(Jatkoa edelliseen pitkään keskusteluketjuun!)
Aihe on mielenkiintoinen ja aina ajankohtainen! Aloituksessa minua vain häiritsi se nuoren naisen narraaminen ja hyväksikäyttö!
Nuori nainen=nostaa vanhenevan miehen miehen itsetuntoa?
Salasuhteen päättyminen-miehen näkökulma 2
5
224
Vastaukset
- Surullinensydän
Sen osaa vanhemmat miehet :( Salamieheni jäi hiljattain kiinni suhteestaan vaimolleen. Vaimon kanssa nyt jatkaa, kun ei rohkeus riitä muuhun. Vaikea (=mahdoton) tunnustaa, että voisi olla tunteita toiseen naiseen, nuorempaan. Kyse oli vuosien mittaisesta suhteesta.
- pahoillanipuolestasi
Olen niin pahoillani puolestasi. Sinun mielestäsi kyse on rohkeudesta, miehellä ei riitä rohkeutta erota ja olla kanssasi. Ei kyse ole rohkeudesta. Ei kyse ole myöskään rakkaudesta, jota sinulle on vannottu. Tunteita hänellä on moniin kaltaisiisi, nuorempaan ja vanhempaan. kuvittelet, että ikä, siis nuoruutesi, olisi jotenkin ratkaisevaa, ei sekään ole. Syytät häntä osaamisesta, olitko itse täysin osaton ja seisoit tumput suorana silmät kiinni, etkä milläänlailla rohkaissut häntä toimissaan?
Vuosia olet siis odottanut palkintoa? Vuosia kivenä kengässä ja aidan raossa tirkistelemässä, mutta silti et voi koskaan tietää, mikä heitä pitää yhdessä. Olen siis äärettömän pahoillani puolestasi, jos sinulle on kerrottu vuosien ajan jotakin tarinaa, johon olet ilmeisesti uskonut, se on kova koulu, kun elämässä pettyy. Älä tuhlaa enää aikaasi ja ajatuksiasi, jos olet nuori, vaan ota tästä se oppi, joka on tarjolla ja jatka eteenpäin kohti seikkailuja vapaiden miesten kanssa. - SitäpäSitä
Ehkä niitä tunteita kuitenkin oli enemmän sitä vaimoa kohtaan. Ei se uskalluksesta ole kiinni. Mies vain päätti, että vaimo on tärkeämpi. Älä usko kaikkiin valheisiin joita mies vaimostaan on kertonut.
- kynnysmattooot
ei nosta vain vanha kikkeli ostaa lisää seksiä tyhmä huoralta
- 123haapa
mieheni jäi kiinni salasuhteesta .Oli kuulemma mielen häiriö. oli kuulemma unohtanut kokosuhteen, luulen että hänellä ei ole omaa tuntoa lainkaan. Tahtoisi jatkaa kuulemma kanssani , tuntuu aika utopistiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767