoruutesi, olisi jotenkin ratkaisevaa, ei sekään ole. Syytät häntä osaamisesta, olitko itse täysin osaton ja seisoit tumput suorana silmät kiinni, etkä milläänlailla rohkaissut häntä toimissaan?

        Vuosia olet siis odottanut palkintoa? Vuosia kivenä kengässä ja aidan raossa tirkistelemässä, mutta silti et voi koskaan tietää, mikä heitä pitää yhdessä. Olen siis äärettömän pahoillani puolestasi, jos sinulle on kerrottu vuosien ajan jotakin tarinaa, johon olet ilmeisesti uskonut, se on kova koulu, kun elämässä pettyy. Älä tuhlaa enää aikaasi ja ajatuksiasi, jos olet nuori, vaan ota tästä se oppi, joka on tarjolla ja jatka eteenpäin kohti seikkailuja vapaiden miesten kanssa.


      • SitäpäSitä

        Ehkä niitä tunteita kuitenkin oli enemmän sitä vaimoa kohtaan. Ei se uskalluksesta ole kiinni. Mies vain päätti, että vaimo on tärkeämpi. Älä usko kaikkiin valheisiin joita mies vaimostaan on kertonut.


    • kynnysmattooot

      ei nosta vain vanha kikkeli ostaa lisää seksiä tyhmä huoralta

    • 123haapa

      mieheni jäi kiinni salasuhteesta .Oli kuulemma mielen häiriö. oli kuulemma unohtanut kokosuhteen, luulen että hänellä ei ole omaa tuntoa lainkaan. Tahtoisi jatkaa kuulemma kanssani , tuntuu aika utopistiselta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe