akka lihonu ja huutaa

laitankokiertoon

Mitä teen? Hermo palaa tähän tilanteeseen

17

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIISILLAI

      Liho kostoks vielä enemmän ja huuda takas!!

    • eiläski

      Lähde lenkille ja kotiin tultuasi aseta korvatulpat. Omaksu valitseva kuulo, ts et kuule mitään mikä rikkoo omaa rauhaasi.

      Tyhjennä kaikki kaapit ja jääkaappi ruoasta. Rahat pois läskiltä ja sinä teet ruka-ostokset aina päiväksi kerrallaan. Naiselle laihaa hernekeittoa ja näkkileivän pala.

      Halaa häntä tullen mennen ja kehu miten kauniilta hän voisikaan näyttää 50 kg laihempana.

    • Valitavähemmän

      Välitä enemmän. Huomaa enemmän. Huomioi enemmän. Ole mies enemmän.

      • laitankokiertoon

        Oon passannu ja hellitelly, hieronnu ja paijannu, lihoo vaan ja käy häijymmäksi.


      • recycled.bitch
        laitankokiertoon kirjoitti:

        Oon passannu ja hellitelly, hieronnu ja paijannu, lihoo vaan ja käy häijymmäksi.

        Laita kiertoon, tai oikeastaan laita hylkyyn. Ei 1000 kg mätisäkillä kukaan mitään tee. No ehkä jossain eläin tai suurpetotarhassa sillä saisi 1-2 päivää ruokittua niitä elukoita, mutta ei muuta.


      • Panehaisemaan

        No jos noin on oikeesti niin sitten koeta juuri päinvastoin.


      • Älä.raavi
        laitankokiertoon kirjoitti:

        Oon passannu ja hellitelly, hieronnu ja paijannu, lihoo vaan ja käy häijymmäksi.

        Käy hierojan opissa. Jospa et hiero oikein ja vaimoraukka ärsyyntyy vielä enemmän.


    • totuuskomissio

      luiskalle

    • artisti2020

      Mites korvatulpat?

      • laitankokiertoon

        Ja silmälaput.


    • rauhaasulle

      ilman muuta laitat ei sitä kuitenkaan kukaan halua.

    • Tässäoivaneuvo

      Laita se lenkille juokse vaikka itse edellä niin voi samalla huuta sulle! Pidät vaan sen verran väliä että joutuu huutamaan. Samalla kilot karisee huomaamatta. Saat sitten hoikemman akan siinä samalla! Ja voi olla ettei jaksa enää huutaakkaan kun hegästyy juoksemiseen perässäsi!

    • 0716

      Vie se terveyskeskukseen hormnitasapaino määritykseen. Ulkoiset oireet viittaavat vahvasti puhjenneeseen PMS-oireyhtymään.

      Ei loppuelämän tarvitse olla kurjaa.

    • Provoiletko

      En usko tätä mitä sanot: Oon passannu ja hellitelly, hieronnu ja paijannu, lihoo vaan ja käy häijymmäksi.

      Kukaan nainen ei tuon jälkeen sulle huuda! Jokin sanomassasi nyt mättää. Nainen tarvitsee myös lepoa ja hermojen rauhoittumista, saako hän sitä? tai aloitus on pelkkä provo.

    • jäkäyijäkst

      Lihoo sinäkin ja huuda muijalles, sitten teitä on kaks.

    • järkikäteen

      Tuttu tilanne monelle. Jätä se akka!

    • erikson434

      Sano sille että"EI TARTTE HUUTAA LÄSKI LEHMÄ"!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe